قوانین و مقررات

قوانین عمومی

ثبت سفارش در سايت به اين معني است كه كاربر تمامي قوانين و مقررات شركت تجارت ژاو اميد كرمان را پذيرفته است. تمامي اصول اين شركت به پيروي از قوانين جمهوري اسلامي ايران، قانون حمايت از مصرف كننده و قانون تجارت کشور ميباشد و تمامي كاربران موظف به پذيرفتن و پيروي از قوانين مرتبط ميباشند.

قوانین عمومی ژاو

خسارت حمل و نقل

با توجه به بسته بندی مرغوب و استاندارد کالا مسوليت هرگونه خسارات احتمالی از جمله مفقودي، آسيب فيزيكي و همچنین با توجه به تحویل به موقع مرسوله هرگونه تاخير در تحويل مرسوله و ياهر گونه مشكل از اين قبيل، پس از تحويل کالا به شركت حمل و دریافت شماره بارنامه به عهده شركت حمل و نقل میباشد. کاربر بایستی در لحظه دريافت كالا از شركت حمل از سالم بودن بسته و كامل بودن اقلام كالاي داخل بسته در حضور دوربين مدار بسته، اطمينان حاصل کند، در غير اينصورت مسوليت ضرب ديدگي و كبود كالا و هرگونه خسارت از این قبیل به عهده کاربر میباشد.

قوانین خسارت حمل و نقل

حریم خصوصی

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت تجارت ژاو امید کرمان میباشد و هر گونه سو استفاده و کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت. این شرکت تلاش میکند تمامی اطلاعات و مدارک آپلود شده در سایت را به بهترین شیوه ممکن نگهداری کند. سایت تجارت ژاو امید کرمان یک سایت فروش به صورت ثبت سفارش کالا میباشد و پرداخت مبالغ کالای رزرو شده به صورت آفلاین میباشد، بدین معنی ایست که پرداخت به صورت مستقیم از سایت انجام نخواهد شد. کابر موظف به حفظ اطلاعات شخصی خود می باشد ، تا احتمال هر گونه كلاه برداري و سواستفاده را به حداقل رساند، لازم به ذكر است در صورتي كه کاربر از مدارك شخص دیگر براي خريد از شركت استفاده نمايد، تمامي مسوليت مشكلات احتمالي به عهده شخص صاحب جواز و يا آن شركت خواهد بود.

قوانین حریم خصوصی

سفارش و پردازش و تحویل کالا

تمامی سفارشات از طریق آدرس های اینترنتی seller.xaav.ir (جهت خرید عمده) و store.xaav.ir (جهت خرید تکی) پذیرفته میشود.، در صورت اعلام تلفنی سفارش احتمال پذیرفته نشدن سفارش شما وجود خواهد داشت و در صورت اعلام سفارش از طریق های دیگر کاربر هیچگونه ادعایی جهت ثبت سفارش نخواهد داشت.

تمامی فروش این شرکت به صورت رسمی می باشد و در سامانه افق ثبت خواهد شد، لذا تمامي حواله هاي واريزي شما درصورت شخص حقيقي بايستي از حساب صاحب جواز كسب و يا حساب شركت خريدار، كه فاكتور به نام وي ثبت گرديده واريز گردد. در غير اينصورت مبلغ واريزي هيچگونه تاثيري در ثبت نهايي فاكتور نخواهد داشت و پس از ٧٢ ساعت مبلغ به حساب شخص واريز كننده عودت داده ميشود.

در هنگام ثبت سفارش به توضیحات هر کالا توجه فرمایید، مهلت پرداخت در توضیحات هر کالا قید گردیده است و پرداخت پس از مهلت مشخص شده پذیرفته نیست و مبلغ واریزی پس از 24 الی 72 ساعت به به حساب واریز کننده عودت میگردد.

در توضیحات هر کالا به زمان تحویل کالا دقت فرمایید، در صورتی که کالا به صورت پیش فروش در سایت قرار گیرد، پس از چند روز تحویل خواهد شد، لذا در صورتی که سفارشی از سوی کاربر ثبت شود و مبلغ آن پرداخت شود، امکان لغو سفارش وجود نخواهد داشت.

فاکتور‌های ارسال شده توسط شرکت تجارت ژاو امید کرمان در صورت عدم وجود مهر شرکت به صورت پیش فاکتور طلقی میگردد، و در صورت عدم پرداخت در زمان مشخص شده فاکتور مربوطه لغو خواهد شد و در صورت نهایی شدن سفارش در نهایت فاکتور اصلی و نهایی برای کاربران ارسال خواهد شد.

تحويل كالا به مشتري و يا به شركت حمل يك روز کاری پس از رويت مبلغ در حساب بانك ملت تجارت ژاو اميد كرمان، انجام خواهد شد.

در صورتي كه خطايي در قيمت گذاري ريالي كالا در پنل همكاران تجارت ژاو رخ دهد، حق لغو سفارش انجام شده براي شركت تجارت ژاو امید کرمان محفوظ ميباشد، و در صورت پرداخت وجه از سوي مشتري طي ٢٤ الي ٧٢ ساعت آينده عودت مي گردد و كاربر ميپذيرد كه در اين خصوص هيچگونه ادعايي نخواهد داشت.

كاربران گرامي جهت تحويل كالاي خريداري شده بايستي كارت شناسايي به همراه داشته باشند، و در صورتي كه كاربر براي تحويل گرفتن كالاي خريداري شده شخصي را معرفي ميكند، اين معرفي نامه بايستي كتبي و با فرم مشخصي كه شركت تجارت ژاو تعيين ميكند، انجام گردد.

لازم به ذكر است افزودن كالا به سبد خريد به معني ثبت نهايي سفارش نيست، و تا انجام مرحله پاياني ثبت سفارش هيچگونه سفارشي براي كاربر ثبت نخواهد شد و در صورت اقدام به ثبت سفارش، مراحل سبد خريد خود را تا انتها ادامه دهيد. دريافت شماره سفارش بدين معني است كه سفارش شما براي همكاران ما قابل رويت ميباشد و مراحل پردازش سفارش شما انجام خواهد