شیائومی با هدف بهبود نرم افزاری خود تیم MIUI pioneer تشکیل می دهد

شیائومی با هدف بهبود نرم افزاری خود تیم MIUI pioneer را تشکل می دهد که هدف از تشکیل این تیم قصد دارد که نسخه بعدی رابط کاربری خود را با کمترین مشکلات روانه بازار کند و در اختیار کاربران قرار دهد.در ادامه به بررسی هدف بهبود نرم افزاری شیائومی می پردازیم با ژاو همراه باشید.

رابط کاربری MIUI شیائومی سالهاست که با تکامل یافتن این پوسته ی سفارشی، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است، اما بازهم با همه این به روزرسانی ها مشکلاتی در این رابط کاربری وجود دارد که به همین خاطر شرکت شیائومی در تلاش است با تشکیل تیم MIUI pioneer مشکلات نرم افزاری خود را بهبود بخشد.

شیائومی با هدف بهبود نرم افزاری خود تیم MIUI pioneer تشکیل می دهد

هدف بهبود نرم افزاری شیائومی

تیم MIUI pioneer با جمع آوری اطلاعات و بازخورد کاربران در مورد این رابط کاربری می خواهد رابط کاربری MIUI را توسعه دهد و بتواند مشکلات موجود کاربران گوشی شیائومی را حل کند.

این گروه که در چین مستقر می باشد می خواهد با همکاری تیم MIUI ، روی نسخه ی جهانی MIUI کار کند و همچنین این رابط کاربری MIUI را به پوسته ای بهبود یافته و با کیفیت تبدیل کند.

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش عمده گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *