حذف قابلیت ضد سرقت می میکس 4 شیائومی – ویژگی ضد سرقت Xiaomi Mi Mix 4

حذف قابلیت ضد سرقت شیائومی می میکس 4 توسط دولت چین، این قابلیت به کاربر این امکان را می دهد که حتی در صورت بیرون آوردن سیم کارت بازم هم گوشی قابل ردیابی باشد.در این مقاله از ژاو به بررسی حذف قابلیت ضد سرقت می میکس 4 شیائومی می پردازیم با ما همراه باشید.

گوشی شیائومی می میکس 4 یکی از پرچمداران جدید شیائومی می باشد که با صفحه نمایش 6.67 اینچی با نرخ تازه سازی 120 هرتز و تراشه ی اسنپدراگون 888 و باتری 120 واتی و حافظه رم 12 گیگیابایتی که همچنین دارای باتری 4500 میلی آمپری و دوربین 108 مگاپیکسلی می باشد.شیائومی هنگام رو نمایی از گوشی می میکس 4 به قابلیت ضد سرقت نیز اشاره کرد. طبق این قابلیت کاربر می تواند گوشی گمشده ی خود را حتی درر صورت بیرون آوردن سیم کارت پیدا کند.

حذف قابلیت ضد سرقت می میکس 4 شیائومی - ویژگی ضد سرقت Xiaomi Mi Mix 4

برای خرید عمده گوشی شیائومی کلیک کنید.

قابلیت ضد سرقت می میکس 4 به چه صورت می باشد؟

ظاهرا شیائومی می میکس 4 یک سیم کارت مجازی در خود دارد.برای امنیت بیشتر این گوشی ، بدون گرفتن تاییدیه از کاربر اجازه نمی دهد سیم کارت های دیگر به کار بیفتند.

حذف قابلیت ضد سرقت شیائومی mi mix4

البته بر اساس اطلاعاتی که به تازگی دریافت کردیم مشخص شد که شیائومی در بیانیه ای اعلام کرده است که  قابلیت ضد سرقت می میکس 4 برای استفاده در گوشی ها تایید نشده است.

فروش عمده گوشی شیائومی با گارانتی 18 ماهه

خرید گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

تجارت ژاو

تجارت ژاو به عنوان یکی از شرکت های فروش عمده گوشی با گارانتی می باشد.تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *