خرید عمده بلک شارک 4 شیائومی – black shark 4

شیائومی گیمینگ شیائومی بلک شارک از نظر تراشه و دوربین دارای ویژگی های بسیار جذابی می باشد و با قیمتی مناسب راهی بازار شده است. در این مقاله به بررسی مشخصات و خرید عمده بلک شارک 4 شیائومی می پردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش شیائومی black shark 4

گوشی دارای نمایشگر 6.67 اینچی amoled می باشد که نرخ تازه سازی آن 144 هرتز می باشد.همچنین در بخش بالایی این پنل یک حفره برای قرارگیری دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی به چشم می خورد.

طراحی شیائومی black shark 4

گوشی شیائومی بلک شارک 4 در ابعاد 163.8×76.4×9.9 میلی متر و وزن 210 گرم به بازار عرضه شده است.ترکیب رنگ در نظر گرفته شده برای این مدل نقره ای، آبی،مشکی و مشکی طرحدار است.در مورد ظاهر xiaomi black shark 4 به طور قطع جذاب تر از مدل های قبلی می باشد.

باتری با ظرفیت بالا

گوشی شیائومی بلک شارک 4 دارای شارژر 30 واتی می باشد که در کمترین زمان ممکن باتری 4500 میلی آمپری خود را به طور کامل شارژ می کند. که برای این گوشی گیمینگ یک ویژگی جداب به حساب می آید.

خرید عمده گوشی گیمینگ ارزان شیائومی

در گوشی بلک شارک 4 خبری از طراحی آنچنانی و ویژگی های سخت افزاری دهان پر کن نمی باشد، بیشترین سعی این شرکت در ساخت این گوشی روی عملکرد و قابلیت های گیمینگ آن می باشد و به همین دلیل این گوشی علاوه بر امکانات بسیار خوب و مفید دارای قیمتی مناسب نیز نسبت به سایر گوشی های گیمینگ می باشد.

شیائومی بلک شارک 4 مجهز به سیستم خنک کننده

گوشی شیائومی بلک شارک 4 دارای سیستم خنک کننده هوشمند می باشد که 30% عملکرد بهتری نسبت به خنک کننده های معمولی دارد. داخل این گوشی از هیچ گونه فن خبری نیست و این سیستم خنک کننده کاملا بی صدا می باشد.

خرید عمده بلک شارک 4 شیائومی با سخت افزاری قدرتمند

شیائومی بلک شارک 4 به تراشه ی اسنپدراگون 870 کوالکام مجهز شده است این تراشه ی قدرتمند بر اساس معماری 7 نانومتری ساخته شده است و یک پردازنده ی هشت هسته ای دارد که شامل، یک هسته ی kryo 585 با فرکانس 3.2 گیگاهرتز و سه هسته ی kryo 585 با فرکانس 2.42 و چهار هسته ی kryo 585 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز می باشد و همچنین وجود پردازنده ی گرافیکی adreno 650 باعث می شود  بازی  ها با کیفیت فوق العاده ای روی گوشی اجرا شود.شیائومی بلک شارک 4 در سه نسخه ی 6/128 گیگابایت، 8/128 یا 12/256 گیگابایت و 12/128 گیگابایتی راهی بازار می شود.

ویژگی جذاب گوشی شیائومی بلک شارک 4

یکی دیگر از نقاط قوت گوشی شیائومی بلک شارک 4 ، دکمه های شانه ای یا تریگر آن است که از بهترین نمونه ها در دنیتی گوشی گیمینگ حساب می شود و زمانی که نیاز به آن دکمه ها نداشته باشید از طریق اهرم ذو طرف، می توانید دکمه ها را در داخل بدنه پنهان کنید.

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی شیائومی و مرکز پخش و فروش گوشی های موبایل شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی

گارانتی گوشی شیائومی

خرید گوشی شیائومی ارزان قیمت شیائومی

محصولات این شرکت به همراه 18 ماه گارانتی طلایی و خدمات ویژه تجارت ژاو به بازار عرضه میگردند. امیدواریم با تلاش و کوشش فراوان عاملی برای رضایت کامل شما کاربران گرامی باشیم.

 فروشگاه تجارت ژاو

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده  قیمت عمده گوشی های شیائومی به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی ارزان کمک کرده باشد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *