مشخصات و قیمت گوشی شیائومی note 11s

گوشی شیائومی ردمی نوت 11 اس یکی از گوشی های میانرده جذاب شیائومی می باشد که در سال 2022 وارد بازار شد این گوشی می تواند یکی از بهترین گزینه های خرید برای شما باشد.در این مقاله از ژاو قصد داریم به بررسی مشخصات و قیمت گوشی شیائومی note 11s پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.فروش گوشی شیائومی

صفحه نمایش یکپارچه

گوشی ردمی نوت 11 اس دارای یک صفحه نمایش 6.43 اینچی می باشد که حدود 84.5 درصد از فضای جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. همچنین ویژگی هایی مثل نرخ رفرش ریت 90 هرتز و رزولوشن full HD+ و 16 میلیون رنگ استفاده کرده است که نمایشگری یکپارچه و با کیفیت را در اختیار کاربر قرار می دهد. حداکثر روشنایی این گوشی چیزی حدود 1000 نیت می باشد که این گوشی را تبدیل به یکی از روشن ترین گوشی های موجود در بازار کرده است که حتی در زیر تابش مستقیم نور آفتاب نیز به راحتی می توانید با این گوشی کار کنید.پس می توان گفت در این رنج قیمت گوشی با چنان صفحه نمایش روشن کمتر دیده می شود.

فروش گوشی شیائومی

مزایا و معایب گوشی های شیائومی

با سری جدید Redmi Note 11 به چالش بپردازید

فروش گوشی شیائومی

طراحی جدید redmi note 11 s

از نظر طراحی این گوشی شباهت زیادی به نسخه های گران تر از خود دارد. لبه های گوشی حالت تخت دارند و رنگ آن به گونه ای مات می باشد که جذابیت زیادی را به گوشی بخشیده است . این گوشی دارای وزن 179 گرم می باشد که بسیار خوش دست و سبک است و به راحتی می توانید ساعت ها با آن کار کنید.بدنه شیشه ای گوشی بالایه گوریلاگلس 3 محافظت می شود و گوشی را از هرگونه خط و خش و آسیب حفظ می کند.

دوربین 108 مگاپیکسلی

این گوشی دارای یک ماژول دوربین 4 گانه در قاب پشتی گوشی می باشد که در ابتدا دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی آن توجه شما را جلب می کند که در چنین گوشی با این رنج قیمت بسیار کاربر را شگفت زده خواهد کرد. دوربین دوم یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی می باشد که با زاویه 118 درجه برای شما عکاسی می کند. دوربین سوم یک لنز ماکرو می باشد که برای عکسبرداری از سوژه در فاصله نزدیک مناسب است . دوربین چهارم نیز یک دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق می باشد که جزئیات بیشتری را به عکس وارد می کند.

یک سری ویژگی های جذابی نیز در دوربین های این گوشی دیده می شود که قدرت بالای تراشه در پردازش سیگنال های تصویر می باشد . همچنین یک حالت پرومود در این گوشی وجود دارد که عکاسان می توانند با استفاده از آن گزینه هایی مثل ایزو ، وایت و بالانس را تنظیم کنند و یک تجربه عکاسی جذاب را با این گوشی داشته باشند.

دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی نیز دارای لنز 16 مگاپیکسلی می باشد که کیفیت بسیار خوبی را برای کاربر ارائه می دهد.

خرید گوشی شیائومی

قیمت گوشی شیائومی note 11s

باتوجه به ویژگی های جذابی که در ساخت این گوشی به کار رفته است قیمت آن می بایست بالا باشد اما شیائومی معمولا گوشی های خود را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار کاربران خود قرار می دهد و به همین دلیل قیمت این گوشی چیزی حدود 214 دلار تا 227 دلار می باشد که باتوجه به بهره گیری این گوشی از تراشه مدیاتک هلیو یک گوشی مقرون به صرفه و بسیار جذاب خواهد بود.

گارانتی گوشی شیائومی+ استعلام گارانتی شیائومی

باتری حجیم

انرژی مورد نیاز این گوشی از طریق یک باتری 5000 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 33 واتی تامین می شود که بسیار مناسب افراد استفاده روزانه می باشد و درصورت خالی شدن شارژ کامل گوشی به سرعت شارژ می شود که بسیار حائز اهمیت است.

سخت افزار

همانطور که می دانید مهم ترین قسمت گوشی که عملکرد هر گوشی را تعیین می کند ، سخت افزار و پردازنده ی آن می باشد . تراشه به کار رفته در این گوشی تراشه مدیاتک Helio G96 می باشد. این تراشه دارای عملکرد بسیار خوب می باشد و در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 به راحتی می تواند بازها را بدون لگ برای شما اجرا کند.

همچنین یک تکنولوژی خنک کننده مایع نیز در این گوشی دیده می شود که عملکرد بسیار خوبی در کنترل گرم شدن گوشی دارد . پس می توان گفت باتوجه به قیمتی که برای این گوشی درنظر گرفته شده است از عملکرد سخت افزاری بسیار راضی کننده ای بهره می برد.

حافظه داخلی و رم

این گوشی را می توانید در سه نسخه با حافظه داخلی 64 گیگابایت و حافظه رم 6 گیگابایت و نسخه دوم با حافظه داخلی 128 گیگابایت و حافظه رم 6 گیگابایت و نسخه سوم 128 گیگابایت با رم 8 گیگابایتی  در بازار وجود دارد که می تواند پاسخگوی نیازهای افراد باشد.

نرام افزار

از نظر نرم افزاری نیز این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری miui 13 می باشد که یک رابط کاربری ساده و روان می باشد و طرفداران زیادی را دارا می باشد.این نرم افزار می تواند تا چندین سال به روز بماند و آپدیت های جدید نرم افزاری را دریافت می کند.

همچنین در این نسخه رابط کاربری شیائومی بهینه سازی مصرف انرژی توسط نرم افزار انجام شده است  که عمر باتری را تا 10 درصد افزایش می دهد.

حسگراثر انگشت  کنار گوشی

از نظر طراحی این گوشی بسیار جذاب و حرفه ای می باشد و حسگراثرانگشت آن در کنار گوشی با دکمه پاور آن ترکیب شده و کار با آن بسیار راحت می باشد و بسیار حساس و دقیق است و به سرعت انگشت شما را اسکن می کند.

آیا گوشی ردمی نوت 11 اس ارزش خرید را دارد؟

باتوجه به ویژگی های این گوشی مانند مدیاتک هلیو و باتری با قابلیت شارژ سریع 33 واتی ، دوربین 108 مگاپیکسلی ، وزن کم و خوش دست بودن آن و قیمت مناسب آن می توان گفت که این گوشی می تواند ارزش خرید را داشته باشد.

فروش گوشی شیائومی تجارت ژاو

تجارت ژاو

تجارت ژاو به عنوان یکی از شرکت های فروش عمده گوشی با گارانتی می باشد.تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

فروش گوشی شیائومی

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.ممنون که در این مقاله از ژاو با مشخصات و قیمت گوشی ردمی نوت 11 اس  با ما همراه بودید.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *