فروش گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 حافظه 128 ، رم 6 / xiaomi poco x3

برند پوکو از زیر مجموعه های شیائومی می باشد که گوشی هایی با امکانات جالب و شگفت انگیزی را وارد بازار می کند، یکی از گوشی های این برند شیائومی  پوکو ایکس 3 می باشد که باتوجه به مشخصات رده بالایی از قبیل ، سخت افزار قدرتمند ، دوربین عالی به همراه باتری حجیم که باعث می شود این گوشی به عنوان یکی از گزینه های خرید کاربران قرار بگیرد.در ادامه به بررسی سایر مشخصات و فروش گوشی شیائومی  پوکو ایکس 3 می پردازیم با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش شیائومی پوکو ایکس 3

صفحه نمایش پوکو ایکس 3 یکی از پیشرفته ترین نمایشگرها را در این رنج قیمتی دارد.صفحه نمایش این گوشی دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز می باشد که برای این گوشی اقتصادی ویژگی فوق العاده ای می باشد. Poco x3 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی با وضوح تصویر 1080×2400  پیکسل است و داشتن صفحه نمایش بزرگ در این گوشی باعث شده است که اگر شما ساعت ها با این گوشی هوشمند کار کنید هیچگونه احساس خستگی نکنید. همچنین این صفحه نمایش توانایی این را دارد که 1 بیلیون رنگ را به کاربر نشان دهد و روشنایی 450 نیتی در این گوشی باعث شده است که نمایشگر این گوشی در گروه گوشی هایی با روشن ترین صفحه نمایش قرار بگیرد.وجود گوریلاگلس 5 نقش محافظ صفحه را برعهده دارد و نرخ نوسازی 120 هرتزی تماشای بازی را برای شما لذت بخش تر می کند.

فروش گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 حافظه 128 ، رم 6 / xiaomi poco x3

طراحی و کیفیت ساخت گوشی شیائومی پوکو ایکس 3

در بخش طراحی poco x3 اول از همه باید به بخش پشتی آن اشاره کنیم که بسیار جذاب و زیبا طراحی شده است و جنس آن از پلی کربنات می باشد که نور را بسیار زیبا منعکس می کند.این دستگاه مجهز به فناوری ip56 است که در برابر قطرات آب مقاوم است اما کاملا ضدآب نیست. گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 دارای ابعاد 165.3×76.8 × 9.4 میلی متر و وزن 215 که باعث خوش دست شدن این گوشی شده است .در قسمت جلو این گوشی دارای حاشیه ی بسیار کمی می باشد که با استفاده از گوریلاگلس 5 محافظت می شود که باعث مقاومت بیشتر در این گوشی شده است.

فروش گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 | حافظه 128 رم 6 گیگابایت ، خرید Xiaomi PoCo X3 1286 GB ، لیست قیمت گوشی شیائومی Poco X3 | حافظه 128 رم 6 گیگابایت

فروش گوشی شیائومی پوکو ایکس 3

دوربین های شیائومی poco x3 / فروش گوشی پوکو ایکس 3

امروزه یکی از مهم ترین ویژگی که برای هر کاربر قبل از خرید یک گوشی مهم است دوربین با کیفیت است.گوشی شیائومی poco x3 دارای دوربین 4 گانه می باشد و هریک از سنسورهای این گوشی دارای عملکرد خاص خود هستند و در مجموع کیفیت عکس بالایی را برای ما ارائه می دهد.سنسور اصلی این گوشی 64 مگاپیکسل است و برای عکسبرداری عریض مناسب می باشد.سنسور دوم هم 13 مگاپیکسل با زاویه دید 119 درجه که برای عکسای فوق عریض مناسب هستند. دوربین سوم هم 2 مگاپیکسلی ماکرو می باشد که تجربه عکاسی جذابی را برای شما به ارمغان می آورد.دوربین چهارم نیز یک دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق می باشد .دوربین سلفی این گوشی نیز 20 مگاپیکسل می باشد که می تواند کاربر را کاملا از بابت عکس های سلفی راضی نگه دارد.

فروش گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 حافظه 128 ، رم 6 / xiaomi poco x3

عکس ها از کنتراست ، رنگ و داینامیک رخ خوبی برخوردار هستند و کاهش نویز در تصاویر به خوبی انجام می گیرد.همچنین گوشی پوکو ایکس 3 می تواند با کیفیت 4k فیلم برداری کند که یکی از نقاط قوت آن بشمار می آید.

باتری شیائومی پوکوس ایکس تری

شیائومی در ساخت گوشی پوکو ایکس 3 از یک باتری 5160 میلی آمپری استفاده کرده است، ظرفیت بالای باتری این گوشی تا شما بتوانید تا پایان روز از گوشی خود استفاده کنید بدون اینکه نیاز به شارژ مجدد داشته باشید. همچنین poco x3 از قابلیت شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند که در مدت 30 دقیقه گوشی شما را به 66% می رساند.

فروش گوشی شیائومی پوکو ایکس 3

نرم افزار و حافظه  گوشی شیائومی پوکو ایکس 3

گوشی شیائومی poco x3  دارای سیستم عامل اندروید 10 می باشد و رابط کاربری  MIUI 12 که برای انجام کارهای روزمره بسیار عالی و مناسب هستند.گوشی شیائومی پوکو ایکس ۳  دارای حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی است که نشان می دهد هدف شیائومی ارائه یک گوشی خوب و با کیفیت می باشد.برای فروش گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 کلیک کنید.

سخت افزار گوشی xiaomi poco x3

گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 از تراشه اسنپدراگون 732G  با فناوری 8 نانومتری طراحی شده است. این تراشه علاوه بر اینکه از پس طراحی زیبای این گوشی برآمده است در زمینه سخت افزار هم عملکرد خوبی را از خود نشان داده است. پردازنده  این گوشی 8 هسته ای است ، که شامل  2 هسته 2.3 گیگاهرتزی Kyro 470 gold و 6 هسته 1.8 گیگاهرتزی kyro 470 silver است.با توجه به پردازنده ها و سخت افزار این گوشی شما می توانید حتی بازی های سنگین را بدون هیچگونه لگ اجرا کنید و لذت ببرید.

فروش گوشی شیائومی  پوکو ایکس 3 با حسگر اثرانگشت  سریع

حسگر اثر انگشت این گوشی با دکمه پاور آن ادغام شده است و شما با قرار دادن انگشت خود روی دکمه پاور به راحتی می توانید آن را باز کنید.

فروش گوشی شیائومی پوکو ایکس 3

آیا گوشی شیائومی  پوکو ایکس 3 را بخریم؟

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

فروش گوشی شائومی پوکو ایکس 3

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *