هدف شیائومی در تولید گوشی در سال 2021

شیائومی در سال 2020 اقدامات مختلفی را انجام داد که باعث شد سهم زیادی از بازار را از آن خود کند این کمپانی سعی می کند تا در سال 2021 نیز بتواند اقداماتی را انجام دهد.در این مقاله می خواهیم بدانیم هدف شیائومی در تولید گوشی در سال 2021 چیست؟ شیائومی در سال 2021 چه اقداماتی رامی خواهد انجام دهد و برای مقابله با سایر رقبای خود چه برنامه ای دارد. در ادامه با ژاو همراه باشید.

هدف شیائومی در تولید گوشی در سال 2021

اقداماتی را که شیائومی در سال 2021 می خواهد انجام دهد را باهم مورد بررسی قرار می دهیم:

تعداد زیادی از گوشی های شیائومی تفاوت آنچنانی باهم ندارند و تفاوت آن ها تنها در نرم افزارها و کیفیت و دوربین های آن می باشد مثلا 9 عضو سری ردمی شیائومی بسیار شبیه هم هستند و باعث گیج شدن کاربر می شوند. به همین دلیل شیائومی در سال 2021 در تلاش است تا گوشی هایی متنوع تر را وارد بازار کند تا کاربران راحت تر از گذشته بتوانند تفاوت های بین مدل های مختلف را تشخیص دهند و تفاوت گوشی خود رابا سایر مدل ها بررسی کند.

هدف شیائومی در سال 2021 چیست؟ شیائومی در سال 2021 چه اقداماتی رامی خواهد انجام دهد؟
هدف شیائومی در سال 2021

گوشی های شیائومی به دلیل داشتن قیمت مناسب بسیار مشهور هستند. اما یک موضوع مشترک بین آنها ، برنامه های از قبل بارگذاری شده هستند. گاهی اوقات این تبلیغات و اپلیکیشن ها تجربه ی کاربری را مختل می کنند. شیائومی گام هایی برای حذف این برنامه ها برداشته است ولی بهتر این فرایند حذف ساده ترشود.

سال 2021 می تواند سال گوشی های هوشمند تاشو برای بازار موبایل باشد. امروزه با وجود اینکه تنوع و مدل گوشی های موبایل زیاد شده است اما این تنوع فقط تا حدودی شامل طراحی و سخت افزار و نرم افزار آن ها می شود با این وجود ، دیگر برای گوشی های جدیدی که وارد بازار می شوند هیجان زده نیستیم. پس به همین دلیل گوشی های تاشو وارد بازار شدند تا بتوانند هیجان دوباره را به دنیای تکنولوژی برگردانند.شیائومی نیز یکی از آن شرکت هایی می باشد که قصد دارد در سال 2021 سه مدل گوشی تاشو را وارد بازار کند.طراحی این سه گوشی به شکل طراحی عمودی، نمایشگر داخلی و نمایشگر بیرونی می باشد.

هدف شیائومی در سال 2021 عرضه گوشی های تاشو به بازار می باشد
عرضه گوشی های تاشو به بازار

انتظار داریم که شیائومی گوشی های تاشوی خود را نیز با قیمتی مناسب در اختیار کاربران قرار دهد.آیا شیائومی می تواند این گوشی ها را با قیمتی مناسب روانه بازار کند یا خیر؟

شیائومی در تلاش است تا بتواند در سال 2021 اولین شارژر 100 واتی خود را برای گوشی گیمینگ  برند black skark  خود ارائه کند. شارژر 100 واتی می تواند یک باتری 4000 میلی آمپری را در مدت زمان 13 دقیقه فول شارژ کند.

هدف شیائومی در سال 2021 ارائه اولین شارژر 100 واتی خود را برای گوشی گیمینگ  برند black skark  خود ارائه کند.
ارائه گوشی هایی با شارژر 100 واتی

در طی این سال ها شیائومی به عنوان سازنده ی گوشی های ارزان قیمت در بین مردم شناخته شده است. شیائومی گوشی های ارزان قیمت خود را به همراه ویژگی های مناسب خود وارد بازار می کند اما در سال 2020 شیائومی گوشی های پرچمدار خود را با قیمتی بیشتر عرضه می کند به دلیل امکانات فوق العاده ای است که در اختیار کاربر قرار می دهند.پس شیائومی در تلاش است تا در سال 2021 در کنار گوشی های ارزان قیمت خود که بخش مهمی از این شرکت محسوب می شوند ، گوشی های پرچمدار را نیز وارد بازار کند.

همچنین گفته شده است که شیائومی در تلاش می باشد که در سال 2021 ، 300 میلیون گوشی موبایل را وارد بازار کند.

در آخر

شرکت تجارت ژاو واردکننده انوع گوشی های باکیفیت و ارزان قیمت شیائومی درسراسر ایران است. برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد، در صورت هر گونه سوال آن را کامنت کنید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *