طراحی و ظاهر جدید گوشی poco m3 pro / گوشی موبایل شیائومی پوکو ام ۳ پرو

پوکو به عنوان یکی از زیر مجموعه های شیائومی در زمینه تولید گوشی های هوشمند می باشد که اخیرا به طور رسمی طراحی ظاهری محصولات جدید خود یعنی poco m3 pro را تایید کرده است و تصاویر را از طراحی جدید این گوشی منتشر کرده است. در ادامه به بررسی اطلاعات در مورد طراحی و ظاهر جدید گوشی poco m3 pro می پردازیم با ژاو همراه باشید.

ظاهر جدید گوشی poco m3 pro / شیائومی / Xiaomi تیزری از گوشی هوشمند پوکو ام 3 پرو نسخه 5 جی / Poco M3 Pro 5G منتشر کرده که طراحی ظاهری آن را مشخص می‌سازد

طراحی و ظاهر گوشی های جدید poco m3 pro رسمآ تایید شد

برخلاف نسل قبلی گوشی های poco m3 که دوربین های پشتی به صورت افقی قرار داده شده اند، در نسخه ی جدید poco m3 pro دوربین های پشتی به صورت عمومی پیکربندی شده و در گوشه ی سمت چپ و بالا قرار گرفته اند.

در قاب پشتی گوشی poco m3 pro نسبت به سایر قسمت های بدنه محصول متفاوت است و دارای رنگ بندی مشخص تری می باشد. همچنین شرکت سازنده این گوشی در زیر ماژول دوربین لوگو خود را با فونتی بزرگ قرار داده است.

طراحی و ظاهر جدید گوشی poco m3 pro / گوشی موبایل شیائومی پوکو ام ۳ پرو

برای خرید عمده گوشی شیائومی اینجا کلیک کنید.

بر اساس تصاویر منتشر شده از این گوشی متوجه می شویم ماژول دوربین این گوشی یک دوربین سه گانه است که دوربین اصلی poco m3 pro یک دوربین 48 مگاپیکسلی است که از لحاظ کیفیت می تواند عکس های جذابی را با کیفیت مناسب برای ما به ثبت برساند.اما دو دوربین دیگر هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد آن دودوربین در دسترس نمی باشد. در نسخه پوکو ام 3 این دو دوربین دارای لنز 2 مگاپیکسلی بودند، اما به نظر می رسد که در نسخه پرو این گوشی این دو دوربین دارای سخت افزارهای بیتری می باشد و شاهد یک سیستم فوکوس خودکار لیزری می باشیم.

طراحی و ظاهر گوشی های جدید poco m3 pro 5G

گوشی های جدید poco m3 pro 5G دارای ضخامت 92.8 میلی متر می باشد و نحوه قرار گرفتن دوربین های پشتی آن نسبت به بدنه اصلی متفاوت است. این گوشی شیائومی حدود 190 گرم وزن می باشد.

ظاهر جدید گوشی poco m3 pro / شیائومی / Xiaomi تیزری از گوشی هوشمند پوکو ام 3 پرو نسخه 5 جی / Poco M3 Pro 5G منتشر کرده که طراحی ظاهری آن را مشخص می‌سازد

قبل از این اطلاعات منتشر شده در مورد پوکو ام 3 پرو اطلاعی دیگر نیز در مورد این گوشی منتشر شده بود که مثلا، صفحه نمایش 5.6 اینچی با نرخ تازه سازی 90 هرتز، باتری 5000 میلی آمپری بزرگ با قابلیت شارژ سریع 18 واتی و همچنین پردازنده های به کار رفته در شیائومی پوکو ام 3 پرو از نوع Dimensity است.

طراحی و ظاهر جدید گوشی poco m3 pro / گوشی موبایل شیائومی پوکو ام ۳ پرو

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش عمده گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *