مشخصات xiaomi bause hd wireless display adaptor with screen

خرید عمده شیائومی از تجارت ژاو

این روزها شاهد این هستیم که دیدن فیلم و یا سریال از طریق گوشی تلفن همراه بسیار سرگرم کننده می باشد ولی  صفحه نمایشگر موبایل کوچک است لذت تماشا کردن ویدئو را بسیار کم می کند که این مسئله به لطف تکنولوژی  Casting حل شده است که این امکان را به مصرف کننده می دهد که به صورت بی سیم بتواند گوشی خودش را به تلویزیون وصل کند. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید مطلب یا فیلمی را نگاه کنید اما صفحه گوشی شما کوچک باشد و باعث آسیب رسیدن به چشم‌های شما بشود. Baseus HD wireless with screen به شما این امکان را خواهد داد که بتوانید به صورت بی‌سیم گوشی همراه خود را به تلویزیون وصل کنید. این دستگاه قابلیت اتصال به سیستم‌ عامل‌های اندروید و iOS را دارد و توانایی پخش تصاویر 4K  را به روان‌ترین حالت ممکن را دارد.

خرید عمده شیائومی

چگونگی اتصال گوشی های شیائومی به تلویزیون هوشمند

این روزها با امکاناتی که وجود دارد, می بینیم که امکان اتصال دستگاه‌های مختلف به یکدیگر امکان‌پذیر است و تعامل میان دستگاه‌های مختلف وجود دارد و با پیشرفت گوشی‌های هوشمند و تلویزیون‌های نسل جدید این امکان به وجود آمده است. روش‌های مختلفی برای اتصال گوشی های شیائومی به تلویزیون هوشمند وجود دارد که کاربردی و جذاب هستند. از طرف دیگر هر گوشی هوشمند روش متفاوت و جدیدی را برای اتصال به دستگاه‌های دیگر معرفی کرده است.

اتصال گوشی های شیائومی به تلویزیون هوشمند از طریق کابل

برای اتصال گوشی‌های مختلف و گوشی‌های Xiaomi در قدم اول به کابل HDMI نیاز داریم که باید یک سمت این کابل HDMI باشد و سمت دیگر کابل USB Type C باشد تا بتوانیم آن را از یک سمت به گوشی و از سمت دیگر به تلویزیون وصل کنیم. با این کابل به راحتی می‌توان هر گوشی شیائومی مجهز به پورت USB Type C را به تلویزیون وصل کرد. البته تلویزیون مورد نظر باید از قابلیت اتصال به کابل HDMI برخوردار باشد و که تمامی تلویزیون‌های نسل جدید از این قابلیت اتصال بهره برده‌اند. در نتیجه به راحتی می‌توان گوشی هوشمند خود را به هر تلویزیون نسل جدیدی از طریق کابل HDMI-USB Type C متصل کرد.

پس از اتصال گوشی هوشمند به تلویزیون پیغامی را در گوشی ایجاد می شود که با تایید این پیغام اجازه اتصال به تلویزیون صادر خواهد شد و از طریق تلویزیون می‌توانید به محتوای گوشی  خود دسترسی پیدا کنید. این قابلیت در  زمینه‌های بسیاری مانند تماشای فیلم و ویدیو، گوش دادن به موسیقی یا تماشای عکس کاربردی خواهد بود و قطعا مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار خواهد گرفت. در حقیقتاین  قابلیت صفحه ‌نمایش گوشی هوشمند را در تلویزیون به اشتراک می گذارد و شما می‌توانید محتوای موجود در گوشی خود را در تلویزیون و در ابعادی  بزرگ‌تر مشاهده کنید.

خرید عمده شیائومی از تجارت ژاو

اتصال گوشی های شیائومی به تلویزیون هوشمند به صورت بی‌سیم

اتصال گوشی های شیائومی به تلویزیون هوشمند به صورت بی‌سیم نسبت به کابل‌های HDMI  کاربردی تر است. در نتیجه کمپانی‌های مختلف، راهکارهای متنوعی را در این زمینه در اختیار کاربران قرار داده‌اند و قابلیت‌های پیشرفته‌ای در این زمینه ارائه شده است که در ادامه به راهکار شرکت شیائومی برای اتصال گوشی‌های شیائومی به تلویزیون می پردازیم.

شیائومی قابلیت منحصر به ‌فرد Wireless display را در گوشی‌های هوشمند خود ارائه کرده تا کاربران از این طریق بتوانند صفحه‌ی گوشی خود را در تلویزیون مشاهده کنند. این سرویس بسیار ساده، پیشرفته و کاربردی است. برای فعال سازی این مورد در گوشی‌های شیائومی ابتدا باید وارد بخش Settings شوید، از قسمت Network گزینه More را انتخاب کرده و Wireless display را فعال کنید. پس از فعال شدن این قابلیت پیشرفته، گوشی هوشمند موردنظر، وای‌فای مشترک برای اتصال به تلویزیون را پیدا می‌کند.  در مرحله بعد باید دستگاه موردنظر را انتخاب کنید و مشاهده می کنید که صفحه‌ی گوشی شما به تلویزیون وصل شده و روی تلویزیون به نمایش در آمده است که البته امکان اتصال گوشی شیائومی به لپ‌تاپ نیز از این طریق وجود دارد. در ضمن برای غیرفعال‌سازی این قابلیت و قطع اتصال گوشی خود نیز می‌توانید در گزینه‌ی Casting Screen از قسمت نوتیفیکیشن‌ها، بر روی  disconnect  کلیک نمایید و ارتباط را قطع کنید.

خرید عمده شیائومی از تجارت ژاو

در میان قابلیت‌های مختلف شرکت‌های مختلف برای اتصال گوشی‌های هوشمند به تلویزیون به صورت بی‌سیم، شیائومی قابلیت خوبی را ارائه کرده زیرا این قابلیت Wireless display  از سرعت و دقت بالایی برخوردار بوده و تا فاصله زیادی را پشتیبانی خواهد کرد. این قابلیت در رابط‌های کاربری مختلف  MIUI 10 و MIUI 11 در اختیار کاربران قرار گرفته و تجربه جدیدی را برای کاربران این سری از گوشی‌های شیائومی خواهد بود.  برنا‌مه‌ها و اپلیکیشن‌هایی هم در این زمینه ارائه شده‌ است؛ اپلیکیشن‌هایی مانند Screen Mirroring،Screen Stream Mirroring   و Screen Mirroring with TV .

 

برای اشتراک گذاری صفحه‌ی گوشی بر روی دسکتاپ و برعکس نیز اپلیکیشن‌هایی ارائه شده‌اند که شامل  Chrome Remote Desktop، Google Home، Microsoft Remote Desktop، TeamViewer و Native smartphone solutions می شوند. این برنامه‌ها  برای در اختیار داشتن صفحه‌ی دسکتاپ بر روی گوشی هوشمند و یا اشتراک گذاری صفحه گوشی بر روی دسکتاپ کاربردی می باشند.

بررسی و مشخصات xiaomi bause hd wireless display adaptor

Baseus HD wireless with screen

مقالات مرتبط:

شارژر وایرلس بیسوس Baseus Simple Magnetic BS-W517

خرید عمده گوشی شیائومی همراه با گارانتی تجارت ژاو

سخن پایانی

اتصال بی‌سیم از اتصال با کابل  کاربردی‌تر و راحت تر است چرا که به راحتی می‌توانید از هر نقطه اتصال خود را مدیریت کنید( محدودیت فاصله  وجود دارد). به طور کلی نحوه اتصال گوشی های شیائومی به تلویزیون هوشمند روزبه‌روز در حال پیشرفت وبوده و ارتباط میان دستگاه‌ها ساده‌تر و کاربردی‌تر خواهد شد. فروشگاه اینترنتی ژاو در عرصه فروش گوشی های هوشمند شیائومی فعال می باشد. فروشگاه ژاو همواره سعی دارد محصولات به روز دنیا را به بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار دهد.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *