فروش عمده گوشی شیائومی نوت 9 با گارانتی 18ماهه

یکی دیگر از گوشی های سری note که توسط شرکت شیائومی روانه بازار شده است، گوشی شیائومی ردمی نوت 9 می باشد. این گوشی از گوشی های پرطرفدار بازار است که توانسته در ابتدای ورود خود به بازار طرفداران زیادی را دریافت کند. در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات شیائومی نوت 9 با گارانتی 18ماهه بپردازیم ، در ادامه با ما همراه باشید.

گوشی شیائومی نوت 9

شیائومی نوت 9 با گارانتی 18ماهه  مدل 128 گیگابایت از جمله گوشی های شیائومی است که دارای عملکرد بسیار خوبی می باشد.این گوشی هوشمند مجهز به دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی می باشد و همچنین وجود باتری 5000 میلی آمپری که عملکرد خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

فروش عمده گوشی شیائومی نوت 9 با گارانتی 18ماهه

کیفیت دوربین گوشی شیائومی ردمی نوت 9

شیائومی نوت 9 با گارانتی 18ماهه می تواند تصاویر بسیار با کیفیتی را ثبت و ضبط کند و عکس های با کیفیتی را در اختیار کاربر قرار دهد.دوربین چهارگانه با 4 حسگر متفاوت در گوشی ردمی نوت 9 در دسترس قرار گرفته است که به شما اجازه می دهد تا سبک های عکسبرداری متفاوتی را امتحان کنید. دوربین اصلی یک سنسور 48 مگاپیکسلی و دوربین دوم یک سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع اولتراواید است که اجازه ثبت عکس هایی با زاویه 118 درجه را به شما می دهد.دوربین سوم یک سنسور 2 مگاپیکسلی از نوع عمق که برای عکسبرداری پرتره مورد استفاده قرار می گیرد.دوربین چهارم 2 مگاپیکسلی ماکرو که برای عکسبرداری در فاصله نزدیک مناسب می باشد.

کیفیت دوربین گوشی شیائومی ردمی نوت 9

پردازنده قوی  

در زمینه سخت افزار این گوشی از جدیدترین تراشه های اسنپدراگون 665 کوالکام استفاده کرده است و همچنین پردازنده گرافیکی قدرتمند آن هم سبب می شود تا کاربران بتوانند جدیدترین بازی ها را بدون هیچ گونه مشکل و لگی اجرا کنند.

مشخصات فنی گوشی شیائومی ردمی نوت 9 مدل 128 گیگابایت:

نمایشگر 6.53 اینچ PLS IPS

رابط کاربری MIUI

پردازنده MediaTek Helio G85 (پایه تراشه 12 نانومتر)

پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2

دو سیم کارت و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

سنسور اصلی 48 مگاپیکسل

سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسل

سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو

سنسور 2 مگاپیکسل سنجش عمق

باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 وات

Xiaomi-Redmi-Note-9

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش عمده گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *