شیائومی miui در حال آزمایش سیستم مشابه ios

شیائومی یک سیستم ویجت شبیه به iOS را برای MIUI آزمایش می‌کند.این شرکت چینی در حال آزمایش یک سیستم ویجت جدید هستند. قابلیت جدید ازطریق آخرین نسخه بتای App Vault ((V5.0.56 و همچنین (MIUI Gallery (V2.2.21 فعال می‌شود. در‌حال‌حاضر، نسخه‌های ذکر‌شده از این اپلکیشن‌ها فقط روی دستگاه‌هایی نصب می‌شوند که بیلد بتای MIUI مبتنی‌بر اندروید ۱۱ را داشته باشند.در ادامه به بررسی کامل این موضوع می پردازیم پس با ژاو همراه باشید.

شیائومی برای MIUI در حال آزمایش سیستم ویجتی مشابه iOS است

بنابراین، با اینکه قابلیت جدید بخشی از نسخه تقویت‌شده MIUI 12.5 به‌حساب می‌آید، روی دستگاه‌هایی اجرا می‌شود که از MIUI 12.5 استاندارد استفاده می‌کنند. البته کاربران این دستگاه‌ها تا ۲۷ آگوست فرصت خواهند داشت در برنامه آزمایشی ثبت‌نام کنند و از این قابلیت‌ها بهره‌مند شوند.

شیائومی برای MIUI در حال آزمایش سیستم ویجتی مشابه iOS است

برای خرید عمده گوشی شیائومی کلیک کنید.

ویژگی های جدید سیستم مشابه ios

شرکت شیائومی گفته است که نسخه جدید MIUI هیچ ویژگی ندارد و فقط بر بهینه سازی تمرکز دارد. براساس اطلاعات منتشر شده کاربران می توانند ویجت هایی با ابعاد 2در 2 ، 4 در 2 ، 4 در 4 ، 2 در 3 در هوم اسکرین قرار دهند. قابلیت جدیدی به نام «Widget Store» در سیستم جدید وجود دارد. که کاربران می‌توانند از طریق آن ویجت‌ها را در هرجای صفحه قرار دهند. شیائومی همچنین یک اپ ویجت سیستمی معرفی کرده که امکان استفاده از قابلیت‌های جدید را فراهم می‌کند.

شیائومی miui در حال آزمایش سیستم مشابه ios

این احتمال وجود دارد که سیستم ویجت جدید شیائومی همراه با رابط کاربری MIUI 13 در اختیار کاربران جهانی قرار بگیرد و بتوانند از آن استفاده کنند.

فروش عمده گوشی شیائومی با گارانتی 18 ماهه

گارانتی گوشی شیائومی

تجارت ژاو

تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *