بررسی تخصصی مشخصات و قیمت روز گوشی شیائومی نوت 8 پرو

گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو یکی از گوشی های میان رده و با کیفیت بازار است.شیائومی همچنین برای حفظ و افزایش ارتباط خود سالیانه گوشی هایی را وارد بازار می کند که نسبت به قیمت آن ویژگی های جذابی را در اختیار کاربر قرار می دهد. در این مقاله می خواهیم به بررسی تخصصی شیائومی نوت 8 پرو بپردازیم با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش

شیائومی redmi note 8 pro دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی و وضوح تصویر 2340×1080 است.این گوشی همچنین صفحه نمایشی دارد که به اندازه کافی روشن و درخشان است و طیف وسیعی از رنگ ها را به نمایش می دهد.البته کیفیت صفحه نمایش آن زمانی مشخص می شود که این گوشی را در حالت تاریک قرار دهید. یعنی مثلا رنگ سیاه را به صورت خاکستری تیره نشان نمی دهد .صفحه نمایش شیائومی همچنین این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد که بتوانند رنگ ها را گرم تر یا سردتر کنند.

شیائومی redmi note 8 pro دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی و وضوح تصویر 2340×1080 است.این گوشی همچنین صفحه نمایشی دارد که به اندازه کافی روشن و درخشان است
شیائومی نوت 8 پرو

طراحی بی نظیر

شیائومی نوت 8 پرو در ابعاد 161.3×76.4×8.8 میلیمتر و وزن 199.8 گرم وجود دارد.قاب پشت و جلوی این گوشی از جنس گوریلاگلس 5 می باشد که از هرگونه خط و خش و آسیب جلوگیری می کند.این گوشی در رنگ های متفاوتی در بازار وجود دارد و شامل، مشکی، سفید، آبی تیره، آبی روشن، سبز و نارنجی تیره است و شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از این رنگ ها را انتخاب و خریداری کنید.

store.xaav.ir/product/xiaomi-redmi-note-8-pro/(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

طراحی بی نظیر شیائومی نوت 8 پرو
بررسی طراحی شیائومی نوت 8 پرو

کیفیت دوربین

گوشی شیائومی نوت 8 پرو دارای دوربین 4 گانه در پشت است. دوربین اصلی دارای سنسور 64 مگاپیکسلی است که می تواند با زاویه 79 درجه عکاسی کند.دوربین دوم این گوشی هوشمند دارای سنسور 8 مگاپیکسلی با زوایه عکاسی 120 درجه است. سنسور سوم آن 2 مگاپیکسلی است که برای عکاسی ماکرو مورد استفاده قرار می گیرد که می توانید عکس هایی را در فاصله نزدیک ثبت کنید.سنسور چهارم این گوشی هم 2 مگاپیکسلی است و برای عکاسی پرتره مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین گوشی دارای بزرگ نمایی و زوم دیجیتالی است که می توانید بزرگ نمایی تا دو برابر را در اختیار کاربران قرار دهید.دوربین های این گوشی عملکرد نسبتا خوبی دارند که باعث می شوند کاربران را تا حدودی راضی نگه دارند.

دوربین شیائومی نوت 8 پرو

دوربین سلفی : دوربین سلفی این گوشی دارای سنسور 20 مگاپیکسلی است که در نور خورشید و جاهایی که نورزیاد است عکس های خوبی را برای شما ثبت می کند.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو دارای دوربین 4 گانه در پشت است. دوربین اصلی دارای سنسور 64 مگاپیکسلی است که می تواند با زاویه 79 درجه عکاسی کند.دوربین دوم این گوشی هوشمند دارای سنسور 8 مگاپیکسلی با زوایه عکاسی 120 درجه است. سنسور سوم آن 2 مگاپیکسلی است که برای عکاسی ماکرو مورد استفاده قرار می گیرد که می توانید عکس هایی را در فاصله نزدیک ثبت کنید.سنسور چهارم این گوشی هم 2 مگاپیکسلی است و برای عکاسی پرتره مورد استفاده قرار می گیرد.
دوربین 4 گانه شیائومی نوت 8 پرو

بررسی باتری

این گوشی شیائومی دارای باتری 4500 میلی آمپری است و می تواند یک روز و نیم دوام بیاورد.یکی از امتیازهای این گوشی شارژ 18 واتی است که باعث می شود بتوانیم باتری آن را به صورت سریع شارژ کنیم.اگر به صورت کلی بخواهیم بگوییم باتری این گوشی در سطح نسبتا عالی قرار دارد و می تواند عملکرد بسیارخوبی را برای کاربر داشته باشد.

بررسی دوربین redmi note 8 pro

فناوری liquid cool

تکنولوژی منحصر به فرد liquidcool به کار رفته در گوشی redmi note 8 pro پرو باعث می شود تا در موقعیت های ضروری و در حالت شارژ شدن گوشی را خنک نگه می دارد تا از هرگونه آسیب به گوشی جلوگیری شود.

قیمت گوشی شیائومی نوت 8 پرو

سیستم عامل و رابط کاربری

این گوشی دهمین نسخه رابط کاربری MIUI مبتنی بر اندروید 9 به کار رفته که در آینده نزدیک شیائومی به روز رسانی اندروید 10  و MIUI 11 را برای این گوشی منتشر خواهد کرد ، بنابراین تفاوت نرم افزاری زیادی میان این مدل با سایر گوشی های جدید شیائومی که به تازگی معرفی شده اند ، وجود ندارد. به طور کلی رابط کاربری این گوشی  امکانات خوبی دارد و می تواند انتظارات کاربران را تا حد زیادی برآورده کند.برای اطلاع از قیمت گوشی شیائومی نوت 8 پرو و خرید آنلاین کلیک کنید.

کیفیت صدا

شیائومی در گوشی ردمی نوت 8 پرو از یک اسپیکر در پایین گوشی استفاده کرده است که به لطف تکنولوژی smart Pa ، حجم و کیفیت صدای قابل قبولی را رائه می دهد و برای کاربران تا حد زیادی راضی کننده است.

اسپیکر مکالمه این گوشی نیزدر هنگام تماس وضوح بسیار بالایی دارد و صدای فرد پشت خط حتی در مکان های شلوغ نیز به راحتی شنیده می شود.

از سوی دیگر می‌توان به شبکه بی‌سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات نیز در این گوشی هوشمند شیائومی اشاره کنیم.برای مشاهده سایر گوشی های شیائومی کلیک کنید.

امنیت

حسگر اثر انگشت گوشی شیائومی نوت 8 پرو

سنسوراثرانگشت گوشی شیائومی نوت 8 پرو در قاب پشتی آن و زیر دوربین ها قرار دارد و سرعت باز کردن قفل آن بسیار بالا می باشد.

چرا ردمی نوت 8 پرو؟

برای داشتن این گوشی شیائومی نیاز نیست که هزینه ی زیادی کنید. این گوشی امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد که بسیاری از آن ها را تنها روی گوشی های رده بالا می توانید ببینید. از نظر سخت افزاری و باتری این گوشی برای کارهای روزانه و تا حدودی برای کارهای نیمه سنگین مناسب هستند.

نقاط قوت:

طراحی زیبا و شیک

صفحه نمایش بزرگ

شارژ سریع 18 واتی

سیستم عامل و رابط کاربری به روز

مشخصات فنی

صفحه نمایش : 6.53 اینچی ، پشتیبانی از کیفیت تصویر HDR ، وضوح تصویر 1080 در 2340 پیکسلی

بدنه : ابعاد 76.4 در8.8 در 161 میلی متر

وزن:199.8 گرم

حافظه : دارای رم 6 گیگابایت ، حافظه داخلی 128 گیگابایت ، نوع کارت حافظه میکرو SD تا 256 گیگ

دوربین: 64+8+2+2 مگاپیکسل

باتری: 4500 میلی آمپری

محافظ : کورنینگ گوریلاگلس 5

اندروید : 9 پای

پردازنده مرکزی : 8 هسته ای

سیم کارت : نوع سیم کارت نانو ، تعداد سیم کارت 2 سیم کارت

قابلیت های دیگر : حسگر تشخیص اثر انگشت پشت گوشی ، رادیو FM

تجارت ژاو باعرضه گوشی های با کیفیت و قیمت مناسب آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز است.

با ژاو همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *