تست مقاومت گوشی شیائومی می 11

xiaomi mi 11مدتی قبل وارد بازار شد. این گوشی با توجه به پردازنده ی قدرتمندی که دارد حرف زیادی برای گفتن دارد. در این مقاله قصد داریم در مورد تست مقاومت شیائومی می 11 در برابر خراش و خم شدن صحبت کنیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

گوشی شیائومی می 11

گوشی شیائومی mi 11 دارای ویژگی ها و امکانات خوبی می باشد و امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می دهد که هیچ محصولی با این رده قیمت چنین امکاناتی را دارا نمی باشد.

نتیجه تست مقاومت گوشی شیائومی می 11 نشان می دهد که xiaomi mi 11 دارای دوام و مقاومت بسیار خوبی می باشد برای اطلاع از جزئیات تست خراش و خم شدن و....
گوشی شیائومی می 11

بررسی مقاومت گوشیxiaomi mi 11 در برابر خراش و خم شدن

حسگر اثر انگشت گوشی شیائومی می 11 در زیر نمایشگر قرار دارد و شما با قرار دادن انگشت خود روی آن می توانید قفل گوشی خود را به راحتی باز کنید هنگام تست مقاومت گوشی شیائومی می 11 در برابر خراش و خم شدن مشاهده شده است حتی با خراش دادن نمایشگر دقت و سرعت این حسگر اثر انگشت کم نمی شود و همچنان انگشت کاربر را اسکن می کند و قفل گوشی را برای شما باز می کند.

صفحه نمایشی مقاوم در برابر خراش و خم شدن

همانطور که می دانید صفحه نمایش گوشی شیائومی می 11 از جنس گوریلا گلس ویکتوس است این صفحه نمایش در تست مقاومتی که از این گوشی گرفته شده است تنها آسیب های جزئی را به گوشی وارد کرده است.

هنگام آزمایش تست مقاومت گوشی شیائومی می 11 در برابر خراش و خم شدن 7 قسمت مختلف از نمایشگر را با ابزارهای مختلف خراش می اندازند. در هر سطح از وسیله هایی استفاده شده که آسیب های بیشتری رابه صفحه نمایش می زنند.در سطح ششم تنها خراش هایی جزئی روی سطح دیده می شود اما در سطح هفتم خراش ها عمیق تر و بیشتر هستند .

قاب پشتی مقاوم

بعد از صفحه نمایش به سراغ قاب پشتی گوشی می رود و با استفاده از یک تیغ خراش های زیادی را روی قاب پشتی و دوربین های عقب گوشی ایجاد می کند اما هیچ گونه خراش یا آسیبی به گوشی وارد نمی شود.همانطور که می دانید فریم دور گوشی از جنس آلومینیوم می باشد و هنگامی که خراش روی آن ایجاد می کند خراش ها ایجاد می شود ولی به اسپیکر و دکمه های فیزیکی گوشی هیچ آسیبی نمی زند.

در پایان تست مقاومت گوشی شیائومی می 11 با این که گوشی xiaomi mi 11 آسیب های جدی را می بیند ، همچنان کار می کند و به هیچ یک از اجزای آن آسیبی وارد نمی شود.
قاب پشتی مقاوم

تست مقاومت صفحه نمایش در برابر آتش

بعد از تست خراش به سراغ گرم کردن صفحه نمایش می رود، صفحه نمایش شیائومی می 11 را در برابر شعله مستقیم آتش قرار می گیرد و مدتی آن را نگه می دارد ، آسیب جزئی به صفحه نمایش وارد می شود ولی باز هم صفحه نمایش کار می کند. در واقع فقط سطح شیشه ای آسیب دیده است و به پنل پشتی آسیبی وارد نمی شود و گوشی به راحتی کار می کند.

در هنگام تست مقاومت گوشی شیائومی می 11 در برابر شعله آتش متوجه شدیم که شیائومی می 11 یک گوشی با دوام و مقاوم است.
تست مقاومت صفحه نمایش گوشی شیائومی می 11 در برابر آتش

تست مقاومت گوشی شیائومی می 11 در برابر خم شدن

در آخرین مرحله برای انجام تست مقاومت گوشی XIAOMI MI 11 در برابر خم شدن گوشی را از دو طرف فشار می دهد اما گوشی خم نمی شود و هیچ گونه تغییری درظاهر آن ایجاد نمی شود.

هنگام انجام تست مقاومت گوشی شیائومی می 11 در برابر خم شدن آن را از دو طرف فشار می دهیم اما آسیبی نمی بیند و...
گوشی شیائومی می 11 مقاوم در برابر خم شدن

در پایان آزمایش با این که گوشی xiaomi mi 11 آسیب های جدی را می بیند ، همچنان کار می کند و به هیچ یک از اجزای آن آسیبی وارد نمی شود.

در این مقاله به بررسی مقاومت گوشی xiaomi mi 11 در برابر خراش و خم شدن پرداختیم  امیدواریم که این مطالب برای شما مفید واقع گردد.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *