پشتیبانی گوشی های جدید شیائومی از تراشه ی 5G

شیائومی که تخصص آن تولید گوشی های قدرتمند با قیمت های مناسب است،شیائومی جدیدا چندین گوشی با قابلیت 5 جی به بازار عرضه کرده است.شیائومی می 10 پرو و ردمی کا30 ازجمله گوشی هایی هستند که از قابلیت 5G بهره می برند.

شیائومی می 10 پرو با قابلیت 5 جی

شیائومی جدیدا چندین گوشی با قابلیت 5 جی به بازار عرضه کرده است.شیائومی می 10 پرو و ردمی کا30 ، گوشی موبایل شیائومی می 10 5 جی و....
شیائومی می 10 پرو با قابلیت 5 جی

گوشی شیائومی می 10 پرو یک گوشی با طراحی بسیار زیبا است که با توجه به امکانات و کیفیتی که داراست دارای قیمتی مناسب می باشد.سخت افزار قدرتمند و صفحه نمایش فوق العاده و باتری پرقدرت 4500 میلی آمپری همگی از ویژگی هایی می باشد که می تواند کاربران زیادی را به خود جذب کند.همچنین پشتیبانی از شبکه ی اینترنت 5G در این گوشی ان را ب یک گوشی تمام عیار تبدیل کرده است.

برای خرید عمده گوشی شیائومی کلیک کنید.

گوشی شیائومی redmi k30 گوشی ارزان قیمتی که دارای قابلیت 5 جی می باشد

گوشی شیائومی redmi k30 گوشی ارزان قیمتی که دارای قابلیت 5 جی می باشد
گوشی شیائومی redmi k30

یکی دیگر از گوشی های شیائومی که از نسل جدید اینترنت 5G پشتیبانی می کند، ردمی کا 30 است که مانند شیائومی می 10 پرو، تراشه ، نمایشگر و باتری قدرتمندی دارد. اما از قیمتی که برای این گوشی در نظر گرفته شده است مشخص است که به قدرتمندی پرچمدار شیائومی ، می 10 پرو نیست اما با این حال گزینه ی مناسبی برای افرادی است که به دنبال یک میان رده با قابلیت شبکه اینترنت 5G است می گردند.

ردمی k30 pro یک پرچمدار مقرون به صرفه شیائومی با قابلیت اینترنت 5G

ردمی k30 pro یک پرچمدار مقرون به صرفه شیائومی با قابلیت اینترنت 5G
ردمی k30 pro

ردمی کا 30 پرو با یک دوربین سلفی پاپ آپ که آن گوشی را در رده ی فبلت های خاص قرار می دهد. این گوشی دارای پردازنده ای قدرتمند و دوربینی حرفه ای با ظاهری بسیار زیبا می باشد. همچنین شیائومی ردمی کا 30 پرو جز آن دسته از محصولات شیائومی است که از نسل جدید اینترنت پرسرعت 5G پشتیبانی می کند.

فروش عمده گوشی شیائومی با گارانتی 18 ماهه

شرکت تجارت ژاو واردکننده انوع گوشی های باکیفیت و ارزان قیمت شیائومی درسراسر ایران است. برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد، در صورت هر گونه سوال آن را کامنت کنید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *