مشخصات فنی و قیمت هدفون بلوتوثی بیسیم شیائومی Mi Air 2S / شیائومی Xiaomi Air 2S

شیائومی Mi Air 2Sذیکی از هدفون های پرطرفدار و محبوب شیائومی می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد. در این مقاله به بررسی مشخصات فنی و قیمت هدفون بلوتوثی بیسیم شیائومی Mi Air 2S می پردازیم پس با ژاو همراه باشید.

طراحی هدفون بیسیم شیائومی mi air 2 s

کیس شارژ هندزفری‌های بی سیم، یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین ایده‌هایی بود که حسابی مورد توجه کمپانی‌های سازنده و خریداران هدفون در سراسر جهان قرار گرفت که خوشبختانه در هدفون شیائومی Mi Air 2S نیز تکرار شد. ساختار کلی و بدنه سفید خالص این محصول، اگر مخاطب را به یاد نسخه قبلی یعنی Mi Air2 نیندازد، قطعا به یاد ایرپاد‌های اپل می‌اندازد. هر ایرفون این هندزفری بی سیم 4.5 گرم و ایرفون‌ها همراه با کیس تنها 50 گرم را به خود اختصاص داده‌اند. طراحی ساختاری گوشی‌ها به صورت نیم-گوش (Half-In-Ear) بوده و به طور کامل داخل گوش نمی‌روند ولی از لحاظ استاندارد آرگونومی در سطح بالایی قرار دارند. در واقع با این که ایرفون‌ها طراحی درون گوشی (In-Ear) ندارند اما باز هم در گوش فیت شده و هچ نگرانی بابت سقوط آن‌ها وجود نخواهد داشت.

مشخصات فنی و قیمت هدفون بلوتوثی بی سیم شیائومی Mi Air 2S / شیائومی Xiaomi Air 2S

میکروفون های هدفون بیسیم شیائومی mi air 2s

در دو گوشی این هدفون میکروفون دوگانه با کیفیت بالا و نیز کم استفاده شده است که تماسی واضح بدون هیچگون نویز را تجربه کنید.

طراحی هدفون بی سیم شیائومی Mi Air 2S

باتری هدفون بیسیم شیائومی Mi Air 2S

باتری های موجود در هدفون mi air 2s یک باتری قدرتمند با قابلیت 24 ساعت شارژ می باشد که با کیس شارژ 450 میلی آمپری تا 24 ساعت نیاز به شارژ این ایرپادها ندارید و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.شارژ کامل باتری های این ایرپاد 1 ساعت زمان می برد و بعد از آن به راحتی می توانید ساعت ها از آن استفاده کنید.

میکروفون های هدفون بی سیم شیائومی Mi Air 2S

از ویژگی های جذاب هدفون بیسیم شیائومی Mi Air 2S می توان موارد زیر را نام برد:

 

 

 

تجارت ژاو

تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *