خرید عمده گوشی شیائومی ردمی نوت 9 – (redmi note 9)  با حافظه 128 گیگابایت

گوشی شیائومی ردمی نوت 9  همزمان با گوشی نوت 9 پرو و ردمی نوت 9 اس وارد بازار شد.این گوشی یک میان رده با قیمت مناسب است که می تواند تمام انتظارات کاربران را برآورده کند.در این مقاله به بررسی مشخصات خرید عمده گوشی شیائومی ردمی نوت 9 بپردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

طراحی شیائومی نوت 9

از لحاظ طراحی گوشی xiaomi redmi note 9 بسیار زیبا، ظریف و در عین حال مقاوم و تولید شده است، جنس این گوشی از جنس شیشه و پلاستیک می باشد به طوری که قاب گوشی از جنس شیشه و فریم دور آن نیز از جنس پلاستیک است.

خرید عمده گوشی شیائومی ردمی نوت 9 – (redmi note 9) با حافظه 128 گیگابایت

وادکننده عمده گوشی های شیائومی

ماژول دوربین جذاب و حرفه ای

نحوه آرایش و قرارگیری دوربین ها در قاب پشتی به صورت یه ماژول مربعی شکل تعبیه شده است و همچنین حسگراثر انگشت نیز روی قاب پشتی قرار گرفته است.

دوربین پشتی گوشی شیائومی ردمی نوت 9 یک ماژول 4 گانه مربعی شکل است که سنسورهای آن شامل:

دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی واید با فوکوس خودکار و دیافراگم 1.8 f، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم 2.2 f ، دوربین سوم 2 مگاپیکسلی با حسگر ماکرو و دیافراگم 2.4 f، دوربین چهارم 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق با دریچه دیافراگم 2.4f ، از دوربین های این گوشی هوشمند ردمی نوت 9 می باشد.

سخت افزار و نرم افزار قدرتمند شیائومی ردمی نوت 9

دوربین 13 مگاپیکسلی سلفی این گوشی دارای کیفیت بسیار مناسبی می باشد که می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

صفحه نمایش به کار رفته در گوشی شیائومی ردمی نوت 9

صفحه نمایش 6.53 اینچی به همراه رزولوشن 1080×2340 پیکسل با تراکم پیکسلی 395 پیکسل که این صفحه نمایش از جنس ipsلمسی خازنی می باشد.

از بهترین ویژگی های صفحه نمایش این گوشی می توان به لایه محافظ کورنینگ گوریلاگلس 5 اشاره کرد که باعث مقاومت بیشتر گوشی شده است.

باتری با ظرفیت بالا/ خرید عمده گوشی شیائومی ردمی نوت 9 

یکی از ویژگی هایی که باعث شده است شیائومی نوت 9 طرفداران زیادی را به خود جذب کند، وجود باتری فوق قوی 5020 میلی آمپری لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع 18 واتی است.

خرید عمده گوشی شیائومی ردمی نوت 9 حافظه داخلی ۱۲۸. 0. ویژگی ها. سیستم عامل: Android; شبکه های ارتباطی: 4G، 3G، 2G; مقدار RAM: چهار

سخت افزار و نرم افزار قدرتمند شیائومی ردمی نوت 9

پردازنده شیائومی نوت 9 ، تراشه مدیاتک هلیو G85 می باشد که این پردازنده 8 هسته ای در کنار پردازنده گرافیکی به کار رفته از نوع mali-G52 که می توانید بازی ها را به راحتی نصب و اجرا کنید.

سیستم عاملی که شرکت شیائومی برای ردمی نوت 9 در نظر گرفته است اندروید 10 با رابط کاربری MIUI 12 می باشد که رابط کاربری جذاب و روان برای کاربران می باشد.

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش عمده گوشی شیائومی
خرید عمده گوشی شیائومی ردمی نوت 9
گارانتی گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *