پتنت جدید شیائومی در طراحی کشویی

شیائومی تا به امروز تلاش کرده تا محصولاتی با کیفیت و اقتصادی را در اختیار کاربر قرار دهد و همچنین با ساخت محصولات مختلف توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.امروزه نیز این شرکت گوشی های قدرتمندی را به بازار عرضه کرده است که آن نیز در دسته گوشی های مقرون به صرفه قرار می گیرند. در این مقاله می خواهیم به بررسی پتنت جدید شیائومی در نمایشگر قابل انعطاف کشویی بپردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

شیائومی جدیدا پتنت جالبی را از گوشی های شیائومی به ثبت رسانده است . این پتنت جدید xiaomi در نمایشگر قابل انعطاف کشویی می باشد که دور بدنه گوشی قرار دارد.

گوشی های کشویی معمولا دارای دو بدنه متصل به هم هستند و برای استفاده از دوربین یا هر یک از امکانات دیگر آن باید یکی از این صفحات به سمت بالا کشیده شود.

اما در پتنت شیائومی در طراحی کشویی گوشی ها فقط دارای یک بدنه هستند. این نمایش کشویی تمام قسمت جلویی و 4/3 قسمت عقب گوشی را می پوشاند و از عقب به دور گوشی می پیچد.

پتنت جدید شیائومی گوشی هایی با نمایشگر کشویی و قابل انعطاف را به بازار معرفی و ثبت نموده است/این دستگاه نیز از نمایشگر قابل انعطاف کشویی
پتنت جدید شیائومی در طراحی کشویی

طراحی جذاب برای دوربین

در این پتنت شیائومی وقتی شما صفحه نمایش قابل انعطاف کشویی را برای دسترسی به دوربین های جلو وسایر حسگرها به سمت پایین می کشید ، نمایشگر پشت گوشی نیز به سمت بالا می رود، این نمایشگر به دلیل مکانیسم کشویی که دارد حرکت می کند.

تا کنون هیچ یک از رقبای شیائومی چنین مکانیزمی که شامل نمایشگر انعطاف پذیر و کشویی باشد را ندارد، که این نشان دهنده به روز و منحصر به فرد بودن برند شیائومی است.

آیا پتنت جدید شیائومی برای گوشی mi mix 4 است؟

مشخص نمی باشد که این پتنت xiaomi در سری بعدی گوشی های می میکس می باشند یا خیر یا باید به این طرح فقط به چشم یک ایده نگاه کنیم.همچنین باید گفت که این پتنت جدید شیائومی در اکتبر 2020 منتشر شد و شیائومی از این بابت دارای وقت مناسبی برای بهبود سیستم داشته است.

مدیرعامل شرکت شیائومی تاکید کرد که این شرکت در حال کار روی مدل جدی از گوشی شیائومی mi mix می باشد. گوشی که در عملیاتی کردن فناوری و طراحی بلندپروازنه ای شهرت دارد.

پتنت جدید شیائومی گوشی هایی با نمایشگر کشویی و قابل انعطاف را به بازار معرفی و ثبت نموده است
پتنت جدید شیائومی

این سوالی است که باید جواب آن را بدانیم: آیا شیائومی جرئت می کند این پتنت جدید شیائومی در طراحی نمایشگر قابل انعطاف کشویی را روی محصولی آماده عرضه به بازار اجرا کند.

شرکت تجارت ژاو واردکننده انوع گوشی های باکیفیت و ارزان قیمت شیائومی درسراسر ایران است. برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد، در صورت هر گونه سوال آن را کامنت کنید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *