قیمت و مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 10 لایت

این بار با یکی دیگر ازمدل های  از برند شیائومی  روبه رو هستیم که با جزییات ، قیمت خرید از بهترین فروشگاه ها از جمله فروشگاه تجاری ژاو و مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 10 لایت بیشتر آشنا می شویم

گوشی ردمی نوت 10 لایت که در اکتبر 2021 رسما از طرف شرکت  شیائومی معرفی شد حرف های زیادی برای گفتن دارد ؛ امکانات و مشخصات به روز شده این مدل و طراحی خاص آن و بسیاری از مشخصات ریز که به آن می پردازیم .

قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 10 لایت

فروش عمده شیائومی

گوشی های شیائومی تجارت ژاو

بهترین قیمت گوشی های شیائومی

قیمت روز گوشی شیائومی می نوت 10 لایت دو سیم کارت

آن چه در بخش نرم افزاری شیائومی ردمی نوت 10 لایت شاهد آن هستیم ؛ سیستم عامل اندروید 10 که بسیار راحت و ساده است ، یکی از ویژگی های آن می باشد . این مدل از رابط  کاربری MIUI 11بهره می برد که کار را برای مصرف کننده راحت کرده و محیط کاری جذابی را فراهم می کند تا هیچ گونه خستگی را ایجاد نکند .طراحی گوشی شیائومی ردمی نوت 10 لایت مانند بسیاری از گوشی های برند شیائومی بسیار جذاب بوه و مخاطب را نیز جذب می کند . این مدل از گوریلا گلس نسل 5 در قسمت جلویی و پشت قرارگرفته است هم چنین برای ساخت ان از پلاستیک استفاده شده است که بسیار با کیفیت بوده . وزن آن 209 گرم است . سنسور سلفی به صورت هول –پانچ در میانه بالایی پنل جلو دیده می شود . گوشی شیائومی دمی نوت 10 لایت دارای رنگ های مشکی – طلایی- سفید و آبی می باشد . نمایشگر ردمی نوت 10 لایت 67/6 است که از نوع IPS LCD می باشد . صفحه نمایشگر به گونه ایست که قسمت حاشیه ای بسیار کمی را به خود اختصاص داده است که این مورد باعث زیبایی ظاهری شده . در بخش سخت افزاری در قلب گوشی شیائومی نوت 10 لایت تراشه اسنپدراگون 720G وجود دارد و نیز یک پردازنده 8 هسته ای دارد که این پردازنده، دوهسته GOLD 468 با فرکانس 3/2 گیگا هرتز و شش هسته SILVER 465 با فرکانی 8/1 گیگا هرتز است . در نتیجه این پردازنده باعث می شود هنگام بازی یا هرکار سنگینی بسیارروان عمل کند وهیچ گونه تاخیری به وجود نیاورد .

دوربین یکی از مهم ترین گزینه ایی است که در گوشی به کار برده می شود به خصوص برای کاربرانی که استفاده زیادی از دوربین گوشی دارند لذا دوربین گوشی شیائومی ردمی نوت 10 لایت بسیار با کیفیت طراحی شده ؛ یک دوربین چهار گانه مه متشکل از یک سنسور اصلی 48 مگا پیکسلی ، اولتراواید 8 مگا پیکسلی و ماکرو 5 مگا پیکسلی و سنجش عمق 2 مگا پیکسلی است که فیلم هایی با کیفیت 4K را می تواند به ثبت برساند و هم چنین دوربین سلفی آن 16 مگا پیکسل است .

قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 10 لایت

پس از بررسی جزییات و نوع مدل گوشی اطلاع از قیمت گوشی گزینه ای حائز اهمیت است ؛ این که از کجا خریداری شود و گارانتی معتبری داشته باشد .

فروشگاه آنلاین تجارت ژاو

نمایندگی تجارت ژاو

شرکت ژاو تمامی خدمات مربوط به این نوع برند از جمله انواع تعمیر و قطعات و همچنین تعویض قطعات و مشکلات مربوط به شارژر باقیمت پایین به مشتریان عرضه می گردد و به عنوان یکی از شرکت های فروش عمده موبایل با گارانتی و خدمات پس از فروش می تواند به مشتریان برای خرید عمده کمک کند و بهترین نوع گوشی را در اختیار خریدار قرار دهد. از دیگر ویژگی های این شرکت به روز بودن و مشتری مدار بودن میتوان گفت که هرگونه سوال و پرسشی در ارتباط با این محصولات هوشمند در هر زمان از شبانه روز در اختیار مشتریان قرار میدهد .

آنچه که باعث میشود تجارت ژاو مورد توجه قرار بگیرد به روز بودن و جنس اصل و پاسخ دهی به موقع به مشتریان و نیز گارانتی معتبر کالاهای این شرکت می باشد . تجارت ژاو به تمامی نقاط ایران به قیمت عمده گوشی عرضه می نماید . لذا میتوان با اطمینان خاطر و به شرط اصل بودن  خرید کرد .

برای خرید از تجارت ژاو کلیک کنید

برای خرید گوشی هوشمند شیائومی هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی میتوانید اقدام کنید همچنین برای اطلاع از گارانتی 18 ماهه شرکت ژاو به وبسایت شرکت ژاو مراجعه کنید.

 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *