فروش گوشی شیائومی پوکو m3 پرو 5G ،128 گیگابایت / xiaomi poco m3 pro 5G

گوشی شیائومی پوکو m3 پرو 5G از گوشی های با کیفیت و خوش ساخت شیائومی می باشد که با پشتیبانی از شبکه 5G تبدیل به یکی از گوشی های مورد علاقه کاربران شده است. پس اگر شما نیز به دنبال یک گوشی جذاب با ویژگی های جذاب و قیمتی مناسب هستید این مقاله از ژاو که به بررسی مشخصات و فروش گوشی شیائومی پوکو m3 پرو 5G می پردازد را از دست ندهید.

نمایشگر گوشی شیائومی پوکو m3 پرو 5G

گوشی شیائومی پوکو m3 پرو 5G از نمایشگر 6.5 اینچی با پنل ips lcd و رزولوشن 1080×2400   و تراکم پیکسلی 405 بهره می برد؛ نمایشگر گوشی شیائومی پوکو ام تری 5G از نرخ نمونه برداری لمسی 90 هرتزی و تاخیر 24 میلی ثانیه ای بهره می برد که باعث تشخیص سریع تر و دقیق تر حرکت انگشت کاربر روی صفحه می شود.برخوداری از روشنایی 400 نیتی و لایه محافظ گوریلاگلس 3 که صفحه نمایش واضح و مقاوم را در اختیار کاربران قرار می دهد.

نمایشگر گوشی شیائومی پوکو m3 پرو 5G

فروش گوشی شیائومی پوکو m3 پرو 5G با طراحی جدید!

گوشی شیائومی پوکو m3 پرو 5G در ابعاد 161.8×75.3×8.9 میلیمتر و وزن 190 گرم وجود دارد.قاب جلوی این گوشی از جنس گوریلاگلس 3 می باشد که از هرگونه خط و خش و آسیب جلوگیری می کند و فریم و قاب پشتی گوشی از جنس پلاستیک فشرده می باشد. در سمت راست گوشی دکمه تنظیم صدا و پاور قرار دارد و درگاه سیم کارت و کارت حافظه نیز در سمت چپ قرار دارد. همچنین کیفیت ساخت بدنه این گوشی را می توانیم یکی از برتری های آن در مقایسه با سایر میان رده های بازار بدانیم.

فروش گوشی شیائومی پوکو m3 پرو 5G با طراحی جدید!

دوربین های با کیفیت شیائومی پوکو ام 3 پرو فایو جی

برای گوشی شیائومی پوکو m3 پرو 5G یک مجموعه دوربین سه گانه طراحی شده است که از یک لنز 48 مگاپیکسلی و لنز 2 مگاپیسلی ماکرو و لنز 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق که جزئیات بیشتری را به تصاویر ثبت شده می دهد.کیفیت عکس در poco m3 pro 5G قابل قبول است و دوربین ماکرو نیز به تنوع عکاسی شما کمک می کند. در گوشی شیائومی پوکو m3 پرو 5G قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4k نیز فراهم شده است و فلش دوگانه led در تولید نور به هنگام عکاسی به شما کمک می کند.همچنین لنز سلفی 8 مگاپیکسلی این گوشی کیفیت مناسبی دارد.

فروش گوشی شیائومی پوکو m3 پرو 5G

تراشه قدرتمند شیائومی پوکو m3 پرو 5G / فروش گوشی شیائومی پوکو m3 پرو 5G

در ساخت گوشی شیائومی پوکو m3 پرو 5G از تراشه مدیاتک هلیو 700  با فناوری 7 نانومتری استفاده شده است که از فناوری 5G پشتیبانی می کند، تراشه ی 8 هسته ای این گوشی شامل ، دو هسته cortex-A76 با فرکانس 2.2 گیگیاهرتز و شش هسته ی cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز می شود.حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی و حافظه رم 4/6 گیگابایتی این گوشی را می توانید با استفاده از یک کارت حافظه آن را افزایش دهید.

فروش گوشی شیائومی پوکو m3 پرو 5G با باتری 5000 میلی آمپری

گوشی شیائومی پوکو m3 پرو 5G از یک باتری 5000 میلی آمپری از قابلیت شارژ سریع 18 واتی استفاده می کند.

فروش گوشی شیائومی پوکو m3 پرو 5G با باتری 5000 میلی آمپری

سیستم عامل شیائومی poco m3 pro 5G

سیستم عامل گوشی شیائومی پوکو m3 پرو 5G ، اندروید 11 با رابط کاربری miui 12 می باشد که سازگاری نرم افزاری بسیار بالایی دارد.

حسگراثرانگشت گوشی شیائومی پوکو m3 پرو 5G

حسگراثرانگشتی که شیائومی برای این گوشی در نظر گرفته است در سمت راست گوشی و با دکمه پاور ادغام شده است که از عملکرد بسیارخوبی بهره می برد.

سیستم عامل شیائومی poco m3 pro 5G

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی  18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش گوشی شیائومی

فروش گوشی شیائومی پوکو m3 پرو 5G

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای فروش گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *