خرید عمده گوشی شیائومی می میکس 4 – (xiaomi mi mix 4)

گوشی شیائومی می میکس 4 یکی از هیجان انگیزترین گوشی های بازار با نمایشگری کم حاشیه و دارای دوربین و سخت افزاری قدرتمند می باشد. در این مقاله بررسی مشخصات و فروش عمده می میکس 4 شیائومی می پردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش کم حاشیه و با کیفیت

امروزه گوشی های جدید نسبت به گذشته دارای نمایشگرهای بدون حاشیه هستند، و امکان این که شیائومی می میکس 4 نیز از چنین نمایشگری بهره ببرد زیاد است.گوشی شیائومی mi mix 4  دارای صفحه نمایش 6.39 اینچی از نوع super amoled لمسی خازنی، با وضوح تصویر1440×3120 ومیزان تراکم پیکسلی آن  در هر اینچ 403 می باشد.

خرید عمده گوشی شیائومی می میکس 4 – (xiaomi mi mix 4)

فروش عمده mi mix 4 شیائومی 256 گیگابایت – Xiaomi Mi Mix 4 256GB بطور قطع یکی از گوشی های بسیار جذاب شیائومی می باشد.

طراحی mi mix 4

در گوشی شیائومی می میکس 4 قاب پشتی از جنس سرامیک و قاب جلو از جنس شیشه می باشد که با لایه گوریلاگلس پوشانده شده است و گوشی را از هر گونه آسیب و خط و خش محافظت می کند.فریم دور گوشی نیز از جنس آلومینیوم است که باعث مقاومت بیشتری گوشی شده است.داشتن زوایای منحنی این گوشی گرفتن آن را در دست راحت کرده است.

خرید عمده گوشی شیائومی می میکس 4 – (xiaomi mi mix 4)

دوربین 108 مگاپیکسلی زیر نمایشگر می میکس 4

تعبیه شدن دوربین در زیر نمایشگر یک فناوری جدید است که بسیاری از شرکت ها دوست دارند از این فناوری استفاده کنند.وجود دوربین در زیر نمایشگر باعث می شود که صفحه نمایش گوشی بدون هیچ حفره دوربین روی نمایشگر باشد و شما بایک ضفحه نمایش کاملا یکدست و بدون برآمدگی یا حفره ای رو به رو هستید.

قیمت فروش عمده می میکس 4 شیائومی

تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

باتوجه به مشخصات گوشی شیائومی می میکس 4 از جمله داشتن ظاهری زیبا و خوش دست بودن ، باتری با دوام ، دوربین با کیفیت و وجود حسگر اثر انگشت و… که در بالا مورد بررسی قرار دادیم.

فروش عمده گوشی شیائومی با گارانتی 18 ماهه

کلیه گوشی ها در پک اورجینال ارائه می شود و ما تضمین می کنیم که گوشی های اورجینال با قیمت مناسب و کیفیت عالی را در اختیار شما قرار می دهیم و رضایت شما مشتریان عزیز برای ما در اولویت قرار دارد. پس با خیالی آسوده از اصل بودن گوشی های این مجموعه می توانید خرید خود را انجام دهید.

واردکننده گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *