فروش گوشی شیائومی poco F3 5G رم 8 حافظه 256 گیگ

گوشی های شیائومی در کنار سخت افزار قدرتمند ، عملکرد بسیار خوبی را دارا می باشند که باتوجه به قیمت مناسبی که برخوردار می باشند در چند ماه گذشته سر و صدای زیادی را در بازار گوشی های موبایل به پا کرده اند. گوشی شیائومی poco F3 5G نیز یکی از گوشی های این برند می باشد که توانسته فروش بسیار بالایی را به همراه داشته باشد. در این مقاله از ژاو به بررسی فروش گوشی شیائومی poco F3 5G می پردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

پوکو اف 3 فایو جی یک پرچم دار ارزان قیمت

برند پوکو معمولا گوشی هایی با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا را به بازارعرضه می کنند و به همین دلیل توانسته در همین مدت زمان کمی که وارد بازار شده است طرفدارات زیادی را به سوی خود جذب کند. گوشی شیائومی poco F3 5G از گوشی های مناسب و همه چیز تمام پوکو می باشد که می توان به آن لقب پرچم دار ارزان قیمت را داد.

فروش گوشی شیائومی poco F3 5G رم 8 حافظه 256 گیگ

صفحه نمایش پوکو اف 3

گوشی پوکو اف 3 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی آمولد با کیفیت full HD plus می باشد که توسط لایه محافظ گوریلاگلس 5 محافظت می شود. فناوری آمولد در این نمایشگر به شما این امکان را می دهد که به راحتی 16 میلیون رنگ را آنالیز کنید و همچنین برخورداری از روشنایی 1300 نیتی صفحه نمایشی روشن و زنده را در اختیار شما قرار می دهد.

طراحی بسیار مقرون به صرفه xiaomi poco f3 5G

طراحی شیائومی پوکو اف 3 به گونه ای می باشد که شما را به یاد گوشی های پرچم دار شیائومی می اندازد زیرا وجود شیشه با لایه گوریلاگلس 5 در قاب پشت و جلوی گوشی ، یک گوشی خوش دست و جذاب را در اختیار کاربر قرار داده است همچنین وزن 196 گرمی و ابعاد 163.7×76.4× 7.8 میلی متری نیز در خوش دست بودن گوشی تاثیر به سزایی داشته است. از نظر رنگ این گوشی را می توانید در سه رنگ آبی ، مشکی و سفید در بازار تهیه کنید.

فروش گوشی شیائومی

دوربینی با طراحی جذاب

در قسمت  دوربین  گوشی شیائومی پوکو اف 3  از طراحی بسیار جذابی استفاده کرده است و وجود سه لنز این گوشی در کنار فلش دوربین طرتحی بسیار شیکی را به گوشی بخشیده است. دوربین اصلی واید 48 مگاپیکسلی ، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی که جزئیات بیشتری را وارد عکس می کند وترکیب این دوربین ها عکس هایی بسیار جذاب را برای شما به ثبت می رساند.

دوربین سلفی این گوشی نیز یک دوربین 20  مگاپیکسلی است که کاربر را از عکاسی سلفی با این گوشی بسیار شگفت زده می کند.

از نظر دوربین می توانید روی کیفیت  لنز های پوکو اف 3 حساب کنید و عکس هایی با کیفیت  و روشن را برای خود به ثبت برسانید.

باتری poco F3 5G رم 8 حافظه 256 گیگ

باتری xiaomi poco f3 5G یک باتری لیتیوم پلیمری است که غیر قابل تعویض می باشد و با حجم 4520 میلی آمپری و قابلیت شارژ سریع 33 واتی خود می تواند گوشی شما را در کمتر از 55 دقیقه شارژ کند و عملکرد آن لذت ببرید.

سخت افزار

از نظر سخت افزاری همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم گوشی های برند پوکو از نظر سخت افزار بسیار حرفه ای عمل کرده اند و می توانید روی آن حساب کنید. همچنین گوشی شیائومی پوکو اف 3 نیز در ساخت خود از سریع ترین تراشه اسنپدراگون استفاده کرده است. تراشه اسنپدراگون 870 به کار برده شده در این گوشی در کنار پردازنده گرافیکی adreno 650 به شما کمک می کند تا به راحتی از پس بازی های سنگین نیز بر بیاید. از ویژگی های جذابی که در سخت افزار این گوشی وجود دارد قابلیت liquidcool 1.0 plus می باشد که در هنگام بازی و کار با گوشی از گرم شدن آن جلوگیری می کند.

نرم افزار

گوشی شیائومی پوکو اف 3 از سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری miui 12 استفاده کرده است که بعد ها باتوجه به آپدیت شدن گوشی به رابط کاربری miui 12.5 دست پیدا می کند.

حافظه داخلی و حافظه رم

از لحاظ حافظه داخلی و رم شیائومی پوکو اف 3 دست شما را باز گذاشته است و شما می توانید این گوشی را در دو نسخه 128 و رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 و رم 8 گیگابایتی تهیه کنید.

فروش گوشی شیائومی poco F3 5G رم 8 حافظه 256 گیگ

حسگراثرانگشت کنار گوشی

حسگراثر انگشت در xiaomi poco f3 5G در کنار گوشی و با دکمه روشن و خاموش یکی شده است  و با قرار دادن انگشت خود روی آن به سرعت و دقت انگشت شما را اسکن می کند و می توانید گوشی خود را به راحتی باز کنید.

فروش گوشی شیائومی

مقایسه poco x3 pro با poco f3 مقایسه دو قدرت برتر پوکو

فروش گوشی شیائومی پوکو اف 3 ، 256 گیگابایت / xiaomi poco f3

چرا گوشی های شیائومی برند پوکو را بخریم ؟

گوشی های شیائومی پوکو در کنار قیمت مناسبی که دارد کیفیت بسیار خوبی را نیز دارا می باشد و از هر گونه تکنولوژی روز که در دنیا ظاهر می شود در این استفاده شده است و از مهم ترین ویژگی های این گوشی سخت افزار قدرتمند آن ها می باشد که این گوشی ها را برای بازی کردن بسیار مناسب کرده است .همچنین گوشی های شیائومی را می توانید با گارانتی معتبر از فروشگاه اینترنتی ژاو خریداری نمایید.

فروش گوشی شیائومی در تجارت ژاو

خرید عمده گوشی شیائومی همراه با گارانتی تجارت ژاو

فروش گوشی شیائومی با گارانتی 18 ماهه

تجارت ژاو به عنوان یکی از شرکت های فروش عمده گوشی با گارانتی می باشد.تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.ممنون که در این مقاله از ژاو با فروش گوشی شیائومی poco F3 5G با ما همراه بودید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *