فناوری شارژ 200 واتی HyperCharge شیائومی رونمایی شد

شیائومی یکی از شرکت هایی می باشد که فناوری شارژ گوشی های خود و سخت افزار و سرعت آن ها برای این شرکت در اولویت قرار دارد.به همین دلیل شیائومی از فناوری شارژ 200 واتی HyperCharge شیائومی رونمایی کرده است که در مدت زمان کمتر از 8 دقیقه می تواند یک باتری 4000 میلی آمپری را به طور کامل شارژ کند برای بررسی اطلاعات بیشتر ژاو همراه شما خواهد بود.

فناوری HyperCharge شیائومی

شرکت های چینی در سال های اخیر سعی کرده اند تا سرعت شارژ محصولات خود را افزایش دهند و شیائومی نیز یکی از این شرکت ها می باشد که علاقه زیادی به این فناوری دارد.

فناوری شارژ 200 واتی HyperCharge شیائومی رونمایی شد

فناوری شارژ 200 واتی HyperCharge شیائومی به چه صورت می باشد؟

فناوری HyperCharge شیائومی به شما این امکان را می دهد که تنها بعد از گذشت مدت زمان سه دقیقه شارژ باتری گوشی به 50 درصد برسد و حتی چند ثانیه قبل از رسیدن به 8 دقیقه باتری به طور کامل شارژ شود که می تواند یک ویژگی شگفت انگیز برای گوشی های شیائومی به حساب آید.

شیائومی قصد دارد این فناوری شارژ HyperCharge را در گوشی های خود در سال 2022 در گوشی های پرچمدار خود استفاده کند.

فناوری شارژ 200 واتی HyperCharge شیائومی به چه صورت می باشد؟

نظر شما در این رابطه فناوری شارژ 200 واتی HyperCharge شیائومی چیست؟ آیا کاهش ۲۰ درصدی از عمر مفید باتری فقط به خاطر شارژ با سرعت بالاتر ارزش خرید شارژر ۲۰۰ واتی HyperCharge شیائومی را توجیه می‌کند؟هنوز اطلاعات دقیقی از زمان ارائه این فناوری به بازار منتشر نشده است به محض ارائه ما آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

فروش گوشی شیائومی

فروش عمده گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *