سیستم خنک کننده شیائومی می ۱۱ اولترا

شیائومی سیستم خنک کننده ی می ۱۱ اولترا را که از آن به عنوان (فناوری خنک کننده تمام فازی) یاد می کند، رونمایی کرد. ظاهرا این سیستم دارای عملکردی بسیار خوب شبیه به سیستم محفظه ی بخار دارد. برای بررسی بیشتر در مورد این موضوع با ژاو همراه باشید.

سیستم خنک کننده ی می ۱۱ اولترا

 سیستم خنک کننده شیائومی می ۱۱ الترا رونمایی شد.شیائومی این سیستم خنک‌کننده درون گوشی می ۱۱ اولترا و نحوه‌ی عملکرد آن را منتشر کرد و ....
عملکرد سیستم خنک کننده ی می ۱۱ اولترا

شیائومی همیشه روی  گوشی های پرچمدار خود مانور ویژه ای می دهد.پس هیاهویی که گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا به دلیل داشتن سیستم خنک کننده به پا کرده است دور از انتظار نیست.

عملکرد سیستم خنک کننده ی می ۱۱ اولترا

همانطور که در بالا اشاره کردیم این سیستم خنک کننده که از آن به عنوان فناوری خنک کننده تمام فازی یاد می شود، منظور از کلمه تمام فازی یعنی سه حالت (جامد، مایع ، گاز) است.

حال این سیستم چگونه کار می کند؟گفته شده است که این گوشی به کمک این سیستم خنک کننده ، رسانندگی گرمای خود را 100 درصد بهبود می بخشد. اما مشخص نشده است که این بهبود عملکرد 100 درصدی در مقایسه با عملکرد کدام سیستم عنوان شده است. اما نکته ای که مشخص است این است که صفحه ی خیس محفظه ی خلا تعبیه شده در این سیستم خنک کننده امکان بهبود عملکرد 100 درصدی را فراهم می کند.

شیائومی می ۱۱ اولترا با حافظه رم 12 گیگابایتی و باتری 5000 میلی آمپری با پشتیبانی شارژ سریع 67 واتی
xiaomi mi 11 ultra

همان طور که گفتیم این سیستم خنک کننده دارای عملکرد مشابه سیستم بخار دارد به این صورت که  مایع ، گرم شده و پس از تبدیل به بخار وارد محفظه ای می شود که در آنجا دمای آن کاهش پیدا می کند و پس از سرد شدن دوباره تبدیل به مایع می شود و این فرآیند بارها تکرار می شود و باعث خنک شدن سیستم می شود.

شیائومی می 11 اولترا

همچنین بر اساس آخرین اطلاعاتی که از این گوشی پیشرفته داریم، احتمالا شیائومی می ۱۱ اولترا با حافظه رم 12 گیگابایتی و باتری 5000 میلی آمپری با پشتیبانی شارژ سریع 67 واتی همراه خواهد شد. همچنین یک بخش عجیب دیگر که در پشت این گوشی به چشم می خورد وجود نمایشگری در روی ماژول دوربین های این گوشی است که خبر از قابلیت های نوآورانه ای می دهد.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی را باقیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *