بهترین دوربین موبایل ها در جهان کدام‌اند؟ گوشی های پرچمدار و میان رده

داشتن یک دوربین قوی و همه کاره مسلما از مهم ترین اولویت ها در انتخاب و خرید یک گوشی هوشمند است.برای داشتن یک گوشی با دوربین خوب همیشه هم نیاز نیست به گوشی های بالا رده پناه ببرید، گاهی اوقات گوشی های میان رده هم دوربین های بسیارخوبی را در اختیار کاربر قرار می دهند.پس اگر به دنبال بهترین دوربین موبایل ها در عکاسی و فیلم برداری هستید، در این مقاله با ژاو همراه باشید تا با بهترین گوشی های موبایل از نظر دوربین آشنا شوید.

گوشی آیفون 12 پرومکس

از بین تمام گوشی های هوشمند 2020 ، آیفون 12 پرومکس بیشترین و چشمگیر ترین تغییرات را در بخش دوربین تجربه کرده است و دوربین آن از جمله بهترین دوربین موبایل ها در جهان به حساب می آید. دوربین واید آیفون 12 پرومکس از بزرگ ترین حسگر تاریخی گوشی های اپل استفاده کرده است.

بهترین دوربین موبایل ها در جهان کدام‌اند؟ گوشی های پرچمدار و میان رده
گوشی آیفون 12 پرومکس

این دوربین دارای 4 دوربین می باشد که شامل 3 دوربین با حسگر 12 مگاپیکسلی به همراه لنز 13 میلی متری و یک دوربین tof 3d lidar که یک سنسور تشخیص عمق تصویر است.

این گوشی امکان فیلم برداری HDR با فرمت Dolby Vision و وضوح 4k با تمام دوربین هایشان دارند.همچنین نرخ فیلم برداری با دوربین های پشتی 60 فریم بر ثانیه و دوربین سلفی 30 فریم بر ثانیه می باشد.

برای خرید عمده گوشی شیائومی اینجا کلیک کنید.

مشخصات کلی آیفون 12 پرومکس

گوشی شیائومی mi note 10

شیائومی می نوت 10 یکی از گوشی های با کیفیت شیائومی است که در بخش دوربین می توان آن را جز بهترین دوربین موبایل ها در جهان دانست. این گوشی با دوربین پنج گانه 108 مگاپیکسلی خود می تواند رقیب جدی برای بهترین دوربین گوشی های 2020 باشد.

بهترین دوربین موبایل ها در جهان کدام‌اند؟ گوشی های پرچمدار و میان رده
گوشی شیائومی mi note 10

شیائومی بهترین محصول شرکت خود را با نام Mi Note 10 معرفی کرد.این تلفن همراه هوشمند قابلیت های شگفت انگیزی دارد که بی شک یکی از دوست داشتنی ترین مدل های گوشی شیائومی است که دارای قابلیت های ویژه و بی نقصی می باشد ، می توان گفت که هیچ گوشی با این ویژگی ها را در این رنج قیمت نمی توان پیدا کرد.

همچنین دوربین های این گوشی دارای تکنولوژی تشخیص رنگ و تنظیم است که برای عکاسی بسیار عالی است. باتری این گوشی 5,260 میلی آمپر است و دارای شارژر 30 واتی است که ساعت ها برای شما کار آمد خواهد بود و عمر زیادی نیز خواهد داشت. طبق مشاهدات این گوشی می تواند تا 7 ساعت و نیم به صورت متداوم یک فایل ویدئویی پخش کند که زمان بسیار خوبی برای یک دستگاه الکترونیکی است.برای خرید اینجا کلیک کنید.

مشخصات کلی شیائومی Mi Note 10

گوشی هواوی p30 pro

گوشی p30 pro نیز یکی از  از گوشی های پرچمدار هواوی است. دوربین اصلی این گوشی 40 مگاپیکسل است و دیافراگم آن 1.7 می باشد. این گوشی شامل 4 دوربین می باشد: یک دوربین واید، تله فوتو و دوربین جلو و دوربین اصلی. دوربین های این گوشی از جمله بهترین دوربین موبایل ها به حساب می آید.

بهترین دوربین موبایل ها ، بهترین موبایل های بازار ایران از نظر دوربین؛ از میان‌رده تا پرچمدار بهترین دوربین گوشی حال حاضر و بهترین دوربین موبایل 2020
گوشی هواوی p30 pro

فروش عمده گوشی شیائومی با گارانتی 18 ماهه

مشخصات کلی شیائومی p30 pro

گوشی شیائومی poco f2 pro

گوشی شیائومی پوکو اف 2 پرو یکی از بهترین محصولات پوکو می باشد  که به دلیل داشتن دوربین 4 گانه جز بهترین دوربین موبایل ها در جهان است که با توجه به امکانات و قیمتی که دارد از بهترین گوشی ها از لحاظ دوربین به حساب می آید. از مهم ترین ویزگی های این گوشی می توان به دوربین 4 گانه 64 +5+13 +2 مگاپیکسلی و ظاهری زیبا با وجود دوربین سلفی پاپ آپ ، باتری بادوام و نمایشگر بزرگ و نشکن در کنار بهترین پردازنده ی حال حاضردنیا می باشد، پس می توان گفت پوکو اف 2 پرو با توجه به مشخصاتی که داراست کاملا ارزش خرید بالایی را داراست.

گوشی شیائومی پوکو اف 2 پرو به دلیل داشتن دوربین 4 گانه جز بهترین دوربین موبایل ها در جهان است
گوشی شیائومی poco f2 pro

مشخصات کلی شیائومی پوکو اف 2 پرو

صفحه نمایش:6.67 اینچی

نوع صفحه نمایش: amoled

باتری: لیتیوم پلیمری 4700 میلی آمپری

حافظه داخلی : 128/256 گیگابایت

حافظه رم: 6/8 گیگابایت

تعداد سیم کارت: دو سیمکارت

دوربین عقب: 64 +5+13 +2 مگاپیکسلی

دوربین سلفی: 20 مگاپیکسلی

وزن: 218

ابعاد: 163.3×75.4×8.9 میلی متر

سیستم عامل : اندروید 10

رنگ ها: خاکستری، سفید، آبی ، بنفش

حسگرها: حسگر اثر انگشت در روی صفحه نمایش، حسگر مجاورتی، ژیروسکوپ، شتاب سنج، قطب نما

گوشی شیائومی  mi 11 از بهترین گوشی های شیائومی 2021

گوشی شیائومی می 11 دارای  بهترین دوربین های موبایل است.شیائومی می 11 اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 888 است. در بخش دوربین این گوشی دارای طراحی زیبا و مدرنی می باشد و به جای چینش عمودی لنزهای آن به صورت معربی قرار گرفته اند و این دوربین سه گانه با لنز اصلی 108 مگاپیکسلی خود عکس های با کیفیتی را به ثبت می رساند . همچنین حسگر اثر اثر انگشت در زیر نمایشگر و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی از ویژگی های دیگر این گوشی می باشد که می تواند هر کاربری را مجذوب خود کند.

خرید عمده گوشی شیائومی

مشخصات کلی گوشی شیائومی mi 11

اندازه صفحه نمایش: 6.81 اینچ

نوع صفحه نمایش:amoled لمسی خازنی

وزن : 194 گرم

سیستم عامل: اندروید 11

باتری: 4600 میلی آمپری

نوع باتری: لیتیوم پلیمری

حافظه داخلی: 128/256 گیگابایت

حافظه رم: 8/12 گیگابایت

دوربین اصلی : 180+13+5 مگاپیکسل

دوربین سلفی: 20 مگاپیکسل

پردازنده مرکزی: 8 هسته ای

حسگراثر انگشت: زیر نمایشگر، اپتیکال

فروشگاه تجارت ژاو وارکننده  انواع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در سراسر ایران می باشد برای خرید گوشی شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ما سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *