بهترین گوشی های بازی شیایومی

برند شیائومی از جمله برندهایی می باشد که گوشی های مناسب بازی بسیار عالی با قیمت مناسب را تولید می کند.گوشی های مناسب بازی دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند که باعث می شود یک گیمر بتواند بازی های سنگین را با قدرت بیشتری اجرا کند.در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی چندتا از گوشی های مناسب بازی شیایومی بپردازیم. در ادامه با ژاو همراه باشید.

لیست قیمت بهترین گوشی های مناسب بازی شیائومی

گوشی شیائومی مناسب بازی شیایومی می 9 تی پرو

بهترین گوشی های بازی شیایومی- شیائومی می 9 تی پرو
گوشی شیائومی مناسب بازی شیایومی می 9 تی پرو

شیائومی می 9 تی پرو یکی از ارزان ترین گوشی های مناسب بازی شیایومی است که قصد داریم آن را معرفی کنیم.این گوشی دارای بدنه آلومینیومی است که از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است. برای محافظت از صفحه نمایش این دستگاه از محافظ گوریلاگلس 5 استفاده شده است. گوشی شیائومی می 9 تی پرو دارای نمایشگر سوپر آمولد 6.39 اینچی که حدود 86.1% از صفحه نمایش گوشی را به خود اختصاص داده است . این گوشی مناسب بازی به صورت پیش فرض با اندروید 9 عرضه شده است و همچنین استفاده از پردازنده قوی که از پس بازی های سنگین نیز برمی آید.

مزایای گوشی شیائومی می 9 تی پرو مخصوص بازی:

خرید عمده گوشی شیائومی

گوشی شیائومی مناسب بازی شیایومی بلک شارک 2

بهترین گوشی های بازی شیایومی- شیائومی بلک شارک 2
گوشی شیائومی مناسب بازی شیایومی بلک شارک 2

بهترین گوشی های بازی شیایومی را می توان در بین گوشی های بلک شارک پیدا کرد. گوشی های black shark شیائومی از بهترین گوشی های شیائومی هستند که مناسب بازی طراحی شده اند و عملکرد بسیار خوبی را دارا می باشند.شیائومی بلک شارک 2 دارای بدنه آلومینومی می باشد که باعث مقاومت بیشتر این گوشی شده است.در قسمت جلوی گوشی شاهد یک صفحه نمایش 6.39 اینچی بدون بریدگی می باشیم. این گوشی گیمینگ شیائومی دارای سیستم عامل اندروید 9 است که می توان آن را به اندروید 10 ارتقا داد.همچنین برخورداری از حافظه رم 8/12 گیگابایتی و تراشه اسنپدراگون 855 باعث شده است که این گوشی بتواند بازهای سنگین را به راحتی بدون هیچگونه لگ و تاخیری اجرا کند.

 مزایای گوشی شیائومی بلک شارک 2 مخصوص بازی:

برای خرید عمده گوشی شیائومی اینجا کلیک کنید

گوشی شیائومی مناسب بازی شیایومی بلک شارک 3

بهترین گوشی های بازی شیایومی-شیائومی بلک شارک 3
گوشی شیائومی مناسب بازی شیایومی بلک شارک 3

یکی ازقدرتمندترین گوشی های شیایومی مناسب بازی ، شیائومی بلک شارک 3 می باشد که نسبت به مدل قبلی خود یعنی شیائومی بلک شارک 2 رشد بسیار زیادی پیدا کرده است.این گوشی مانند نسل قبلی خود از بدنه آلومینومی استفاده کرده است که مقاومت گوشی را افزایش داده است و یک صفحه نمایش 6.67 اینچی با نرخ تازه سازی 90 هرتز که باعث نمایش هرچه بهتر تصاویر می شود.همچنین از دیگر ویژگی های این گوشی گیمینگ می توان به سیستم عامل اندروید 10، حافظه رم 8/12 گیگابایتی و تراشه ی اسنپدراگون 856 که یکی از سریع ترین پردازنده های حال حاضر می باشد که می تواند بازی های با گرافیک بالا را به راحتی برای شما اجرا کند.

 مزایای گوشی شیائومی بلک شارک 3 مخصوص بازی:

فروش عمده گوشی شیائومی با گارانتی 18 ماهه

شرکت تجارت ژاو واردکننده انوع گوشی های باکیفیت و ارزان قیمت شیائومی درسراسر ایران است. برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد، در صورت هر گونه سوال آن را کامنت کنید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *