قیمت ارزان ترین گوشی های شیائومی

شیائومی یکی از شرکت ها در تولید گوشی های هوشمند می باشد که علاوه بر گوشی های پرچم دار ، گوشی های میان رده با قیمتی مناسب را به بازار عرضه می کند.در این مقاله قصد داریم مشخصات وقیمت ارزانترین گوشی های شیائومی را مورد بررسی قرار دهیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

ارزانترین گوشی های شیائومی کدامند؟

مدل هایی که در ادامه با هم مورد بررسی قرار می دهیم ارزان ترین گوشی های شیائومی هستند که با توجه به ویژگی و کارایی های خود قیمت مناسبی برای آن ها در نظر گرفته شده است.

گوشی xiaomi redmi 7A

شیائومی ردمی 7 آ یکی از ارزان ترین گوشی های شیائومی با بدنه ظریف و کوچک دارای طراحی بسیار سبک

شیائومی ردمی 7 آ یکی از ارزان ترین گوشی های شیائومی است که با توجه به بدنه ظریف و کوچکی که دارد دارای طراحی بسیار سبکی نسبت به مدل های قبلی خود می باشد. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.45 اینچی از نوعLCD ips لمسی خازنی با رزولوشن 720×1440 پیکسل و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی می باشد.همچنین این گوشی دارای باتری 4000 میلی آمپری لیتیوم پلیمیری است که با وجود تراشه اسنپدراگون 439 و سیستم عامل اندروید 9 به همراه حافظه داخلی 16 و 32 گیگابایت و حافظه رم 2/3 گیگابایتی که می تواند به خوبی پاسخگوی نیازهای کاربر باشد و به راحتی از پس بازی های سنگین برآید.

گوشی xiaomi redmi note 7

برند شیائومی از محبوب ترین برندها در بازار ایران است که قیمت و کیفیت مناسبی دارد. در این مقاله با ارزانترین گوشی های شیائومی آشنا می شوید و...

شیائومی ردمی نوت 7 با توجه به تمام امکانات و قابلیت هایی که دارد دارای قیمت مناسبی می باشد که برای استفاده ی روزمره بسیار مناسب و ایده آل می باشد.از نظر طراحی این گوشی دارای طراحی مدرن و زیبایی است و استفاده از لایه محافظ گوریلاگلس روشنایی مطلوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد.وجود صفحه نمایش 6.3 اینچی ips lcd لمسی خازنی با رزولوشن 1080×2340 پیکسل و دوربین دوگانه ای که شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین دوم 5 مگاپیکسلی می باشد.همچنین ویژگی هایی چون باتری 4000 میلی آمپری لیتیوم پلیمری و تراشه اسنپدراگون 660 و سیستم عامل اندروید 9 به همراه رابط کاربری MIUI 10 در گوشی شیائومی ردمی نوت 7 باعث محبوبیت زیاد این گوشی در میان کاربران شده است.

گوشی xiaomi redmi note 8

گوشی شیائومی  ردمی نوت 8 یکی از ارزان ترین گوشی های شیائومی که مجهز به صفحه نمایش 6.3 اینچی از نوعLCD ips لمسی خازنی با رزولوشن 1080×2400 پیکسل و دوربین چهار گانه

گوشی شیائومی  ردمی نوت 8 مجهز به صفحه نمایش 6.3 اینچی از نوعLCD ips لمسی خازنی با رزولوشن 1080×2400 پیکسل و دوربین چهار گانه ای که سنسورهای آن به ترتیب دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی فوق عریض که فضای بیشتری را وارد قاب عکس می کند، دوربین سوم 2 مگاپیکسلی ماکرو که برای عکسبرداری از سوژه های نزدیک بسیار مناسب است. دوربین چهارم یک دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق است که جزئیات بیشتری را وارد عکس می کند.همچنین این گوشی دارای باتری 4000 میلی آمپری لیتیوم پلیمیری با قابلیت شارژ سریع 18 واتی نیز می باشد.وجود تراشه اسنپدراگون 665 باعث قدرت بالای این گوشی شده است و به راحتی می تواند از پس بازی های سنگین برآید.در حال حاضر این تراشه یکی از قدرتمند ترین تراشه های موجود در بازار برای گوشی های موبایل است که تجربه عملکردی خوب را برای کاربر به ارمغان می آورد.

گوشی xiaomi redmi 8A

گوشی موبایل شیائومی ردمی 8a از ارزان ترین گوشی های شیائومی است و به عنوان یک گوشی اقتصادی در بین کاربران بسیار محبوب است.

گوشی موبایل شیائومی ردمی 8a از ارزان ترین گوشی های شیائومی است و به عنوان یک گوشی اقتصادی در بین کاربران بسیار محبوب است. از نظر امکانات می تواند پاسخگوی نیازهای کاربر باشد و با طراحی بسیار ساده اما مدرن و رنگ بندی قرمز، مشکی و آبی هر سلیقه ای را پوشش می دهد.از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به باتری 5000 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 18 واتی ، دوربین 12 مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون 439 که امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد.در مجموع می توان گفت شیائومی ردمی 8 آ برای انجام کارهای روزمره و تماشای فیلم ، گشت و گذار در اینترنت و بازی بسیار مناسب است.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *