گوشی شیائومی پوکو m3

گوشی های پوکو زیرمجموعه ای از برند شیائومی می باشند که دارای عملکرد خوبی هستند.هدف از تولید گوشی های پوکو جلب رضایت مشتری ها از جمله جوان ها و گیمینگ ها می باشند.شیائومی poco m3 یکی از محصولات این برند می باشد که در این مقاله می خواهیم به بررسی مشخصات و قیمت این گوشی بپردازیم با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش

گوشی شیائومی poco m3 دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی و وضوح تصویر 2340×1080 است.این گوشی همچنین صفحه نمایشی دارد که به اندازه کافی روشن و درخشان است و طیف وسیعی از رنگ ها را به نمایش می دهد.البته کیفیت صفحه نمایش آن زمانی مشخص می شود که این گوشی را در حالت تاریک قرار دهید. یعنی مثلا رنگ سیاه را به صورت خاکستری تیره نشان نمی دهد.مقدار روشنایی این گوشی برابر با 400 نیت می باشد که روشنایی خیلی خوبی حتی برای کارکردن با این گوشی زیر آفتاب است.همچنین استفاده از لایه محافظ کورنینگ گوریلا گلس 3 گوشی را از هرگونه خط و خش حفظ می کند.

رنگ ها در نمایشگر شیائومی poco m3 بسیار زنده و زیباست و در طبیعی ترین حالت به نمایش گذاشته می شوند.که با توجه به اقتصادی بودن این گوشی در کنار قیمت مناسبی که دارد، عملکرد نمایشگر آن بسیار رضایت بخش و قابل قبول است.

گوشی شیائومی poco m3  دارای حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی و باتری 6000 میلی آمپری لیتیوم پلیمری می باشد/گوشی گیمینگ شیائومی پوکو m3
شیائومی poco m3

طراحی

شیائومی پوکو m3 در ابعاد 162.3×77.3×9.6 میلیمتر و وزن 198 گرم وجود دارد.قاب پشت و فریم دور این گوشی از جنس پلاستیک با دوام می باشد و قاب جلوی این گوشی نیز از جنس شیشه می باشد.این گوشی در رنگ های متفاوتی در بازار وجود دارد و شامل، مشکی، زرد ، آبی است و شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب و خریداری کنید.

دوربین جذاب و منحصر به فرد

گوشی شیائومی پوکو ام تری دارای دوربین 3 گانه در پشت است. دوربین اصلی دارای سنسور 48 مگاپیکسلی واید (عریض) است که می تواند با زاویه 79 درجه عکاسی کند. سنسور دوم آن 2 مگاپیکسلی است که برای عکاسی ماکرو مورد استفاده قرار می گیرد که می توانید عکس هایی را در فاصله نزدیک ثبت کنید.سنسور سوم این گوشی هم 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق است.همچنین گوشی دارای بزرگ نمایی و زوم دیجیتالی است که می توانید بزرگ نمایی تا دو برابر را در اختیار کاربران قرار دهید.دوربین های این گوشی عملکرد نسبتا خوبی دارند که باعث می شوند کاربران را راضی نگه دارند.

گوشی شیائومی poco m3  دارای حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی و باتری 6000 میلی آمپری
گوشی شیائومی poco m3

دوربین سلفی : دوربین سلفی این گوشی دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است که در نور خورشید و جاهایی که نور زیاد است عکس های خوبی را برای شما ثبت می کند.

پس می توان گفت که سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی این گوشی دارای کیفیت عکس بسیار خوبی می باشد.از نظر فیلمبرداری نیز این گوشی سعی کرده تا جایی که امکان دارد کفیت خوبی را برای کاربر به نمایش بگذارد و به همین دلیل فیلمبرداری با هر دو دوربین با کیفیت 1080 و 30 فریم بر ثانیه ضبط می شود.

گوشی شیائومی poco m3 /گوشی گیمینگ شیائومی پوکو m3
شیائومی پوکو m3

باتری

یکی از نقاط قوت گوشی شیائومی poco m3 باتری 6000 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 18 واتی  است که برای شارژ شدن این باتری حدود 170 دقیقه زمان نیاز دارید که برای این گوشی با ظرفیت بالای باتری آن مدت زمان بسیار خوبی می باشد.با باتری6000 میلی آمپری  به کار رفته در شیائومی poco m3 می توانید ساعت ها بازی کنید، فیلم ببینید، وبگردی کنید و تنها اندکی از شارژ باتری شما کم می شود.

یکی از نقاط قوت گوشی شیائومی poco m3 باتری 6000 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 18 واتی
xiaomi poco m3

سیستم عامل

رابط کاربری گوشی شیائومی poco m3 مانند سایر گوشی های شیائومی MIUI 12 بر پایه اندروید 10 می باشد، به طور کلی رابط کاربری این گوشی امکانات خوبی دارد و می تواند انتظارات کاربران را برآورده کند.شیائومی پوکو M3 به عنوان یک کاربر موبایل به شما این اجازه را می دهد که محیط نرم افزاری خود را مطابق با سلیقه خود سفارشی سازی کنید.

سخت افزار

پردازنده به کار رفته در گوشی شیائومی poco m3 ، اسنپدراگون 662 شرکت کوالکام است. پردازنده مرکزی 8 هسته ای گوشی شامل 4 هسته kryo 260 gold با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و 4 هسته kryo 260 silver با فرکانس 1.8 گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی adreno 610 در کنار پردازنده های این گوشی باعث می شوند تا شما بتوانید برنامه ها و بازی های گرافیکی را به راحتی اجرا کنید.

حافظه داخلی و حافظه رم

شیائومی poco m3 در دو نسخه با حافظه داخلی 64 گیگابایت و حافظه رم 4 گیگابایتی ، نسخه دوم، دارای حافظه داخلی 128 گیگابایت و حافظه رم 4 گیگابایتی است که با استفاده از یک کارت حافظه micro SD می توانید حافظه آن را ارتقا دهید.

شیائومی poco m3 در دو نسخه با حافظه داخلی 64/128 گیگابایت و حافظه رم 4 گیگابایتی
گوشی شیائومی poco m3

امنیت

امنیت گوشی گیمینگ poco m3 علاوه بر پین و الگو با استفاده از حسگر اثر انگشت در کنار گوشی که با دکمه پاور ادغام شده است نیز می توانید قفل آن را باز کنید.البته این حسگر اثر انگشت دارای سرعت و دقت بالایی می باشد.

قیمت گوشی شیائومی poco m3 چقدر است؟ پوکو m3 یک گوشی گیمینگ اقتصادی با قیمتی مناسب
Poco M3

قیمت گوشی شیائومی poco m3 چقدر است؟

گوشی گیمینگ شیائومی پوکو m3 با توجه به باتری 6000 میلی آمپری و حافظه داخلی و رم بالایی که دارد می تواند یک گوشی گیمینگ اقتصادی با قیمتی مناسب باشد.برای اطلاع از قیمت روز گوشی شیائومی پوکو ام تری به فروشگاه ژاو سربزنید.

مشخصات فنی شیائومی poco m3

صفحه نمایش :6.53 اینچی

نوع صفحه نمایش :ips لمسی خازنی

تعداد سیم کارت : دو سیمکارت همزمان فعال

باتری: 6000 میلی آمپری

نوع باتری : لیتیوم پلیمری

وزن : 198 گرم

حافظه رم: 4 گیگابایت

حافظه داخلی: 64 /128 گیگابایت

دوربین عقب: 48، 2، 2 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 8 مگاپیکسل

حسگر اثرانگشت: کنار گوشی (ادغام شده با دکمه پاور)

شرکت تجارت ژاو واردکننده انوع گوشی های باکیفیت و ارزان قیمت شیائومی درسراسر ایران است. برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد، در صورت هر گونه سوال آن را کامنت کنید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *