فروش گوشی شیائومی پوکو f2 pro حافظه 128 رم 6 / xiaomi poco f2 pro

شیائومی نسل جدید خانواده پوکوفون خود را با پرچمدار مقرون به صرفه جدید خود ادامه می دهد. شیائومی پوکو اف 2 پرو به عنوان محصول ارتقا یافته مدل قبلی خود یعنی پوکو اف 1 است. این گوشی که حکم پرچمدار این برند را دارد با مشخصات هیجان انگیز خود طرفدران زیادی را به خود جلب کرده است. در ادامه به بررسی مشخصات  و فروش گوشی شیائومی پوکو f2 pro می پردازیم با ژاو همراه باشید.

طراحی گوشی شیائومی poco f2 pro

کیفیت ساخت بالا و طراحی نوآورانه از ویژگی های شیائومی پوکو اف 2 پرو می باشد که در نگاه اول نظر کاربر را جذب می کند. داشتن ابعاد 163.3×75.4×8.9 میلی متر و وزن 219 گرم باعث شده است که شما به هنگام استفاده از گوشی شیائومی پوکو اف 2 پرو حس خوشایندی از در دست داشتن این محصول شیک و مدرن احساس خواهید کرد.

فروش گوشی شیائومی پوکو اف 2 پرو حافظه 128 رم 6 / xiaomi poco f2 pro

فروش گوشی شیائومی پوکو f2 pro با صفحه نمایش فوق العاده

گوشی شیائومی پوکو اف 2 پرو از پنل super amoled استفاده کرده است که تصاویری با وضوح بالا و کیفیت فوق العاده را در اختیار کاربر قرار می دهد. صفحه نمایش 6.67 اینچی تمام صفحه با رزولوشن 1080×2400 که هیچ گونه حفره یا بریدگی برای دوربین سلفی در این گوشی مشاهده نمی شود و به همین دلیل شما با یک صفحه نمایش کاملا یکپارچه سر و کار دارید.شاید بارها برایتان پیش آمده که در زیر تابش مستقیم نور آفتاب٬ نتوانید عملکرد راضی‌کننده‌ای نسبت به گوشی‌تان داشته باشید؛ اما در گوشی پوکو اف 2 پرو با‌ به‌کار بردن روشنایی تا سطح 500 ٬ ناراحتی افراد را رفع کرده است.صفحه‌نمایش این مدل از تکنولوژی +HDR10 پشتیبانی می‌کند و تصاویر باکیفیت و نزدیک به واقعیت را برای کاربر ارائه می‌دهد. گواهی‌نامه مراقب از چشم و DC dimming از دیگر ویژگی هایی است که کاربر را به خرید گوشی Poco F2 Pro تشویق می‌کند.

فروش گوشی شیائومی پوکو اف 2 پرو با صفحه نمایش فوق العاده

دوربین های حرفه ای گوشی شیائومی پوکو اف 2 پرو

درقاب پشتی پوکو اف 2 پرو هیجان خاصی جریان دارد. دوربین چهارگانه پوکو اف 2 پرو داخل یک ماژول دایره ای تعبیه شده که نمای مدرنی برای قاب پشتی گوشی تدارک دیده است.دوربین اول از نوع عریض (wide) 64 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 1.9 f ، دوربین دوم از نوع فوق عریض (ultrawide) 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 2.4 f، دوربین سوم 5 مگاپیکسلی ماکرو با دریچه دیافراگم 2.2 f که برای عکاسی از نمای نزدیک مناسب است. دوربین چهارم 2 مگاپیکسلی عمیق با دریچه دیافراگم 2.4 f که بیشتر برای عکاسی پرتره و بوکه به کار می رود.

دوربین های حرفه ای گوشی شیائومی پوکو اف 2 پرو

دوربین سلفی32 مگاپیکسلی این گوشی  به صورت پاپ آپ می باشد وهنگام استفاده از دوربین سلفی از بالای گوشی بیرون می آید وعکس هایی با کیفیت را برای شما ثبت می کند.دوربین های گوشی شیائومی poco f2 pro دوربین های با کیفیت هستند که دارای عملکرد بسیار خوبی می باشند.

فروش گوشی شیائومی پوکو اف 2 پرو

باتری پوکو اف 2 پرو

باتری به کار رفته در گوشی شیائومی poco f2 pro ، یک باتری لیتیوم پلیمری4700 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 30 واتی است که باتری گوشی را به سرعت و در کمترین زمان شارژ می کند و می تواند جوابگوی نیازهای شما باشد. درصورت استفاده متوسط از این گوشی می توانید تا یک روز و نصف  بدون نیاز به شارژ مجدد از این گوشی استفاده کنید. طول عمر باتری این گوشی فوق العاده است و باعث رضایت هرچه بیشتر کاربر می شود.

فروش گوشی شیائومی پوکو f2 pro / نرم افزار poco f2 pro

گوشی شیائومی poco f2 pro  دارای سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 11  است.  کار کردن با این رابط کاربری بسیار ساده است و قابلیت های شخصی سازی زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهد. به طور کلی می توان گفت نرم افزار این گوشی نسبت به قیمتی که پرداخت می کنید عملکرد و امکانات عالی را دراختیار شما قرار می دهند.

فروش گوشی شیائومی پوکو f2 pro با سخت افزار قدرتمند

تراشه یا پردازنده به کار رفته درگوشی شیائومی poco f2 pro  ، تراشه ی اسنپدراگون 865 است که این تراشه ی مرکزی از هشت هسته تشکیل شده است که شامل یک هسته kryo 585 با فرکانس 2.84 گیگاهرتز و سه هسته kryo 585 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز است و چهار هسته kryo 585 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز وپردازنده ی گرافیکی adreno 650 است . پردازنده های این گوشی خیال شما را از بابت بازی های سنگین و کارهای روزمره راحت می کند و شما می توانید برنامه ها و نرم افزارهای متفاوت را بدون هیچگونه لگی تاخیری اجرا کنید. زمانی که صحبت از یک گوشی گیمینگ می شود سخت افزار آن می تواند نقش بسیار مهمی داشته باشد که این گوشی شیائومی در این زمینه حرفی برای گفتن باقی نگذاشته و تمام انتظاراتی که یک کاربر از یک گوشی هوشمند دارد را برطرف می کند.

فروش گوشی شیائومی پوکو اف 2 پرو (Xiaomi Poco F2 Pro) با ظرفیت 128GB به همراه لیست قیمت و بررسی تخصصی انواع گوشی را می‌توانید در ژاو مشاهده کنید

فروش گوشی شیائومی ردمی نوت 9

فروش گوشی شیائومی نوت 10

فروش گوشی شیائومی نوت 8 پرو

فروش گوشی شیائومی پوکو f2 pro شیائومی دارای حافظه داخلی و حافظه رم

از نظر حافظه داخلی گوشی شیائومی پوکو اف 2 پرو در یک نسخه ، دارای حافظه داخلی 128 و حافظه رم 6 گیگابایتی و نسخه دیگر این گوشی دارای حافظه داخلی 256 و حافظه رم 8 گیگابایتی می باشد.

فروش گوشی شیائومی پوکو f2 pro با حسگراثرانگشت فوق العاده

حسگر اثرانگشت گوشی شیائومی poco f2 pro در روی صفحه نمایش گوشی قرار دارد که با قرار دادن انگشت خود روی آن می توانید قفل گوشی را باز کنید، همچنین حسگر اثر انگشت این گوشی از نظر سرعت و دقت در بین بهترین ها قرار دارد.

قیمت و فروش گوشی شیائومی پوکو f2 pro

اگر به بازی کردن با گوشی علاقه زیادی دارید و به دنبال یک گوشی گیمینگ هستند گوشی شیائومی پوکو f2 pro با توجه به امکاناتی از جمله باتری با ظرفیت بالا و سخت افزار قدرتمند و حافظه داخلی و حافظه رم بالایی که دارد ، دارای قیمتی مقرون به صرفه نیز می باشد.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای فروش گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *