شیائومی در سال 2019 با فروش طوفانی که نسبت به سال های قبل داشت توانست سهم زیادی از بازار گوشی های میان رده و پرچم دار را از آن خود کند.در این فروش طوفانی مدل های میان رده شیائومی نقش مهمی داشتند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات و قیمت یکی از این مدل ها به نام redmi 7A بپردازیم  در ادامه با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش

گوشی شیائومی redmi 7a مجهز به صفحه نمایش 5.45 اینچی از نوع ips لمسی خازنی با رزولوشن 1440×720 پیکسل و تراکم پیکسلی 295 در هر اینچ می باشد. شیائومی ردمی 7aدارای صفحه نمایش نسبتا متوسط می باشد و نسبت نمایشگر به بدنه آن 76.7% می باشد که برای یک گوشی میان رده با قیمت اقتصادی که دارد یک ویژگی خوب محسوب می شود.

مشخصات فنی و قیمت گوشی شیائومی redmi 7A با صفحه نمایش 5.45 اینچی و باتری 4000 میلی آمپری / شیائومی ردمی 7 ای
XIAOMI REDMI 7A

طراحی

اگر بدنبال خرید یک گوشی مقرون به صرفه با طراحی معمولی هستید شیائومی redmi 7A می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.ردمی 7Aدارای طراحی معمولی و وزن 165 گرم است که یک گوشی سبک که شما به راحتی می توانید ساعت ها با آن کار کنید. اما فراموش نکنید که در کنار این طراحی معمولی ردمی 7A دارای مقاومت بیشتری است که یکی از مزیت های این گوشی به حساب می آید.همچنین در کنار این طراحی مقاوم ، طراحی و ساخت بدنه این گوشی از جنس نانو می باشد که در برابر پاشش آب مقاوم است.

مشخصات فنی و قیمت گوشی شیائومی redmi 7A با صفحه نمایش 5.45 اینچی
گوشی شیائومی ردمی 7A

دوربین

این روزها گوشی های هوشمند در دست همه وجود دارد و چون در همه لحظه ها همراه ما هستند و می توانند لحظات ما را ثبت کنند پس به همین دلیل داشتن دوربین خوب و باکیفیت می تواند قبل از خرید یک گوشی مورد توجه قرار بگیرد.دوربین های به کار رفته در گوشی شیائومی redmi 7A یک دوربین 13 مگاپیکسلی می باشد.

دوربین سلفی گوشی شیائومی redmi 7A  دوربین 5 مگاپیکسلی است که دارای عملکرد نسبتا خوبی می باشد.

گوشی شیائومی redmi 7a مجهز به صفحه نمایش 5.45 اینچی از نوع ips لمسی خازنی با رزولوشن 1440×720 پیکسل و تراکم پیکسلی 295 در هر اینچ
شیائومی ردمی 7 ای

دوربین های این گوشی دارای قابلیت فوکوس خودکار و دریچه دیافراگم مناسب برای کنترل میزان نور است که جای هیچ نگرانی از بابت عکاسی در نور کم ندارد.

فیلمبرداری  با این مدل با کیفیت 1080p هم در دوربین اصلی و هم دوربین سلفی انجام می‌پذیرد که یک مزیت بزرگ به ویژه برای سلفی آن به شمار می‌رود و دلیل محکم دیگری که این گوشی مقرون به صرفه با این امکانات قطعاً ارزش خرید دارد.

دوربین های به کار رفته در گوشی شیائومی redmi 7A یک دوربین 13 مگاپیکسلی
گوشی شیائومی ردمی 7 ای

باتری

در گوشی شیائومی  redmi 7A شاهد یک باتری 4000 میلی آمپری لیتیوم  پلیمری است که مدت پخش 85 ساعت موسیقی و 18 ساعت وبگردی را به شما می دهد.امروزه بیشتر افراد به دنبال یک گوشی با کیفیت باقیمت مناسب هستند که گاها این غیر معقول به نظر می رسد ولی شیائومی با تولید گوشی های اقتصادی و مقرون به صرفه خود به همه کاربران امکان استفاده از کالای مقرون به صرفه و مرغوب را داده است.

نرم افزار

سیستم عامل شیائومی ردمی 7a اندروید 9 پای می باشد که با تکیه بر رابط کاربری 10  MIUI امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد.سرعت اجرای اپلیکیشن ها در گوشی بالا می باشد و برای استفاده بهینه از فضای نمایشگر ، اپلیکیشن ها در دو ردیف نمایش داده می شود و اسکرول می شود.

سخت افزار

وجود یک پردازنده یا چیپست خوب در یک گوشی اهمیت زیادی دارد و درهنگام خرید گوشی باید به مدل و ویژگی های آن توجه کنید.پردازنده به کار رفته در گوشی شیائومی redmi 7a ، اسنپدراگون 439 کوالکام می باشد که این پردازنده هشت هسته ای از دو هسته cortex-a53 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و شش هسته cortex-a53 با فرکانس 1.45 گیگاهرتز تشکیل شده است. این پردازنده اسنپدراگون در کنار پردازنده گرافیکی adreno 505 تا حد زیادی نیازهای کاربر را برطرف می کند.

حافظه داخلی

از نظر حافظه داخلی این گوشی در سه نسخه با حافظه داخلی 16 گیگابایت و حافظه رم 2 گیگابایتی و نسخه دوم 32 گیگابایتی با حافظه رم 3 و نسخه سوم 32 گیگابایتی با حافظه رم 3 گیگابایتی وجود دارد که حتی شما می توانید با استفاده از یک کارت حافظه آن را تا 512 گیگابایت ارتقا دهید.

مشخصات فنی:

صفحه نمایش : 5.45 اینچی

نوع صفحه نمایش : IPS لمسی خازنی

باتری: 4000 میلی آمپری

نوع باتری: لیتیوم پلیمری ، غیر قابل تعویض

سیستم عامل: اندروید 9 پای

حافظه داخلی : 32/16 گیگابایت

حافظه رم: 3/2 گیگابایت

وزن: 165 گرم

دوربین عقب: 13مگاپیکسل

دوربین سلفی: 5 مگاپیکسلی

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *