شیائومی 11T و 11T پرو سه‌سال آپدیت اندروید و چهارسال آپدیت امنیتی می گیرند

شیائومی اعلام کرده است که گوشی های شیایومی ۱۱ تی و 11 تی پرو، از 3 به روزرسانی سیستم عامل اندروید بهره می برد و تا 4 سال به روزرسانی و پشتیبانی نرم افزاری دریافت می کنند.در این مقاله به بررسی شیایومی 11T و 11T پرو  پشتیبانی نرم افزار ۴ ساله دارد می پردازیم با ژاو همراه باشید.

شیایومی ۱۱ تی پشتیبانی نرم افزار ۴ ساله دارد

پشتیبانی نرم افزاری 4 ساله شیائومی از گوشی های سری می 11T

به احتمال زیاد گوشی های پرچمدار دیگر شیائومی مانند می 11 پرو و می 11 اولترا نیز این پشتیبانی نرم افزاری را دریافت خواهند کرد. البته رئیس بخش محصولات و فناوری شیائومی نیز اعلام کرده است که پشتیبانی طولانی مدت از گوشی های نسل قبلی برای شیائومی کار آسانی نبوده است اما به دلیل پاسخ به انتظار کاربران این شرکت بازهم این کار را انجام خواهد داد.

برای خرید عمده گوشی شیائومی از فروشگاه ژاو کلیک کنید.

شیائومی ۱۱T و ۱۱T پرو ۳ سال آپدیت اندروید و ۴ سال آپدیت امنیتی می‌گیرند

اینکه شیائومی تصمیم گرفت گوشی‌های جدید خود را تا این اندازه از لحاظ نرم‌افزاری و امنیتی پشتیبانی کند بسیار قدم مثبتی است و قطعا فقط شامل این دو پرچم‌دار نمی‌شود. البته انتظار داریم شرکت چینی گوشی‌های قدیمی خود را هم مشمول سیاست جدید بکند اما در بدترین حالت، این سیاست فقط مختص گوشی‌های پرچم‌دار جدید شرکت خواهد بود.

شیائومی ۱۱T و ۱۱T پرو ۳ سال آپدیت اندروید و ۴ سال آپدیت امنیتی می‌گیرند

در حال حاضر تنها شرکت کره‌ای سامسونگ از گوشی‌های خود به مدت 4 سال پشتیبانی نرم‌افزاری می‌کند. همچنین وان‌پلاس نیز تایید کرده که رویکرد مشابهی را برای گوشی‌های پرچمدار خود اتخاذ خواهد کرد. گوشی‌های سری می 11T، پرچمداران جدید شیائومی هستند و این محصولات از پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 و فست شارژ 120 واتی بهره خواهند برد.

فروشگاه تجارت ژاو

فروشگاه تجارت ژاو با هدف ارائه ی کالاهای اصل برند با کیفیت شیائومی با در نظر گرفتن قیمت مقرون به صرفه و واقعی آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده  قیمت عمده گوشی های شیائومی به فروشگاه ژاو سربزنید.

از اعتماد شما سپاسگزاریم و همواره برای رضایت هرچه بیشتر شما در تلاشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *