گوشی شیائومی xiaomi 12 pro

گوشی شیائومی 12 پرو از گوشی های پرچمدار و همه چیز تمام شیائومی است که با قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه شده است.  اتز ویژگی های این گوشی می توان به بدنه‌ی شیشه‌ای و خوش‌ساخت گرفته تا نمایشگر OLED پروضوح، تراشه‌ی قدرتمند و مجموعه‌ی دوربین حرفه ای اشاره کرد . در این مقاله از ژاو قصد داریم به بررسی گوشی xiaomi 12 pro بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید .

نمایشگر یکپارچه با 1 میلیارد رنگ !

نمایشگر دو لبه خمیده 73.6 اینچی این دستگاه دارای حاشیه های نازکی در اطراف گوشی می باشد و نسبت نمایشگر به بدنه حدود 90 درصد است. حفره نسبتا کوچکی نیز در بالا و وسط نمایشگر وجود دارد که دوربین سلفی این گوشی را به وجود آورده است .نمایشگر به کار رفته در این گوشی از پنل Super AMOLED و رزولوشن 1440×3200 پیکسلی بهره می‌برد. همان‌طور که مشخصات این نمایشگر روی کاغذ جذاب به نظر می‌رسند و جز بهترین نمونه های گوشی جدید شیائومی است.

همچنین از دیگر ویژگی های نمایشگر این گوشی می توان به نرخ رفرش 120 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی  450هرتزی در نمایشگر شیائومی 12 پرو اشاره کرد که جذابیت های زیادی را به این گوشی بخشیده است. با توجه به همین موضوع، کاربر حین کار کردن با شیائومی 12 پرو احساس خوبی پیدا می‌کند و همه چیز روان و نرم حرکت خواهد کرد.

بررسی و مشخصات گوشی شیائومی xiaomi 12 pro

طراحی جدید گوشی شیائومی xiaomi 12 pro

از نظر طراحی این گوشی یگی از خوش دست ترین و با کیفیت ترین گوشی های  شیائومی است. این گوشی دارای وزن 204  گرم می باشد که بسیار خوش دست و سبک است و به راحتی می توانید ساعت ها با آن کار کنید.بدنه شیشه ای گوشی بالایه گوریلاگلس ویکتوس محافظت می شود و گوشی را از هرگونه خط و خش و آسیب حفظ می کند. قاب دور گوشی از آلومینیوم است که دارای کیفیت بسیار بالایی است و یک سری خطوط پلاستیکی اطراف آن وجود دارد که به آنتن دهی بیشتر گوشی کمک می کند.

دوربین سه گانه با کیفیت 

این گوشی دارای یک ماژول دوربین 3 گانه  که هرکدام دارای یک لنز 50 مگاپیکسلی می باشد . البته اندازه این سنسورها با هم فرق دارد و عملکرد آن‌ها با یکدیگر یکسان نیست . در ابتدا دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی دوربین دوم یک دوربین اولترا واید 50 مگاپیکسلی می باشد که با زاویه 123 درجه برای شما عکاسی می کند. دوربین سوم یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی می باشد که برای عکسبرداری از سوژه در فاصله نزدیک مناسب است .

از ویژگی های جذابی موجود در دوربین های این گوشی قدرت بالای تراشه در پردازش سیگنال های تصویر است . همچنین  لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر و لرزشگیر اپتیکال تصویر و دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی نیز دارای لنز 32 مگاپیکسلی می باشد که کیفیت بسیار خوبی را برای کاربر ارائه می دهد.

مشخصات گوشی شیائومی 12 پرو

عکاسی در شب

تصاویر ثبت شده با دوربین عریض شیائومی 12 پرو در روشنایی روز از لحاظ شارپنس، روشنایی، غنای رنگ و جزئیات در سطح خوبی قرار دارند؛ با این حال بازه دینامیکی تصاویر گرفته شده با این دوربین چندان خوب نیست و اختلاف میان بخش تاریک و روشن تصاویر مشهود استبه همین دلیل دوربین های این گوشی در حالت شب یک حالت داینامیک رنج بسیار خوبی دارند که قسمت های تاریک تصویر را به خوبی نوردهی می کنند.

قیمت گوشی شیائومی 12 pro

باتوجه به ویژگی های جذابی که در ساخت این گوشی به کار رفته است، قیمت 18 تا 30 میلیون تومان می باشد که باتوجه به بهره گیری این گوشی از تراشه اسنپدراگون 8 یک گوشی پرچمدار و بسیار جذاب خواهد بود.

باتری 4600 میلی آمپری

انرژی مورد نیاز این گوشی از طریق یک باتری 4600 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 120 واتی تامین می شود که بسیار مناسب افراد استفاده روزانه می باشد. برای شارژ دهی بهتر باتری و اینکه باتری عملکرد خوبی داشته باشد ، باید نرخ تازه سازی یا همون رفرش ریت نمایشگر را روی 60 هرتز قرار دهید. به لطف این شارژر، شیائومی 12 پرو در 10 دقیقه تا 58 درصد شارژ می‌شود و شارژ کامل گوشی چیزی حدود 20 دقیقه زمان می برد که باتری شیائومی 12 پرو تا 97 درصد شارژ شود.

xiaomi 12 pro

سخت افزار

سخت افزار از مهم ترین قسمت یک گوشی است که می تواند تعیین کننده عملکرد گوشی باشد. تراشه به کار رفته در این گوشی تراشه اسنپدراگون 8  نسل 1می باشد. این تراشه دارای عملکرد بسیار خوب می باشد و در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 730 به راحتی می تواند بازیها را بدون لگ برای شما اجرا کند.  همچنین یک سیستم خنک کننده ی غیر فعال که همیشه در حال کار نیست در این گوشی وجود دارد که در صورت بالا رفتن دمای گوشی آن را خنک می کند. قدرت سخت‌افزاری شیائومی 12 پرو بسیار بالا می باشد و هیچ کاری نیست که این دستگاه نتواند از پس آن بر بیاید.

حافظه داخلی و رم

این گوشی را می توانید در سه نسخه با حافظه داخلی 128 گیگابایت و حافظه رم 8 گیگابایت و نسخه دوم با حافظه داخلی 256 گیگابایت و حافظه رم 8 گیگابایت و نسخه سوم 256 گیگابایت با رم 12 گیگابایتی  در بازار وجود دارد که می تواند پاسخگوی نیازهای افراد باشد.

نرام افزار

از نظر نرم افزاری نیز این گوشی دارای سیستم عامل اندروید  12 که جدید ترین سیستم عامل اندروید می باشد  با رابط کاربری miui 13 می باشد که یک رابط کاربری روان و به روز می باشد که استفاده از آن بسیار راحت می باشد . همچنین در این نسخه رابط کاربری شیائومی بهینه سازی مصرف انرژی توسط نرم افزار انجام شده است که عمر باتری را تا 10 درصد افزایش می دهد. و به احتمال زیاد این پرچمدار جدید شیائومی تا اندروید 15 آپدیت می شود.

حسگراثر انگشت زیر نمایشگر

از نظر طراحی این گوشی بسیار جذاب و حرفه ای می باشد و حسگراثرانگشت آن در زیر نمایشگر می باشد و بسیار حساس و دقیق است و به سرعت انگشت شما را اسکن می کند.

عملکرد اسپیکر گوشی xiaomi 12 pro

اسپیکر Harman Kardon فوق العاده خوش صدا است و دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد  که برای این گوشی شیائومی بسیار قابل قبول می باشد.

قابلیت Dolby atmos که در رابط کاربری شیائومی وجود دارد  و ترکیب آن با اسپیکر Harman Kardon صدای بسیار خوبی را ارائه می دهد.

آیا گوشی شیائومی 12 پرو ارزش خرید را دارد؟

باتوجه به ویژگی های این گوشی مانند سخت افزار اسنپدراگون 8 نسل 1 و باتری با قابلیت شارژ سریع 120 واتی، دوربین 50 مگاپیکسلی، وزن کم و طراحی جذاب و خوش دست بودن آن باعث شده است که این گوشی ارزش خرید را داشته باشد.

مقالات مرتبط:

شارژر وایرلس بیسوس Baseus Simple Magnetic BS-W517

شیائومی تجربه پوشیدنی را با ساعت کاملا جدید سری S1 شیائومی و Xiaomi Buds 3T Pro ارتقا می دهد

تجارت ژاو

تجارت ژاو به عنوان یکی از شرکت های فروش عمده گوشی با گارانتی می باشد.تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.ممنون که در این مقاله از ژاو با مشخصات و قیمت گوشی شیائومی 12  پرو با ما همراه بودید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *