قیمت موبایل شیائومی چقدر است؟ چرا گوشی های شیائومی محبوب هستند؟ با ما همراه باشید تا به سوالات شما پاسخ دهیم و اطلاعات مفیدی را در مورد گوشی های شیائومی به شما بدهیم.در ادامه با ژاو همراه باشید.

چرا گوشی های شیائومی محبوب هستند؟

گوشی های شیائومی تکنولوژِی هایی را در اختیار کاربرانش می گذارد که در برند های دیگر، با قیمت های بسیار بالاتر آن ها را خواهید دید.xiaomi در هر مدل کاربرانش را شگفت زده می کند. تکنولوژی شارژ سریع ، پردازنده های فوق سریع،نرم افزاری روان و سریع، حسگراثر انگشت و فیس لاک ، نمونه هایی از فناوری های به کار رفته در در تولیدات این برند است. همچنین ناگفته نماند که دوربین گوشی های شیائومی نیز کیفیت بالایی دارند.

xiaomi هر سال گوشی های جدیدی را در مدل های مختلف به بازار عرضه می کند، به همین دلیل شیائومی به تولید گوشی های خوش قیمت و با کیفیت معروف است.

قیمت موبایل شیائومی چقدر است؟

شرکت تجارت ژاو گوشی های شیائومی را با قیمتی مقرون به صرفه وارد بازار می کند  و این قیمت ها با توجه به نوسانات ارز تغییر می کنند.برای اطلاع از قیمت موبایل های شیائومی کافی است به فروشگاه ژاو سر بزنید و قیمت لحظه ای گوشی مورد نظرتان را ببینید.

لیست قیمت گوشی های شیائومی

قیمت موبایل های شیائومی بستگی به مدل آن ها دارد، اما می توان گفت که گوشی های شیائومی نسبت به سایر برندهای دیگر قیمت مناسب تری دارند.در ادامه چند مدل از گوشی های شیائومی را به همراه قیمت آن ها به شما معرفی می کنیم.

قیمت موبایل شیائومی ردمی نوت 8

صفحه نمایش :6.3 اینچی

نوع صفحه نمایش : لمسی خازنی

تعداد سیم کارت : دو سیمکارت همزمان فعال

باتری: 4000 میلی آمپری

نوع باتری : لیتیوم پلیمری

وزن : 190 گرم

حافظه رم: 4 گیگابایت

حافظه داخلی: 64 /128 گیگابایت

دوربین عقب: 48، 8، 2، 2 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 13 مگاپیکسل

برای اطلاع از قیمت کلیک کنید.

قیمت موبایل شیائومی نوت 10 چقدر است ؟

این گوشی با توجه به امکاناتی که دارد از جمله گوشی های خوب بازار است که قیمتی مناسب نیز برای آن در نظر گرفته شده است برای اطلاع از قیمت کلیک کنید.

اندازه صفحه نمایش: 6.47 اینچ

نوع صفحه نمایش: آمولد لمسی خازنی

وزن : 208 گرم

سیستم عامل: اندروید 9

باتری: 5260 میلی آمپری

نوع باتری: لیتیوم پلیمری

حافظه داخلی: 256/128 گیگابایت

حافظه رم: 6/8 گیگابایت

دوربین عقب: 108، 12، 5، 20 ،2 مگاپیکسل

دوربین سلفی: 32 مگاپیکسل

قیمت شیائومی نوت 9

اگر شما آن دسته از افردی هستید که به دنبال یک گوشی با دوربین با کیفیت به همراه مشخصات فنی بسیار بالا هستید که قیمت مناسب نیز داشته باشد شیائومی نوت 9 می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.بری اطلاع از قیمت ردمی نوت 9 کلیک کنید.

اندازه صفحه نمایش: 6.53 اینچ

نوع صفحه نمایش: لمسی خازنی

وزن : 199 گرم

سیستم عامل: اندروید 10

حافظه داخلی: 64/128 گیگابایت

حافظه رم: 3 /4 گیگابایت

بهترین گوشی های شیائومی از نظر قیمت کدام مدل شیائومی است؟

گوشی های شیائومی با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربرقرار می دهند دارای قیمتی مقرون به صرفه نیز می باشند.در اینجا لیست بهترین گوشی xiaomi را به شما که قیمت در کنار کیفیت برایتان ارزش دارد را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید گوشی مورد نظر خود را به راحتی انتخاب و خریداری کنید.

بهترین گوشی شیائومی با صفحه نمایش بزرگ

گوشی شیائومی MI 10 دارای صفحه نمایش بزرگ در کنار دوربینی قدرتمند می باشد. همچنین کیفیت ساخت و صدای فوق العاده در کنار باتری قوی و قیمت مناسب از ویژگی هایی است که می تواند این گوشی را جز بهترین گوشی های شیائومی قرار دهد.

مقرون به صرفه ترین گوشی های شیائومی

گوشی شیائومی ردمی 8A  از یک صفحه نمایش 6.2 اینچی از جنس IPS LCD بهره می برد. باتوجه به اینکه شیائومی 8A یک میان رده محسوب می شود اما نمی توان آن را یک میان رده معمولی به حساب آورد، کیفیت ساخت و صدای فوق العاده در کنار باتری و قیمت مناسب ویژگی هایی است که می تواند این گوشی را از سایر میان رده ها متمایز کند.

شرکت تجارت ژاو واردکننده گوشی های شیائومی مقرون به صرفه در سراسر ایران می باشد.برای خرید گوشی موردنظر خود می توانید به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید و موثر واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *