افزایش 64 درصدی درآمد شیائومی در سال 2021 ، دو برابر سود خالص

شیائومی که به تازگی توانست رتبه دوم فروش و تولید گوشی های هوشمند را از آیفون بگیرد، حال نیز توانسته در سه ماهه دوم سال 2021 درآمود خود را 64 درصد نسبت به سال قبل افزایش دهد. در این مقاله از ژاو به بررسی افزایش 64 درصدی درآمد شیائومی در سال 2021 می پردازیم پس با ما همراه باشید.

افزایش 64 درصدی درآمد شیائومی در سال 2021 ، دو برابر سود خالص

شیائومی با کسب 8/87 میلیارد یوآن که معادل 13/5 میلیارد دلار می باشد توانست در سه ماهه دوم سال 2021 به افزایش درآمد 64 درصدی دست یابد.سال گذشته شیائومی حدود 53/3 میلیارد یوآن ، معادل 8/25 میلیارد درآمد داشته که دقیقا نصف امسال می شود.افزایش درآمد این کمپانی بزرگ در بازار گوشی های هوشمند به سرعت نیز ادامه دارد.

در شش ماهه دوم سال 2021 (تا 9 تیر 1400) ، سود خالص شرکت 8.3 میلیارد یوآن که معادل 1/28 میلیارد دلار می باشد که نسبت به سال قبل دو برابر شده است.

افزایش درآمد شیائومی در سال 2021

افزایش 64 درصدی درآمد شیائومی در سال 2021 و کسب جایگاه دوم در تولید گوشی

پس از تفکیک درآمد واحدهای مختلف ، شیائومی به درآمد 59 میلیارد یوآنی که معادل 9/1 میلیارد می باشد رسید که این سود حاصل فروش 52/9 میلیون گوشی می باشد که شیائومی را به جایگاه دوم فروش گوشی در بازار رسانده است که این جایگاه پیش تر متعلق به برند آیفون بود.

افزایش درآمد شیائومی در  2021

یکی از دلایل اصلی رشد 64 درصدی شیائومی به دلیل تحریم های گسترده هواوی از طریق دولت آمریکا می باشد که باعث شده است هواوی نسبت به گذشته کمتر در بازار حضور داشته باشد و همین فضا را برای رشد برندهایی مثل شیائومی بسیار باز تر کرده است.

تجارت ژاو

تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *