گوشی ردمی شیائومی با توجه به امکاناتی که در کنار قیمت مقرون به صرفه خود ارائه می دهند، باعث ایجاد رقبای زیادی برای خود شده است.

گوشی redmi xiaomi

امروزه گوشی های زیادی وجود دارند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. سالهای زیادی است که ما برند محبوب شیائومی را می شناسیم، شرکتی که با محصولات ارزان و باکیفیت خود ، توجه بسیاری از کاربران را جلب کرده است.گوشی های برند شیائومی با توجه به قیمتی که دارند از عملکرد خوبی برخوردار می باشند که یکی از محبوب ترین گوشی های این برند سری ردمی آن می باشد.

Redmi  از زیر برندهای xiaomi درعرصه گوشی های هوشمند می باشد که گوشی های موبایل متنوعی را به بازار وارد کرده است. گوشی های سری ردمی از جمله گوشی های پر طرفدار برند شیائومی هستند که در کنار مشخصات نرم افزاری فوق العاده ، از پردازنده های قدرتمندی برخوردار است که عملکرد عالی را در اختیار کاربر قرار می دهد. این مجوعه از گوشی های شیائومی در چندین مدل ردمی نوت، ردمی نوت پرو و ردمی آ در بازار وجود دارد.

مهم‌ترین رقبای گوشی‌های سری ردمی شیائومی کدام موبایل‌ها هستند؟

گوشی های سامسونگ سری A ، گوشی های هواوی سری Y و nova ، گوشی های میان رده honor و گوشی های نوکیا از رقبای اصلی گوشی ردمی شیائومی به حساب می آیند.

در این مقاله مهم ترین رقیب های گوشی های سری ردمی شیائمی را به شما معرفی می کنیم. در ادامه با ژاو همراه باشید.

دوربین

در قسمت دوربین گوشی های سامسونگ سری A از جمله سامسونگ A71 می تواند رقیب اصلی گوشی های ردمی باشد. زیرا لنزهای به کار رفته در گوشی سامسونگ A71 دارای رزولوشن بیشتری می باشند که دقیقا در مقابل ردمی K30 قرار دارد که از همان نوع و تعداد حسگر استفاده می کند.دوربین سلفی به کار رفته در گوشی سامسونگ A71 ، 32 مگاپیکسلی است ولی دوربین سلفی گوشی ردمی k سی 20+2 مگاپیکسل می باشد که قوی تر از سامسونگ A71 می باشد ولی بازهم سامسونگ A71 می تواند یک رقیب برای گوشی ردمی K30 باشد.

در قسمت باتری گوشی های سامسونگ سری A می توانند یک رقیب برای گوشی های ردمی شیائومی باشند، اما گوشی های ردمی به دلیل داشتن قیمت اقتصادی خود می توانند بسیاری از رقبای خود را به عقب برانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *