پد شارژر بی سیم شیائومی

شیائومی جز برندهایی می باشد که دائما با عرضه محصولات جذاب و کارآمد باعث راحتی کاربر می شود.امروز نیز درکنار گوشی شیائومی می 11 پرو و می 11 اولترا، یک پد شارژر بی سیم شیائومی را هم به نمایش گذاشت، این پد دارای قابلیت شارژ سه گوشی به صورت همزمان با قابلیت شارژ سریع 20 وات است.

پد شارژر بی سیم شیائومی با قابلیت شارژ سه گوشی به صورت همزمان رونمایی شد
پد شارژر بی سیم

این پد از 19 کویل بهره می برد که به دلیل وجود همین ویژگی دستگاه را در قسمتی از پد شارژر بی سیم شیائومی قرار دهید ، شارژ می شود. تعداد زیادی از شارژرهای بی سیم بخش مشخصی برای قرارگیری گوشی دارند. اما این پد شیائومی فاقد چنین مشکلی می باشد.در ادامه با ژاو همراه باشید.

پد شارژر بیسیم شیائومی

شیائومی با رونمایی از این پد با استقبال زیادی مواجه است. همچنین به گفته شیائومی با استفاده از این پد شارژر شیائومی می توان تمام دستگاه هایی که از شارژ بیسیم پشتیبانی می کنند را شارژ کند.

پد شارژر بیسیم شیائومی

این پد شارژر که هنوز هیچ اسمی برای آن انتخاب نشده است، از 19 سیم پیچ القایی استفاده می کند که در هر قسمت از آن که بخواهیم می توانیم ساعت هوشمند، هدفون، تلفن هوشمند و… را قرار دهیم تا شارژ شود.

این پد شارژر دارای ابعاد بزرگی می باشد که همین ابعاد بزرگ به شما قابلیت همزمان شارژ سه گوشی را می دهد.

شیائومی برای رفع مشکل گرمای بیش از حد این پد شارژر بی سیم دو سال وقت صرف کرده است.همچنین این پد شارژر تنها از یک استاندارد برای شارژ استفاده می کند که این موضوع توانسته دومین موضوع مربوط به airpower آیفون را برطرف کند. پد شارژر شیائومی در مجموع هر سه دستگاه را با توان 60 وات شارژ می کند.

شرکت تجارت ژاو واردکننده انوع گوشی های باکیفیت و ارزان قیمت شیائومی درسراسر ایران است. برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد، در صورت هر گونه سوال آن را کامنت کنید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *