خرید عمده گوشی Redmi k40 شیائومی

گوشی های شیائومی سری k گوشی هایی خوش قیمت با امکانات جذابی می باشد. این گوشی باتوجه به امکانات و سخت افزار قدرتمند خود به عنوان گوشی گیمینگ به کاربران گیمر خود معرفی کرد.دراین مقاله به بررسی مشخصات و خرید عمده گوشی Redmi k40 شیائومی می پردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

خرید عمده گوشی Redmi k40 شیائومی با صفحه نمایش بزرگ

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی با وضوح تصویر 1080×2400  پیکسل است و داشتن صفحه نمایش بزرگ در این گوشی باعث شده است که اگر شما ساعت ها با این گوشی هوشمند کار کنید هیچگونه احساس خستگی نکنید. همچنین این صفحه نمایش توانایی این را دارد که 1 بیلیون رنگ را به کاربر نشان دهد و روشنایی 1400 نیتی در این گوشی باعث شده است که جز یکی از بهترین نمایشگرهای تولید شده تا امروز باشد.وجود گوریلاگلس 5 نقش محافظ صفحه را برعهده دارد و نرخ نوسازی 120 هرتزی تماشای بازی را برای شما لذت بخش تر می کند.

خرید عمده گوشی Redmi k40 شیائومی

برای خرید عمده گوشی شیائومی اینجا کلیک کنید.

خرید عمده گوشی Redmi k40 شیائومی با دوربین سه گانه

دوربین اصلی گوشی Redmi k40 یک دوربین سه گانه که شامل، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 1.8 f و دوربین دوم 8 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 119 درجه و دوربین سوم 5 مگاپیکسلی ماکرو که جزئیات بیشتری را وارد عکس می کند.

در مورد دوربین سلفی ردمی کا 40 می دانیم که شامل یک دوربین 20 مگاپیکسلی است که تصاویر جذابی را برای شما به ثبت می رساند.

صفحه نمایش شیائومی گوشی Redmi k40

خرید عمده گوشی Redmi k40 شیائومی با سخت افزار قدرتمند

از نظر سیستم عامل گوشی ردمی کا 40 دارای جدیدترین نسخه اندروید یعنی اندروید 11 و رابط کاربری MIUI12 است.در پکیج سخت افزاری این گوشی، اسنپدراگون 870G با فناوری 7 نانومتری است که برای افرادی که به دنبال پردازش های سنگین و طرفدار سرعت بالا در اجرای عملکردها هستند بسیار مناسب می باشد. گوشیk40  Redmi شیائومی با پردازنده گرافیکی adreno 650 از پس انتظارات شما بر می آید.

این گوشی در چهارنسخه عرضه شده است که حداکثر رم 12 گیگابایتی خواهد داشت و دارای استاندارد ufs3.1 پیروی می کند.

خرید عمده گوشی Redmi k40 شیائومی با باتری 4520 میلی آمپری

باتری گوشی Redmi k40 شیائومی 4520 میلی آمپری است که با قابلیت شارژ سریع 33 واتی که دارد در مدت زمان 52 دقیقه به طور کامل شارژ می شود.

مشخصات گوشی Redmi k40 شیائومی در یک نگاه

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش عمده گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

خرید عمده گوشی Redmi k40

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *