صدور مجوز رگولاتوری در تایلند برای گوشی های Mi Note 10 و Mi Note 10 Pro

برند شیائومی که معمولا به دنبال ارائه و تولید گوشی هایی با قیمت مناسب به بازار می باشد. گوشی های شیائومی می نوت 10 و می نوت 10 پرو از گوشی های می باشند که پس از گذشت دو سال صدور مجوز رگولاتوری در تایلند را دریافت کردند. در این مقاله به بررسی اطلاعات بیشتر در پیرامون این موضوع می پردازیم پس با ژاو همراه باشید.

صدور مجوز رگولاتوری در تایلند برای گوشی های Mi Note 10 و Mi Note 10 Pro

 

صدور مجوز رگولاتوری در تایلند برای گوشی جدید شیائومی

همچنین چند روز قبل تصویری از جعبه ی گوشی mi note 10 منتشر شد که می تواند دلیل خوبی باشد که این گوشی شیائومی به زودی معرفی خواهد شد.

صدور مجوز رگولاتوری در تایلند برای گوشی جدید شیائومی

مشخصات فنی گوشی شیائومی Mi Note 10 و Mi Note 10 Pro

در هر دو مدل Mi Note 10 Pro و Mi 10 Pro از نمایشگرSuper AMOLED لمسی خازنی با پشتیبانی از 16 میلیون رنگ برخوردار بوده‌اند اما ابعاد نمایشگر می ۱۰ پرو شیائومی ۶.۶۷ اینچ بوده و اندازه نمایشگر نسبت به بدنه ~89.8% است. از سوی دیگر می نوت ۱۰ پرو دارای نمایشگر 6.47 اینچ است و از نسبت تصویر ~87.8% برخوردار بوده که نسبت به مدل می ۱۰ کمی کمتر است. رزولوشن و در هر دو مدل 1080 در 2340 پیکسل بوده و نسبت تصویر نیز 19.5:9 است. اما در بخش تراکم پیکسلی در هر اینچ شاهد تفاوت‌هایی هستیم که تفاوت در کیفیت تصویر و وضوح رنگ‌ها را به ارمغان می‌آورد. در واقع در مدل  Mi Note 10 Pro شاهد تراکم پیکسلی بیشتری هستیم و تصاویر دقیق‌تر و با وضوح بالاتری در اختیارمان قرار خواهند گرفت.

در Mi 10 Pro از تراشه Qualcomm SM8250 Snapdragon 865 (هفت نانومتر پلاس) استفاده شده که این تراشه نسبت به تراشه Qualcomm SDM730 Snapdragon 730G (هشت نانومتری) در گوشی Mi Note 10 Pro عملکرد بهتری دارد و پیشرفته‌تر بوده است. از سوی دیگر در مدل می ۱۰ پرو از پردازنده Adreno 650 که پردازنده‌ای قدرتمندتر بوده استفاده شده در حالی که در مدل می نوت ۱۰ پرو، پردازنده گرافیکی Adreno 618 به کار رفته است. در بخش حافظه در مدل می ۱۰ پرو شاهد حداکثر میزان رم ۱۲ گیگابایتی هستیم اما در می نوت ۱۰ پرو حداکثر میزان رم ۸ گیگابایت است. از سوی دیگر حافظه ذخیره‌سازی در می ۱۰ پرو حداکثر ۵۱۲ گیگابایت بوده اما در می نوت ۱۰ پرو حداکثر فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت است.

فروشگاه تجارت ژاو

فروشگاه تجارت ژاو با هدف ارائه ی کالاهای اصل برند با کیفیت شیائومی با در نظر گرفتن قیمت مقرون به صرفه و واقعی آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده  قیمت عمده گوشی های شیائومی به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی ارزان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *