ظرفیت رم و حافظه داخلی می میکس 4 شیائومی فاش شد / xiaomi mi mix 4

شیائومی قصد دارد گوشی شیائومی می میکس 4 را به بازار عرضه کند و در مورد جزئیات ظرفیت رم و حافظه داخلی آن صحبت هایی شده است که در ادامه به بررسی ظرفیت رم و حافظه داخلی می میکس 4 شیائومی خواهیم پرداخت پس با ژاو همراه باشید.

ظرفیت رم و حافظه داخلی می میکس 4 شیائومی فاش شد / xiaomi mi mix 4

ظرفیت رم و حافظه داخلی می mix 4 شیائومی

می میکس 4 شیائومی با حداکثر حافظه رم 12 گیگابایتی و 256 گیگ حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد، البته این گوشی در دو نسخه با حافظه داخلی و رم متفاوت به بازار عرضه می شود و نسخه معمولی آن نیز دارای حافظه رم 8 گیگاباتی با حافظه داخلی 256 گیگابایت می باشد که کاربر دیگر  نیاز به کارت حافظه برای افزایش فضای ذخیره سازی این گوشی ندارد و این دو نسخه به راحتی می توانند پاسخگوی نیازهای کاربر باشند.

مشخصات فنی می میکس 4 شیائومی

مشخصات فنی می میکس 4 شیائومی

از دیگر ویژگی های شیائومیمی میکس 4 می توان به پشتیبانی از شبکه 5G ، پردازنده اسنپدراگون 888 و قابلیت استفاده از دو سیم کارت به صورت همزمان ، صفحه نمایشی بدون حاشیه و استفاده از باتری 4500 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 120 واتی که مدت زمان بسیار کمی را صرف شارژ شدن گوشی شما می کند، همچنین برخورداری از سیستم عامل اندروید 11 از ویژگی ها و امکانات این گوشی هوشمند می توان نام برد.

ظرفیت رم و حافظه داخلی می میکس 4 شیائومی فاش شد / xiaomi mi mix 4

همچنین از لحاظ دوربین ، شیائومی می میکس 4 از یک دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده کرده است که به هنگام استفاده از دوربین سلفی پدیدار می شود، این دوربین سلفی صفحه نمایشی کاملا یک پارچه را در اختیار کاربر قرار می دهد.

تجارت ژاو

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی  18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش گوشی شیائومی

می میکس 4 شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای فروش گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *