بهترین گوشی های شیائومی از نظر قیمت

یکی از محبوب ترین برند های گوشی این روزها شیائومی هستند. که در حال حاضر یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین شرکت ها در زمینه طراحی و فروش اسمارت فون ها به شمار می رود در ادامه قصد داریم به این مدل گوشی های شیائومی سال 2020  را به شما معرفی کنیم ، با ژاو همراه باشید.

چرا گوشی های شیائومی خوب هستند ؟

گوشی های شیائومی تکنولوژِی هایی را در اختیار کاربرانش می گذارد که در برند های دیگر، با قیمت های بسیار بالاتر آن ها را خواهید دید.شیائومی در هر مدل کاربرانش را شگفت زده می کند. تکنولوژی شارژ سریع ، پردازنده های فوق سریع، حسگراثر انگشت و فیس لاک ، نمونه هایی از فناوری های به کار رفته در تولیدات این برند است. همچنین ناگفته نماند که دوربین گوشی های شیائومی نیز کیفیت بالایی دارند.

بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین : گوشی شیائومی Mi Note 10 :

شیائومی بهترین محصول شرکت خود را با نام Mi Note 10 معرفی کرد.این تلفن همراه هوشمند قابلیت های شگفت انگیزی دارد ، می توان گفت که هیچ گوشی با این ویژگی ها را در این رنج قیمت نمی توان پیدا کرد.

 گوشی شیائومی می نوت 10 دارای 5 دوربین اصلی است که قویترین  آن ها لنز 108 مگاپیکسلی دارد. همچنین دوربین های این گوشی دارای تکنولوژی تشخیص رنگ و تنظیم است که برای عکاسی بسیار عالی است.
شیائومی می نوت 10

 این گوشی دارای 5 دوربین اصلی است که قویترین  آن ها لنز 108 مگاپیکسلی دارد. همچنین دوربین های این گوشی دارای تکنولوژی تشخیص رنگ و تنظیم است که برای عکاسی بسیار عالی است. باتری این گوشی 5,260 میلی آمپر است و دارای شارژر 30 واتی است که ساعت ها برای شما کار آمد خواهد بود و عمر زیادی نیز خواهد داشت. طبق مشاهدات این گوشی می تواند تا 7 ساعت و نیم به صورت مداوم یک فایل ویدئویی پخش کند که زمان بسیار خوبی برای یک دستگاه الکترونیکی است.برای خرید اینجا کلیک کنید.

مشخصات کلی شیائومی Mi Note 10

گوشی « Redmi Note 9S » هم با پنل¬ IPS LCD ساخته‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است
شیائومی نوت 9 اس

شیائومی امسال نسل نهم از گوشی‌های Redmi Note خود را معرفی کرده است. سری Redmi Noteشیائومی نیاز به معرفی ندارند و عملکرد مطلوب در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه آن‌ها را به محصولاتی محبوب تبدیل کرده است. گوشی « Redmi Note 9S » هم با پنل¬ IPS LCD ساخته‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است. این نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی حدود ۳۹۵ پیکسل را در هر اینچ جا داده است بدنه و نمایشگر این محصول با استفاده از Corning Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود تا گوشی در برابر خط ‌وخش ایمن باشد. ویژگی دیگر Redmi Note 9S مجهز شدن به حسگر اثرانگشت بر روی لبه کناری آن است. شیائومی برای این محصول خود از یک دوربین ۴ گانه استفاده کرده است. ۴ دوربینی که در آن‌ها سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است. ازنظر سخت‌افزاری هم این گوشی از تراشه اسنپدراگون SM7125 بهره می‌برد. برای خریدی خوب و مقرون به صرفه اینجا کلیک کنید.

شیائومی نوت 9

این دو گوشی مثل دیگر مدل ها از مشخصات فنی خوب در کنار قیمت مناسب برخور دار است. این دو گوشی قابلیت های مشابهی همچون : شارژ باتری سریع ، حسگر اثر انگشت ، پردازنده اسنپدراگون G720 ، باتری 5020 میلی آمپر. اگر قصد خرید گوشی خوبی و مناسب را دارید فرصت را از دست ندهید به فروشگاه ما سر بزنید.

شیائومی نوت 9 پرو دارای قابلیت شارژ باتری سریع ، حسگر اثر انگشت ، پردازنده اسنپدراگون G720 ، باتری 5020 میلی آمپر است.
شیائومی نوت 8 پرو

این دو گوشی درجمع محصولات اندرویدی یکی از پرفروش ترین گوشی ها به حساب می آیند. بهره‌مندی از ۸/۶/۴/۳ گیگابایت رم، پردازنده‌ قدرتمند مدیاتک و میان رده اسنپدراگون، دوربین ۶۴ مگاپیکسلی، باتری‌ قدرتمند و …، از مشخصات  بارز این دو گوشی به حساب می‌آیند.

شیائومی نوت 8
گوشی مدل Xiaomi Redmi 8  از گوشی‌های سری جدید و کاربردی شیائومی است که در گستره بهترین محصولات میان‌رده شیائومیقرار می‌گیرد. این محصول دارای حسگر اثرانگشت است و نمایشگر آن دارای پنل IPS است.
گوشی شیائومی ردمی 8

گوشی مدل Xiaomi Redmi 8  از گوشی‌های سری جدید و کاربردی شیائومی است که در گستره محصولات میان‌رده این شرکت قرار می‌گیرد. این محصول دارای حسگر اثرانگشت است و نمایشگر آن دارای پنل IPS است. این محصول در اندازه‌ی ۶٫۲۲ اینچی‌اش، حدود ۲۷۰ پیکسل را در هر اینچ جا داده است. در گوشی ردمی‌ ۸ شیائومی نمایشگر تقریباً تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است. این مشخصه در کنار طراحی بدون لبه جلوه­‌ای لوکس به ردمی ۸ بخشیده است. ویژگی دیگر Xiaomi Redmi 8 مجهز شدن به حسگر اثرانگشت است. این فناوری خطوط انگشت شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می ‌کند و تنها با لمس انگشت شما قفل گوشی را باز می­‌کند۲. دوربین که در آن‌ها سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی قرار دارد در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته‌اند. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. ازنظر سخت­‌افزاری هم این گوشی از تراشه­‌ی Snapdragon 439 کوالکام بهره می‌­برد. برای خرید تنها کافیست کلیک کنید.

گوشی شیائومی ردمی 8A یکی از بهترین گوشی های شیائومی است که با پنل­ IPS LCD ساخته‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است.
شیائومی 8a

گوشی مدل «Redmi 8A» از سری محصولات مقرون‌به‌صرفه شرکت مطرح شیائومی است که با پنل­ IPS LCD ساخته‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است. این محصول با صفحه‌نمایش بدون حاشیه روانه بازار شده است، نمایشگر آن رزولوشن HD دارد و در اندازه‌ی ۶٫۲ اینچی‌اش، حدود ۲۷۱ پیکسل را در هر اینچ جا داده است. در گوشی ردمی‌ نوت ۸ ای شیائومی نمایشگر تقریباً تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است. این مشخصه در کنار بدنه‌ای جذاب از جنس پلاستیک قرار گرفته است که ظاهر چندرنگی و جلوه­‌ای زیبا به ردمی جدید بخشیده است. این بدنه­‌ی زیبا در کنار نمایشگر این محصول که با استفاده از Corning Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود تا حدی گوشی در برابر خط ‌وخش ایمن کرده است. ویژگی دیگر Xiaomi Redmi 8A دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است که در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته‌ است. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.برای خرید تنها کافیست کلیک کنید. در این مقاله از بهترین گوشی شیائومی (mi note 10)  تا ارزان ترین (Redmi 8A    ) معرفی شده است . گوشی های شیائومی گوشی های خوب و مقرون به صرفه ای هستند. زیاد وسواس به خرج ندهید و باتوجه به بودجه ای که دارید خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *