گارانتی تمام گوشی های شیائومی – تجارت ژاو

گارانتی گوشی های شیائومی

تمامی گوشی های تجارت ژاو دارای ضمانت و گارانتی معتبر هستند.تیم تجارت ژاو در تمامی مراحل گارانتی در صورت نگرفتن پاسخ مناسب شما را راهنمایی می کنند.گوشی های شیائومی از طریق شرکت تجارت ژاو که واردکننده رسمی گوشی شیائومی با گارانتی 18 ماهه معتبر می باشند.در ادامه به بررسی اطلاعات در مورد گارانتی تمام گوشی های شیائومی می پردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

گارانتی تمام گوشی های شیائومی و خدمات پس از فروش ژاو به چه صورت می باشد؟

برای دریافت و ارائه خدمات گارانتی در دست داشتن کارت گارانتی لازم می باشد. معمولا زمان شروع گارانتی گوشی روی کارت گارانتی درج شده است یا از لحظه فعالسازی دستگاه قبل از تاریخ روی کارت محاسبه می شود. درصورت عدم در دست داشتن کارت گارانتی بری اطلاع از تاریخ شروع گارانتی می توانید با واحد گارانتی تماس حاصل فرمایید.

تمامی گوشی های شیائومی که از طریق این شرکت به صورت مستقیم وارد می شوند دارای 18 ماه گارانتی و 36 ماه خدمات پس از فروش می باشند. گوشی های شیائومی موجود در این سایت همگی به صورت قانونی وارد می شوند و شما نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه ای برای رجیستر و فعالسازی آن گوشی ندارید.

گارانتی تمام گوشی های شیائومی - تجارت ژاو

برای خرید عمده گوشی شیائومی کلیک کنید.

دقت کنید که جعبه گوشی برای ارائه گارانتی لازم می باشد پس قبل از خرید گوشی از سالم بودن جعبه ی گوشی اطمینان حاصل فرمایید زیرا درصورت مخدوش بودن سریال جعبه دستگاه و تطابق نداشتن سریال دستگاه و جعبه گوشی باعث می شود که گوشی از شرایط گارانتی خارج گردد.

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش عمده گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *