نام و نام خانوادگی*شماره تماس*مدل گوشی*شماره سریال و IMEI*تاریخ تماس با واحد گارانتی* راهنماییهای اپراتور برای ترفیع مشکل (بصورت غیرحضوری) موثر بود ؟*عالیمتوسطضعیفاز دانش فنی اپراتور رضایت دارید ؟*عالیمتوسطضعیفبه نحوه برخورد اپراتور از عالی به ضعیف نمره دهید ؟*عالیمتوسطضعیفدر صورت تعمیر سخت افزاری یا نرم افزاری، چه مقدار از نتیجه راضی بودید ؟*عالیمتوسطضعیفاز مدت زمان انجام خدمات گارانتی رضایت دارید ؟*عالیمتوسطضعیفچه میزان از هزینههای تعمیرات و قیمت قطعات رضایت دارید ؟*عالیمتوسطضعیفچه میزان از کیفیت تعمیرات رضایت دارید ؟*عالیمتوسطضعیفچه میزان از مدت زمان تعمیرات و خدمات رضایت دارید ؟*عالیمتوسطضعیف