شیائومی می 12 احتمالا از رم LPDDR5X در کنار اسنپدراگون 898 استفاده می کند

بررسی ها و گزارش ها نشان می دهند که گوشی شیائومی می 12 احتمالا از رم LPDDR5X استفاده کرده است. در ادامه به بررسی مشخصات شیائومی می 12 می پردازیم با ژاو همراه باشید.

شیائومی می 12 با اسنپدراگون 898

گوشی شیائومی می 12 از تراشه اسنپدراگون 898 و رم LPDDR5X پشتیبانی می کند که این پردازنده از معماری جدید ARMv9 و بهره‌گیری از هسته‌های پردازشی Cortex-X2، A710 و A510 استفاده می کند.

استفاده از رم LPDDR5X در گوشی شیائومی می 12

احتمالا اسنپدراگون 898 نسخه X این رم را پشتیبانی کند زیرا نسخه‌های قبلی اسنپدراگون مانند 888 و 865 تنها از استاندارد رم LPDDR5 پشتیبانی می‌کردند. همچنین این تراشه، اولین تراشه‌ای در خانواده خود خواهد بود که بر اساس معماری جدید ARMv9 و با استفاده از هسته های CPU Cortex-X2 ، A710 و A510 طراحی شده است.

استفاده از رم LPDDR5X در گوشی شیائومی می 12

حداکثر سرعت انتقال داده در رم‌های مبتنی بر استاندارد LPDDR5 به ۶۴۰۰ مگابیت در ثانیه می‌رسد ولی در این تکنولوژی جدید حداکثر سرعت ۸۵۳۳ مگابیت در ثانیه امکان‌پذیر می‌شود. این سرعت تقریبا دو برابر سرعت ارائه شده توسط رم‌های LPDDR4X به حساب می‌آید.

شیائومی می 12 احتمالا از رم LPDDR5X در کنار اسنپدراگون 898 استفاده می کند

تاکنون اطلاعات زیادی از گوشی شیائومی می 12 بدست نیامده است و احتمالا نسخه اولترا گوشی آینده شیائومی از دوربین های 200 مگاپیکسلی و شارژر 200 واتی پشتیبانی می کند.

تجارت ژاو

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی  18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش گوشی شیائومی

فروش گوشی شیائومی می 12

فروش عمده گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای فروش گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *