ویژگی Pure Mode در گوشی‌های شیائومی جلوی نصب برنامه‌های مخرب ….

ویژگی MIUI Pure Mode شیائومی چیست و چه کارکردی دارد؟

ویژگی Pure Mode  شیائومی باعث می شود برنامه های مخربی که کاربران می خواهند از منابع غیر نصب کنند مسدود شود و شیائومی از این ویژگی به زودی رونمایی می کند.

ویژگی Pure Mode در گوشی‌های شیائومی جلوی نصب برنامه‌های مخرب ....

شیائومی همیشه با محصولی جدید وارد میدان می شود و چون مقرون به صرفه و اقتصادی است مورد استقبال عامه مردم قرار می گیرد. از سوی دیگر چنین محصولاتی وجودخاصی نیز دارند که کاربران به آن به دیده استثناء می نگرند.

چنین قابلیتی به کاربران امکان می دهد به واسطه آن گوشی خود را در برابر برنامه های مخرب حفظ کنند. این شرکت چینی فعلا در چین روی این ویژگی کار می کند و کاربران در حال تست آن می باشند. شیائومی گفته است که چون اندروید اصولا اوپن سورس است و همه به کدهای آن دسترسی دارند ممکن است با برنامه های مخرب و هک شدن مواجه شوند.

برای خرید عمده گوشی شیائومی از فروشگاه ژاو کلیک کنید.

شیائومی ویژگی Pure Mode را برای محدود‌ کردن فایل‌های APK آزمایش می‌کند

ویژگی Pure Mode به کاربران این امکان را می دهد که گوشی خود را در برابر عوامل مخرب حفظ کنند. شیائومی برای جلوگیری از نصب چنین برنامه‌هایی که ممکن است حریم خصوصی و امنیت کاربران را به خطر بیاندازند، در حال تست Pure Mode برای اضافه شدن در MIUI 12.5 است.

ویژگی MIUI Pure Mode شیائومی چیست و چه کارکردی دارد؟

فروش عمده گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

خرید عمده گوشی

قیمت عمده گوشی

فروشگاه تجارت ژاو

فروشگاه تجارت ژاو با هدف ارائه ی کالاهای اصل برند با کیفیت شیائومی با در نظر گرفتن قیمت مقرون به صرفه و واقعی آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده  قیمت عمده گوشی های شیائومی به فروشگاه ژاو سربزنید.

از اعتماد شما سپاسگزاریم و همواره برای رضایت هرچه بیشتر شما در تلاشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *