سوختن مادر برد می 11/ مادربردهای سوخته می ۱۱ شیائومی

اخیرا کاربران زیادی خبر از سوختن مادر برد می 11 داده اند.

گوشی پرچم دار شیائومی می ۱۱ به عنوان یکی از گوشی های خوش قیمت با توجه به امکاناتی که برای آن در نظر گرفته شده است می باشد.این گوشی دارای پردازنده ی اسنپدراگون 888 است.

به نظر می رسد که مشکل سوختن مادربرد می 11 جدی باشد، اما متاسفانه شیائومی ایده ای در مورد آن ندارد و در این باره اظهار نظری نکرده است.در ادامه با ژاو همراه باشید.

سوختن مادر برد می 11/ مادربردهای سوخته می ۱۱ شیائومی
مادر برد شیائومی می 11

برای خرید عمده گوشی شیائومی اینجا کلیک کنید.

مشکل سوختن مادر برد می ۱۱ پس از گرم شدن طولانی

شیائومی در معرفی می 11 از سیستم خنک کننده این گوشی تعریف کرد اما در این زمینه احتمالا مشکلاتی وجود دارد.بسیاری از کاربران شیائومی می 11 اولترا از داغ شدن زیاد این گوشی خبر دادند. و سوختن مادر برد می 11 احتمالا بر اثر گرم شدن و افزایش حرارت باشد.بعضی از افراد می گویند که با 10 دقیقه بازی کردن دمای دستگاه تا حدی بالا می رود که استفاده از آن غیر ممکن است.

کاربران شیائومی از مشکل سوختن مادر برد می ۱۱ در این گوشی شکایت دارند

کاربران می 11 همچنین مشکلات مصرف بالای انرژی و دوام شارژ پایین را تجربه کرده اند.

می 11 اولترا به نمایشگر 120 هرتزی 1440 مجهز شده است و قوی ترین تراشه کوالکام را به همراه دارد.دوربین دوگانه 108 مگاپیکسلی و شارژ سریع 55 واتی نیز از سایرمشخصات این پرچم دار است.شیائومی این گوشی را در چین با قیمت پایین تری به فروش می رساند.

فروش عمده گوشی شیائومی با گارانتی 18 ماهه

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی را باقیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *