گوشی Mi 8 Lite شیائومی

گوشی موبایل Mi 8 Lite از سری محصولات خوش ساخت برند شیائومی است که با بدنه شیشه ای و قالب آلومینیومی به بازار عرضه شده است.در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات و قیمت روز شیائومی می 8 لایت بپردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش

قیمت گوشی Mi 8 Lite ، گوشی شیائومی می 8 لایت دو سیم کارت با حافظه 128 گیگابایت رجیستر شده، مشخصات و قیمت قیمت گوشی لایت Xiaomi Mi 8
صفحه نمایش شیائومی می 8 لایت

گوشی شیائومی Mi 8 Lite دارای صفحه نمایش 6.26 اینچی ips LCD لمسی خازنی با وضوح تصویر 1080×2280 پیکسل وتراکم پیکسلی آن در هر اینچ 403 می باشد. داشتن صفحه نمایش بزرگ که حدود 82.5% از پنل جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است باعث شده است که اگر شما ساعت ها با این گوشی هوشمند کار کنید حتی در طولانی مدت نیز چشم شما را خسته نمی کند. نسبت صفحه نمایش به بدنه گوشی حدود 9 به 19 می باشد در مورد کیفیت نمایشگر این گوشی نیز باید گفت که رنگ ها بسیار واضح و دقیق می باشد و به راحتی می توانید ساعت ها با این گوشی کار کنید بدون این که چشم شما را اذیت کند. همچنین استفاده از شیشه 3D در این گوشی باعث خوش دست شدن گوشی شده است و اشباع رنگی آن در سطح مطلوبی قرار دارد.

طراحی

گوشی شیائومی Mi 8 Lite دارای ابعاد 156.4×75.8×7.5 میلی متر و وزن 169 گرم
xiaomi می 8 لایت

گوشی شیائومی Mi 8 Lite دارای ابعاد 156.4×75.8×7.5 میلی متر و وزن 169 گرم است  و قاب پشتی و جلوی این گوشی از جنس شیشه است و فریم دور گوشی نیز از جنس آلومینوم است. همچنین داشتن وزن کم باعث خوش دست شدن این گوشی می شود و به هیچگونه در دست نمی لغزد.رنگ گرادیانت استفاده شده در این گوشی دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد.

باتری

گوشی شیائومی Mi 8 Lite مجهز به باتری قدرتمند لیتیوم پلیمری 3350 میلی آمپری است.این باتری از شارژ سریع 4 واتی پشتیبانی می کند که با توجه به طول عمر بسیار خوبی که این باتری دارد می توانید تمامی کارهای روز مره خود را با این باتری انجام دهید و این باتری یک روزکامل می تواند بدون شارژ مجدد مورد استفاده قرار بگیرد و حتی تا پایان روز نیز 44 درصد از شارژ باتری برای شما باقی می ماند.

دوربین

گوشی شیائومی Mi 8 Lite دارای ماژول دوربین افقی دوگانه که شامل یک دوربین 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 1.9F و قابلیت فوکوس خودکار و تشخیص فاز می باش. دوربین دوم یک دوربین 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق با دریچه دیافراگم  2.0  Fدر قاب پشتی می باشد.دوربین این گوشی می تواند عکس های روزمره شما را با کیفیتی قابل قبول برای شما به ثبت برساند و نیاز شما را برطرف کند.اگر تجربه کافی در عکاسی را داشته باشید می توانید عکسهایی باکیفیت و جذاب را ثبت کنید.این دوربین از قابلیت HDR ، پانوراما و فیلم برداری FULL HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند.همچنین کیفیت رنگ ، عکس های گرفته شده بوسیله دوربین این گوشی به دنیای بیرون نزدیک هستند.

گوشی شیائومی Mi 8 Lite دارای ماژول دوربین افقی دوگانه که شامل یک دوربین 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 1.9F
گوشی شیائومی می 8 لایت

بدون شک وجود دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی به کار رفته در این گوشی یکی از نقاط قوت این گوشی می باشد که می تواند عکس هایی با کیفیت را برای شما ثبت کند، دوربین های به کار رفته در این سری از گوشی شیائومی می 8 لایت از نظرعکاسی و فیلم برداری دارای کیفیت قابل قبولی می باشد.

سیستم عامل و نرم افزار  

سیستم عامل به کار رفته درگوشی شیائومی Mi 8 Lite اندروید 8.1 می باشد که برای انجام کارهای روزمره بسیارعالی و مناسب هستند و کار با آن نیز برای کاربر بسیارآسان و راحت می باشد.

سخت افزار و پردازنده

گوشی شیائومی می 8 لایت از تراشه اسنپدراگون 660 طراحی شده است.پردازنده مرکزی 8 هسته ای به کار رفته دراین گوشی شامل چهارهسته kryo 260 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و چهار هسته kryo 260 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز است و پردازنده های قوی این گوشی به گونه ای ساخته شده اند که حتی برنامه های سنگین را بدون هیچگونه لگی به اجرا در می آورد.به منظور تجزیه و تحلیل داده های گرافیکی از پردازنده گرافیکی adreno 512 در این گوشی استفاده شده است که دارای عملکرد بسیار خوبی می باشد.

حافظه داخلی و حافظه رم

حافظه داخلی برای گوشی شیائومی می 8 لایت ، 64/128 گیگابایت و حافظه رم آن 4/6 گیگابایت است شما با استفاد از یک کارت حافظه microSD که درگاه آن به صورت اختصاصی نیز می باشد می توانید حافظه داخلی دستگاه را افزایش دهید.

امنیت

گوشی شیائومی Mi 8 Lite دارای حسگر اثر انگشت حساس و دقیق
حسگر اثرانگشت پشت گوشی

حسگراثر انگشت به کار رفته در این گوشی در پشت آن واقع شده است و شما با قرار دادن انگشت خود پشت آن به راحتی می توانید آن را باز کنید.

مشخصات فنی

صفحه نمایش :6.26 اینچی

نوع صفحه نمایش :IPS LCD لمسی خازنی

تعداد سیم کارت : دو سیمکارت همزمان فعال

باتری: 3350 میلی آمپری

نوع باتری : لیتیوم پلیمری

وزن : 169 گرم

حافظه رم:4/6 گیگابایت

حافظه داخلی : 64/128گیگابایت

دوربین عقب: 12+5 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 24 مگاپیکسل

حسگر: حسگراثر انگشت پشت گوشی ، شتاب سنج ، سنسور مجاورت

فروشگاه تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه  در سراسر ایران به شما کاربران عزیز می باشد می باشد.برای خرید گوشی مورد نظر خود می توانید به فروشگاه ژاو سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *