قیمت گوشی شیائومی redmi a9

گوشی شیائومی redmi a9 محصول خوش ساخت شیائومی است که با طراحی مدرن و جذاب به بازار عرضه شده است. شیائومی صفحه نمایش گوشی می ای 3 را در اندازه 6.53 اینچی تولید کرده است، این صفحه نمایش تمام صفحه می باشد و تنها حاشیه باریکی در قسمت پایین نمایشگر به چشم می خورد و یک حفره دوربین سلفی که باعث جذابیت بیشتر نمایشگر شده است. در ادامه قصد داریم به بررسی سایر مشخصات ردمی ای 9 بپردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

گوشی شیائومی redmi a9 با باتری 5000 میلی آمپری و ظرفیت 32 گیگابایت و حافظه رم 2 گیگابایت/xiaomi redmi a9 بررسی مشخصات و قیمت روز
گ.شی ردمی ای 9

طراحی و کیفیت ساخت

شیائومی redmi a9 از نظر طراحی شبیه سایر گوشی های شیائومی موجود دربازاراست که طی چند سال اخیر در بازار وجود دارد این گوشی در ابعاد 164.9 ×77.1×9 میلیمتر و وزن 196 گرم وجود دارد.در قاب پشت گوشی شاهد یک ماژول کوچک عمودی هستیم که دوربین و فلاش گوشی در آن تعبیه شده است.قاب پشتی گوشی از جنس پلاستیک  با دوام است که وجود قاب جلویی شیشه ای باعث خوش دست شدن گوشی شده است.

قیمت گوشی شیائومی redmi a9 + مشخصات- شیائومی ردمی ای 9 ظرفیت 32 گیگابایت - تجا
redmi a9

باتری با دوام

وجود یک باتری 5000 میلی آمپری با قابلیت شارژ 10 برای گوشی میان رده ای مثل redmi a9 می تواند یکی از نقاط قوت آن گوشی به شمار رود.همچنین باتری این گوشی می تواند برای چند روز پاسخگوی نیازهای کاربر باشد.

دوربین اصلی و دوربین سلفی

گوشی شیائومی redmi a9 دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در قاب پشتی است که برای این میان رده با قیمت اقتصادی که دارد بسیار مناسب است.دوربین این گوشی می تواند عکس هایی با کیفیت معقول و مناسب را برای کاربر به ثبت برساند. دوربین سلفی شیائومی ردمی ای 9 یک دوربین 5 مگاپیکسلی است که می تواند عکس های سلفی خوبی را برای شما ثبت کند.

گوشی شیائومی redmi a9 دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در قاب پشتی است که برای این میان رده با قیمت اقتصادی که دارد بسیار مناسب است
شیائومی redmi a9

اسپیکر

اسپیکر گوشی شیائومی redmi a9 در لبه پایین گوشی قرار گرفته است و همچنین این اسپیکر دارای حجم مناسبی صدا است و به راحتی می تواند فضای اطراف شما را پر کند.

سخت افزار

پردازنده ای که پردازش اطلاعات گوشی شیائومی redmi a9 را به عهده دارد ، پردازنده مدیا تک هلیو G25 که در اثر فرایند 12 نانومتری ساخته شده است. این پردازنده 8 هسته شامل 8 هسته cortex-a53 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز می باشد.همچنین وجود پردازنده گرافیکیPowerVR GE8320 در کنار پردازنده های این گوشی باعث می شود که کاربر بتواند بازی هایی با گرافیک خوب را به اجرا در بیاورد.

سیستم عامل

گوشی شیائومی redmi a9  دارای سیستم عامل اندروید است که با تکیه بر رابط کاربری MIUI 12 بستری نرم افزاری ساده و ران رات برای کاربران در سنین مخلف به وجود آورده اند و کاربر به راحتی می تواند با این گوشی ارتباط برقرار کند و نیازهای خود را برطرف سازد.

حافظه داخلی و حافظه رم

گوشی شیائومی redmi a9 دارای حافظه داخلی 32 و حافظه 2 گیگابایتی است که با استفاده از یک کارت حافظه micro SD می توانید حافظه دستگاه را ارتقا دهید تا پاسخگوی نیازهای شما باشد.

گوشی شیائومی redmi a9 دارای حافظه داخلی 32 و حافظه 2 گیگابایتی است که با استفاده از یک کارت حافظه micro SD می توانید حافظه دستگاه را ارتقا دهید
گوشی شیائومی ردمی ای 9

مشخصات فنی شیائومی redmi a9

صفحه نمایش :6.53 اینچی

نوع صفحه نمایش :IPS LCD  لمسی خازنی

تعداد سیم کارت : دو سیمکارته

باتری: 5000 میلی آمپری

نوع باتری : لیتیوم پلیمری

وزن : 196 گرم

حافظه رم: 2 گیگابایت

حافظه داخلی: 32  گیگابایت

دوربین عقب: 13 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 5 مگاپیکسل

شرکت تجارت ژاو واردکننده انوع گوشی های باکیفیت و ارزان قیمت شیائومی درسراسر ایران است. برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سربزنید. امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد، در صورت هر گونه سوال آن را کامنت کنید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *