مقایسه redmi 8 با redmi 8A

شیائومی از جمله شرکت هایی است که می داند چگونه یک سخت افزار عالی را با قیمت مناسب و باورنکردنی ارائه دهد.گوشی ردمی 8 و گوشی شیائومی ردمی 8A از گوشی های مقرون به صرفه ای هستند که توسط این برند وارد بازار شده اند. در ادامه به مقایسه گوشی ردمی 8A و ردمی 8 می پردازیم، با ژاو همراه باشید.

مقایسه صفحه نمایش

شیائومی redmi 8 و شیائومی ردمی 8A  هر دو دارای صفحه نمایش 6.22 اینچی با وضوح تصویر 720×1520 و تراکم پیکسلی ، 270 در هر اینچ است.صفحه نمایش این دو گوشی به اندازه کافی روشن و درخشان است و طیف وسیعی از رنگ ها را نمایش می دهد و نمایشگری از جنس گوریلا گلس 5 که صفحه نمایش این دو گوشی را از هر گونه خط و خش و آسیب حفظ می کند.صفحه نمایش شیائومی ردمی 8 و شیائومی ردمی 8A بدون حاشیه نیستند اما حاشیه ها به دلیل نازک بودن چندان قابل توجه نیستند و صفحه نمایش بزرگی را در اختیار کاربر قرار می دهند.

بررسی مشخصات و قیمت روز گوشی شیائومی ردمی 8 با شیائومی ردمی 8A
گوشی شیائومی ردمی 8 گوشی شیائومی ردمی 8A

پس می توان گفت ازنظر صفحه نمایش هردو گوشی کاملا یکسان هستند و کیفیت آن ها باهم برابر است.

مقایسه گوشی ردمی 8A و ردمی 8 از نظر طراحی

مشخصات و قیمت روز گوشی شیائومیredmi 8
طراحی گوشی شیائومی redmi 8

گوشی شیائومی ردمی 8 و ردمی 8A دارای ابعاد 76.4 در9.4 در 156.4 میلی متر با وزن 188 گرم در بازار عرضه شده اند. با این تفاوت که گوشی شیائومی ردمی 8 ، طراحی جذاب تری را نسبت به گوشی شیائومی ردمی 8A در نظر گرفته است.جنس بدنه هر دو گوشی از جنس پلاستیک بادوام می باشد ، با این تفاوت که قاب پشتی گوشی ردمی 8 شفاف تر و براق تر است. یکی دیگر از تفاوت های این دو گوشی از نظر طراحی، در گوشی شیائومی ردمی 8 وجود دو دوربین به صورت عمودی که بالای آن فلاش و پایین آن سنسور اثر انگشت قرار دارد اما در حالیکه گوشی شیائومی ردمی 8A ، تنها یک دوربین و فلاش در زیر آن دیده می شود.

خرید آنلاین گوشی شیائومی ردمی 8 با وزن 188 گرم
طراحی گوشی شیائومی redmi 8a

مقایسه دوربین

درگوشی شیائومی ردمی 8 هنگامی که پشت گوشی نگاه می کنید یک دوربین 2 گانه را مشاهده می کنید که به صورت خطی زیرهم قرار گرفته اند و سنسورهای آن به ترتیب، دوربین اصلی دارای سنسور12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 1.8F با قابلیت فوکوس خودکار و تشخیص فاز است.دوربین دوم این گوشی هوشمند دارای سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق می باشد که جزئیات بیشتری را در عکاسی به شما می دهد.

بررسی مشخصات و قیمت روز گوشی شیائومی ردمی 8 +خرید آنلاین
دوربین شیائومی redmi 8

در مقابل، گوشی شیائومی redmi 8A دارای یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 1.9 F با قابلیت فوکوس خودکار و تشخیص فاز است.

پس می توان گفت که گوشی شیائومی redmi 8 نسبت به گوشی شیائومی redmi 8a از یک دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق نیز بهره می برد.

دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هر دوگوشی نیز دارای کیفیت عکس نسبتا خوبی می باشند.

گوشی شیائومی redmi 8A دارای یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 1.9 F با قابلیت فوکوس خودکار و تشخیص فاز است.
دوربین شیائومی redmi 8a

طبق بررسی ها ، تصاویر که بوسیله دوربین این گوشی شیائومی ردمی 8 و ردمی 8 ای ثبت شده اند دارای کیفیت بیشتری نسبت به رقبای خود هستند، که دلیل آن استفاده از سنسور پرچمدارIMX363 در آن ها می باشد.پس می توان نتیجه گرفت که هر دوگوشی دارای دوربین باکیفیت نسبت به قیمتی که دارند می باشند و می توانند کاربر را راضی نگه دارند.

باتری شیائومی ردمی 8 در مقابل باتری شیائومی ردمی 8 ای

گوشی شیائومی ردمی 8 و ردمی 8A دارای باتری لیتیوم پلیمری 5000 میلی آمپری هستند که از نقاط قوت این گوشی به حساب می آیند و می تواند 2 الی 3 بدون نیاز به شارژ مجدد مورد استفاده قراربگیرد.یکی از امتیازهای این دو گوشی قابلیت شارژسریع 18 واتی آن ها است که باعث می شود بتوانیم باتری آن را به صورت سریع شارژ کنیم.

گوشی شیائومی ردمی 8a  دو سیم کارته با حافظه داخلی 32 گیگابایت
مقایسه گوشی ردمی 8A شیائومی با ردمی 8

مقایسه redmi 8 با redmi 8A از نظر سیستم عامل و نرم افزار

سیستم عامل به کار رفته در گوشی شیائومی ردمی8 و ردمی 8a ، اندروید 9 پای می باشد که با تکیه بر رابط کاربری MIUI 10 به طور کلی رابط کاربری این گوشی امکانات خوبی دارد و می تواند انتظارات کاربران را تا حد زیادی برآورده کند.

مقایسه سخت افزار و پردازنده

گوشی شیائومی redmi 8 دارای تراشه اسنپدراگون 439 از نوع 12 نانومتری است که یک پردازنده 8 هسته ای شامل، دو هسته Cortex-a53 ،1.95 گیگاهرتزی و شش هسته Cortex-a53 ، 1.45 گیگاهرتزی می باشد.

شیائومی redmi 8A دارای تراشه اسنپدراگون 439 از نوع 12 نانومتری نیز می باشد که این پردازنده 8 هسته ای شامل، دو هسته cortex-a53 ، 2 گیگاهرتزی و شش هسته cortex-a53، 1.45 گیگاهرتزی می باشد که پردازنده هر دوگوشی به همراه پردازنده گرافیکی adreno 505 عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته اند.

 سخت افزار این دو گوشی به گونه ای طراحی شده اند که می توانند پاسخگوی نیازهای کاربران باشند.

مقایسه redmi 8 با redmi 8A از نظر حافظه رم و حافظه داخلی

گوشی شیائومی  redmi 8 در دو نسخه با حافظه داخلی 64/ 32 گیگابایت و حافظه رم 4 /3 گیگابایتی در بازار وجود دارد.

در مقابل گوشی شیائومی redmi 8A  در دو نسخه با حافظه داخلی 32 گیگابایت و حافظه رم 2/3 گیگابایتی در بازار موجود می باشد.

مقایسه حسگر اثر انگشت

حسگر اثر انگشت در گوشی redmi 8 در پشت گوشی و در زیر پنل دوربین قرار دارد که می توانید با قرار دادن انگشت خود پشت گوشی آن را باز کنید.همچنین این گوشی دارای حسگر تشخیص چهره نیز می باشد.

حسگر اثر انگشت در گوشی redmi 8 در پشت گوشی و در زیر پنل دوربین قرار دارد که می توانید با قرار دادن انگشت خود پشت گوشی آن را باز کنید.
حسگراثرانگشت گوشی ردمی 8

اما در مقابل گوشی شیائومی redmi 8a فاقد حسگراثر انگشت می باشد و امنیت آن با استفاده از پین و الگو تامین می شود.

گوشی شیائومی ردمی 8 یا ردمی 8a کدام را بخریم ؟

اگر دوربین گوشی برای شما مهم و در اولویت قرار دارد باید گفت که شیائومی ردمی 8 از دوربین قوی تری نسبت به ردمی 8a برخوردار است.همچنین گوشی شیائومی ردمی8 دارای حسگر تشخیص چهره نیز می باشد که می توان گفت گوشی شیائومی ردمی 8 امکانات بیشتری را در اختیار کاربرقرار می دهد و ما به شما ردمی 8 را پیشنهاد می کنیم.

فروشگاه اینترنتی ژاو ، انواع گوشی های شیائومی را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در اختیار کاربران قرار می دهد.برای مشاهد به فروشگاه ژاو سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *