می میکس 4 شیائومی با MIUI12.5 روانه‌ی بازار خواهد شد

با توجه به گزارش ها گوشی می میکس 4 شیائومی با MIUI12.5 وارد بازار خواهد شد.همه ما منتظر بودیم که این گوشی با رابط کاربری MIUI 13 به بازار عرضه شود اما بررسی ها از عرضه ی گوشی می میکس 4 شیائومی با MIUI12.5 خبر می دهد. در ادامه این بررسی ها با ژاو همراه باشید.

شیائومی قصد دارد فعلا گوشی های خود را با رابط کاربری miui12.5 وارد بازار کند تا مراحل توسعه و آزمایش MIUI 13 تمام شود و سپس آن را برای محصولات مختلف خود منتشر کند.

می میکس 4 شیائومی با MIUI 12.5 روانه‌ی بازار خواهد شد

مشخصات فنی می میکس 4 شیائومی با MIUI12.5

طبق مستندات ارائه شده گوشی می میکس ۴ شیائومی در گزینه‌های ۸ گیگابایت حافظه رم و۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، همچنین ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس قرار خواهد گرفت. هر چند طبق این گزارش مشخص نشده است اما انتظار می‌رود این گوشی پرچمدار در نسخه دیگری با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز وارد بازار شود.

انتظار می‌رود شیائومی می میکس ۴ با نمایشگر ۶.۶۷ اینچی اولد دارای انحنا با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه شود. براساس اطلاعاتی که تاکنون از این دستگاه به اشتراک گذاشته شده به نظر می‌رسد باید منتظر دستگاهی با دوربین سلفی زیر نمایشگر باشیم.

مشخصات فنی می میکس 4 شیائومی با MIUI 12.5

همچنین احتمالا این گوشی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی و شارژ سریع بی‌سیم ۷۰ واتی یا ۸۰ واتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در پنل پشتی این موبایل ۲۲۶ گرمی نیز احتمالا شاید ماژول دوربین سه گانه خواهیم بود که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ GN1s می‌شود.

 

ژاو

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی  18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش گوشی شیائومی

فروش گوشی شیائومی می میکس 4

فروش عمده گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای فروش گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *