گوشی شیائومی mi A1

شیائومی گوشی های ارزان قیمت و باکیفیت خود را در طرح های مختلف وارد بازار می می کند. یکی از این گوشی های خوش ساخت و خوش قیمت این شرکت شیائومی mi A1 نام دارد. نکته قابل توجه در ساخت این گوشی این است که این گوشی توسط همکاری شیائومی با گوگل ساخته شده است. در ادامه به بررسی مشخصات و قیمت گوشی شیائومی می ای وان می پردازیم با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش

گوشی شیائومی mi A1  دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی و وضوح تصویر 1920×1080 است که تراکم پیکسلی آن در هر اینچ 403 می باشد.این گوشی همچنین صفحه نمایشی دارد که به اندازه کافی روشن و درخشان است و طیف وسیعی از رنگ ها را به نمایش می دهد.البته کیفیت صفحه نمایش آن زمانی مشخص می شود که این گوشی را در حالت تاریک قرار دهید. یعنی مثلا رنگ سیاه را به صورت خاکستری تیره نشان نمی دهد.

گوشی شیائومی mi A1  دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی و وضوح تصویر 1920×1080 است که تراکم پیکسلی آن در هر اینچ 403
صفحه نمایش شیائومی می ای وان

طراحی

شیائومی mi A1  در ابعاد 155.4 ×75.8×7.3 میلیمتر و وزن 165 گرم وجود دارد.قاب پشت و فریم دور این گوشی از جنس آلومینوم است ، پس می توان گفت وجود بدنه ای آلومینومی در این گوشی یکی دیگر از امکانات شیائومی می ای وان در بین سایر گوشی ها می باشد.قاب جلوی این گوشی نیز از جنس شیشه می باشد.این گوشی در رنگ های متفاوتی در بازار وجود دارد و شامل، مشکی طلایی ، رزگلد است و شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب و خریداری کنید.

گوشی شیائومی mi A1 یکی از محبوب ترین میان رده های بازار با باتری 3080 میلی آمپری و وزن 165 گرم / شیائومی می ای وان -xiaomi mi A1
XIAOMI MI A1

دوربین

گوشی شیائومی mi A1  دارای دوربین 2 گانه در پشت است.این دوربین از دو دوربین 12مگاپیکسلی که یکی از آن ها دارای لنز باز و دیگری دارای لنز تله فوتو است تشکیل شده است و به شما کمک می کند که عکس هایی با جزئیات بیشتری را ثبت کنید.همچنین لنزتله فوتوی این گوشی دارای بزرگ نمایی و زوم دیجیتال است که می تواند بزرگ نمایی تا دو برابر را در اختیار کاربران قرار دهد.دوربین های این گوشی عملکرد نسبتا خوبی دارند که باعث می شوند کاربران را راضی نگه دارند.

گوشی شیائومی mi A1  دارای دوربین 2 گانه در پشت است و....
شیائومی می ای وان

در برخی از دوربین های رده بالا مشاهده می کنیم که دوربین های آن در نور کم عکس های با کیفیتب را برای ما ثبت نمی کند اما دوربین های گوشی شیائومی mi a1 دارای عملکرد قابل قبولی برای کاربر می باشد.

دوربین سلفی : دوربین سلفی این گوشی دارای سنسور 5 مگاپیکسلی است که در نور خورشید و جاهایی که نورزیاد است عکس های خوبی را برای شما ثبت می کند.

باتری

یکی از نقاط قوت گوشی شیائومی mi A1  باتری 3080 میلی آمپری است.با باتری3080 میلی آمپری  به کار رفته در شیائومی می ای وان می توانید ساعت ها بازی کنید، فیلم ببینید، وبگردی کنید و تنها اندکی از شارژ باتری شما کم می شود.

سیستم عامل

گوشی شیائومی mi A1 برخلاف سایر گوشی های شیائومی که از رابط کاربری MIUI خود شرکت شیائومی استفاده می کنند این گوشی با همکاری گوگل از رابط کاربری اندروید وان استفاده کرده است که یک رابط کاربری بسیار ایمن است.

سخت افزار

پردازنده به کار رفته در گوشی شیائومی mi A1 ، اسنپدراگون 625 شرکت کوالکام است. پردازنده مرکزی 8 هسته ای که شامل 8 هسته cortex-a53 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی adreno 506 در کنار پردازنده های این گوشی باعث می شوند تا شما بتوانید برنامه ها و بازی های گرافیکی را به راحتی اجرا کنید.از لحاظ حافظه داخلی شیائومی می ای وان دارای یک حافظه داخلی 64 گیگابایتی با رم 4 است که با استفاده از یک کارت حافظه میکرو اس دی می توانید آن را تا 128 گیگ ارتقا دهید.

امنیت

امنیت گوشی شیائومی mi A1 علاوه بر پین و الگو با استفاده از حسگر اثر انگشت در پشت گوشی که می توانید قفل آن را باز کنید.البته این حسگر اثر انگشت دارای سرعت و دقت بالایی می باشد.

مشخصات فنی گوشی شیائومی mi A1

صفحه نمایش :5.5 اینچی

نوع صفحه نمایش :ips لمسی خازنی

تعداد سیم کارت : دو سیمکارت همزمان فعال

باتری: 3080 میلی آمپری

نوع باتری : لیتیوم پلیمری

وزن : 165 گرم

حافظه رم: 4 گیگابایت

حافظه داخلی: 64  گیگابایت

دوربین عقب: 12+12 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 5 مگاپیکسل

حسگر اثرانگشت: پشت گوشی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انوع گوشی های باکیفیت و ارزان قیمت شیائومی درسراسر ایران است. برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد، در صورت هر گونه سوال آن را کامنت کنید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *