پتنت جدید گوشی شیائومی با دوربین سلفی نامتعارف

پتنت جدید گوشی شیائومی به گونه ای می باشد که دوربین های آن روی قطعه ای با طراحی نیم دایره قرار گرفته است.در این مقاله به بررسی پتنت جدیدگوشی شیائومی با دوربین سلفی نامتعارف می پردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

شیائومی پتنت جدیدی از گوشی های هوشمند با دوربین سلفی نامتعارف منتشر کرد

شیائومی همواره به دنبال نوآوری است و سالانه نوآوری های جدیدی را به ثبت می رساند. ایده فناوری پتنت جدید شیائومی در دوربین های سلفی ایده ای عجیب در بخش دوربین سلفی می باشد.

پتنت جدید گوشی شیائومی با دوربین سلفی نامتعارف به چه صورت می باشد؟

پتنت جدید گوشی شیائومی با دوربین سلفی نامتعارف به چه صورت می باشد؟

پتنت جدید گوشی شیائومی به گونه ای است که در بالای گوشی ، دوربین سلفی حالت جمع شونده دارد و شامل دو سنسور تصویر یا یک سنسور با یک فلش led می باشد. البته به نظر می رسد که این ماژول دوربین سلفی قابل چرخش است و جمع می شود، اما چون دوربین سلفی وجود  دارد درک این طراحی دشوار است. همچنین این گوشی هوشمند احتمالا دارای صفحه نمایشی نازک با دوربین سه گانه در پشت گوشی می باشد. البته هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که شیائومی قصد دارد این طراحی را در بخش دوربین سلفی ارائه دهد یا نه؟

پتنت جدید گوشی شیائومی با دوربین سلفی نامتعارف

ژاو

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش عمده گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *